QUE QUEREIS LA OREJA???
-
JAJAAJA
LA PAÑOLADA DE MESTALLA, QUE HERA PARA PEDIR LA OREJA O EL RABO???
JAJAJA
MAÑANA NOS PODEMOS PONER POR DELANTE
-
@victor oliver:
JAJAAJA
LA PAÑOLADA DE MESTALLA, QUE HERA PARA PEDIR LA OREJA O EL RABO???
JAJAJA
MAÑANA NOS PODEMOS PONER POR DELANTEhaber si es verdad
el valencia es una banda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Suerte,haber si pasais a los xotos.
Los xotos ayer de pena.jejeje
-
JA, JA, JA, JA, JA… (I AIXI FINS A VILA-REAL PER L'ANTIGA CARRETERA DE BARCELONA).
MODESTIA TIO, MODESTIA. NO PERDEU LA MODESTIA.
-
JA, JA, JA, JA, JA… (I AIXI FINS A VILA-REAL PER L'ANTIGA CARRETERA DE BARCELONA).
MODESTIA TIO, MODESTIA. NO PERDEU LA MODESTIA.
-
xoto el vilareal perdio pero….la semana ke viene os pasan o sino la siguiente tiempo al tiempo
-
@XOTO D'ALBALAT:
MODESTIA TIO, MODESTIA. NO PERDEU LA MODESTIA.Esa risa me la estoy imaginando como la risa de los malos de las pelis….que miedo!!!
-
En las pelis americanas el malo siempre pierde. Pero esto no es America… Xoto malo, malon.
-
malo malon maricon cabron
-
Tampoc fa falta insultar, eh? A més, pq tingueu ixa fixació amb els xotos? Que vos havem fet? Estar més temporades en primera? Matxo, s'ho haurieu de fer mirar, eh? Jo tenia fixació amb el Madrid, però em vaig adonar que no val la pena, que preferisc estar centrat en el meu equip. Molts llevantinistes deurieu fer el mateix.
-
@XOTET DE POBLE:
Tampoc fa falta insultar, eh? A més, pq tingueu ixa fixació amb els xotos? Que vos havem fet? Estar més temporades en primera? Matxo, s'ho haurieu de fer mirar, eh? Jo tenia fixació amb el Madrid, però em vaig adonar que no val la pena, que preferisc estar centrat en el meu equip. Molts llevantinistes deurieu fer el mateix.
Paraules sabies les del xotet. Sí senyor, menys ANTIS i més PROS.
-
@XOTET DE POBLE:
tocala altra vegada sam
-
@XOTET DE POBLE:
es la confianza….que da asco.
Xoto de albalat, alguna vez gana el malo...si no recuerda a Gaspar celebrando la chilena de Rivaldo en la puta cara de Palomo Ortí!!!