Saludo la vistoria del Barça y se la dedico…
-
..pues evidentemente se la dedico al único habitante de Wigan que conozco. Espero que la hayas disfrutado.
A mi no es que me tire especialmete el Barcelona, lo que me tira es la rábia que me dan los XÉNOFOBOS, especialmente los anticatalanes…
Força Llevant!
-
Quina ronya de Mourinho i de punyetera mafia russa!
-
@Cullerot:
Quina ronya de Mourinho i de punyetera mafia russa!
Que s'haurà cregut eixe puto xulo prepotent?
Jo sobre Abramovic no tinc res que dir. Si el tio està forrat pels seus negocis "dubtosos" i vol jugar a forrar-se amb el futbol, és cosa seua… Tard o d'hora acabarà cansant-se. El que em toca més els collons és l'actitud del Mourinho eixe, que ha guanyat una Champions amb el pitjor campió des que s'ha inventat la Champions i ja es pensa que és Déu.
A vore si el Barça el fa tornar a la terra...
-
El més sorprenent és que més d'una volta ha declarat sentir un gran afecte pel Barça i ha manifestat el respecte amb que va ésser tractat per la directiva del club. Sense anra més lluny, el dia d'abans va dir que ell era més del Barça que molta gent de per allí. A què ha vingut el d'ahir?
Mal perdre? I què s'esperava amb la barraca que va plantar?He de confessar que…a mi m'encantava l'Oporto de l'any passat
-
Buen partido del Barça en la segunda parte, donde ha avasallado a un Chelsea muy defensivo que no ha jugado al fútbol en todo el partido. La salida al campo de Maxi e Iniesta han sido fundamentales para romper la muralla defensiva tramada por Mourinho, pues han dado más rapidez al juego y nuevas alternativas de ataque, amén de liberar a Ronaldinho, que ha vuelto loco a Ferreira. Suerte ha tenido Mourinho de tener un gran portero, porque podríamos estar hablando de un 3-1 o 4-1, dadas las oportunidades que ha tenido el Barça en el segundo tiempo. El Barça ha superado una dura prueba al ir perdiendo ante un equipo muy trabajado defensivamente y ha impuesto su calidad sin atacar a lo loco. Espero que en Londres rematen la faena (es muy probable que marquen algún gol)y puedan pasar ronda.
-
El 'tal' Mourinho s'ha negat al acabar el partit a que ell i cap membre del seu equip parle amb la premsa alegant que acabaven d'enviar un informe de no se que a la UEFA. Hui en la pàgina web de la UEFA diuen que encara esperen eixe informe.
Mourinho ha dit que ha vist a l'arbitre entrar al descans al vestidor del Barça, cosa que no em crec perquè eixe arbitre és bo i te pinta de serios i no ser un cualsevol. Pense que Drogba deuria haver-se'n anat abans al carrer expulsat i no haurien tingut que ingressar en observació a Valdés només acabar el partit pel colp que li ha donat. I Michel encara deia que havia anat a pel baló… Tots els defenses del Valencia també van a pel baló i mira que porcs són! Serà ninot el Michel!
Per cert, si no poden jugar al camp del Chelsea on jugaran? A Wigan o a San Lorenzo?