LA PORTADA DEL SUPER, DIGNA D'EXPOSAR A LA PRÒXIMA ARCO
-
La portada del Super, una mostra d'art contemporani brutal. Un recuadre negre amb un punt blanc al mig…
Sols he vist un parell de llenços d'art contemporani que superen aquesta obra d'art...
La putada serà que destituiran a Ranieri, encara que tinc prou confiança en Soler que trie un successor de la talla del 'catenaccio' romà.
S'imagineu que repesquen a Cúper??
-
Espero que fichen a Victor fernandez, de ahí a segunda tienen un pasito.
-
Jo confie en l'arribada d'Antic per acabar d'ensorrar aquesta barraca que s'enfonsa.
-
Diuen que el pròxim director esportiu serà Fernando (que ara ho és del Castelló), encara que també sónen altres com Zubizarreta.
Fernando proposaria a Javier Aguirre de l'Osasuna, eixe no ens interessa perque es un estil Cúper i igual li ix be. César Ferrando està fent-ho molt malament a l'Atlètico però tampoc vull que el fitxen perquè crec que li aniria bé: és un amarrategui total i així és com triunfa el València. Ademés, tindrà cara de gos i això, però el tio mai ha fallat i en el seu currículum s'ha marcat tots els objetius que s'ha marcat (campió de Lliga amb el Tavernes a Preferent, campió amb el Gandia a 3ª i 2ª B, campió amb el València B a 2ª B, ascens i permanència amb l'Albacete i ara igual juga UEFA amb l'Atlético).
Jo espere que fitxen a Antic o a Del Bosque. Eixos son els meus ideals. La bomba seria que fitxaren a Van Gaal i que portaren a Zenden, Overmars i companyia… Igual repescaven a Bogarde i tot!
-
k fixen a klemente jejejejjej