LOTINA: "EL LLEVANT SE VA A SALVAR CON LA GORRA"
-
Estic sentint la roda de premsa de Lotina i li han preguntat pel Llevant.
"Me juego una cena a que se salva, con la gorra, porque da gusto verle jugar. Es uno de los equipos que mejor juega a futbol". Sobre que últimament no estan molt fins diu que "en su estadio parece que tienen problemas, pero quien no los tiene en casa? Se te encierran los rivales y cuesta dios y ayuda marcar". Respecte als rumors de destitució sobre Shuster ha dit que "no entiendo como se especula con eso, supongo que serán cosas vuestras porque para mi son rumores infundados".
En canvi la roda de premsa de Schuster ha sigut curta i ha acabat amb un breu diàleg.
- Le parece que el Espanyol tiene nivel para jugar en Europa?
- Prefiero no contestar (veu de mala llet).
- Puede ser mas explícito con lo que ha dicho sobre el árbitro?
- NO (I s'ha alçat de colp i se n'ha anat)
Diferència de tracte amb la premsa. Lotina serà un barraquero, però amb la seva modèstia i capacitat per a treballar no m'extranya que als equips haja estat estiguen contents amb ell (ademés que ha tingut bons resultats).
-
@maulet78:
Estic sentint la roda de premsa de Lotina i li han preguntat pel Llevant.
"Me juego una cena a que se salva, con la gorra, porque da gusto verle jugar. Es uno de los equipos que mejor juega a futbol". Sobre que últimament no estan molt fins diu que "en su estadio parece que tienen problemas, pero quien no los tiene en casa? Se te encierran los rivales y cuesta dios y ayuda marcar". Respecte als rumors de destitució sobre Shuster ha dit que "no entiendo como se especula con eso, supongo que serán cosas vuestras porque para mi son rumores infundados".
En canvi la roda de premsa de Schuster ha sigut curta i ha acabat amb un breu diàleg.
- Le parece que el Espanyol tiene nivel para jugar en Europa?
- Prefiero no contestar (veu de mala llet).
- Puede ser mas explícito con lo que ha dicho sobre el árbitro?
- NO (I s'ha alçat de colp i se n'ha anat)
Diferència de tracte amb la premsa. Lotina serà un barraquero, però amb la seva modèstia i capacitat per a treballar no m'extranya que als equips haja estat estiguen contents amb ell (ademés que ha tingut bons resultats).
CORPORATIVISMO PURO Y DURO.
Lo que diga Lotina a mí no me vale, me vale la clasificación.
El equipo dá sensación de ser muy endeble en todas las lineas.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
schuster es un maleducado…
de vergüenza!