EL MADRID GUANYARÀ EL MATEIX QUE EL LLEVANT
-
Estem d'enhorabona, el nostre Llevant tindrà enguany un rendiment més que galàctic. I és que amb un pressupost inferior i acabats de pujar a primera, tindrem els mateixos resultats que el Madrid de Florentino.
Enhorabona granotes!!!
-
Jajajajaja. Molt bona Dark, "fina ironía" es diu aixó.
-
aixo vol dir ke l'any ke ve anem a xampions no???
jejejejejejejejejejejjeej,la veritat sempre ke vec una eliminatora Juve-Madrid en sembla com les pelicules de Loca Academia de Policia,llevat de la primera,les demes sempre son iwals,primer gran partit del madrid,resultat justet i palmatoria en la tornada,jejejejjejeje
-
Ale pa casa
Ni liga ni copa ni campions li
-
PUTOS MADRILENYOS!!
ALE A MAMARLA!! TANT DE GALÀCTIC I TANTA FAVA…
Jo els cediria a Mjallby pa que es fogueje un poc ahi en companyia de Samuel i Raul Bravo... Que quin passe li fa a Zalayeta en el segon gol. Això sí que és un passe de la mort i no lo de Juanma. Un clar exemple de que els jugadors del Madrid están super-mediatitzats, perquè lo que trauen de la cantera últimament: vaja pallorfa!
Raul Bravo, Pavón, Portillo… Molt roins!
-
@negu_gorriak:
jejejejejejejejejejejjeej,la veritat sempre ke vec una eliminatora Juve-Madrid en sembla com les pelicules de Loca Academia de Policia,llevat de la primera,les demes sempre son iwals,primer gran partit del madrid,resultat justet i palmatoria en la tornada,jejejejjejeje
M'agrada com mantens el tipo, és un mèrit a reconeixer… je,je.
-
@maulet78:
. Un clar exemple de que els jugadors del Madrid están super-mediatitzats, perquè lo que trauen de la cantera últimament: vaja pallorfa!
Raul Bravo, Pavón, Portillo… Molt roins!
Calla, calla, que fins i tot va jugar Bravo a la sel.lecció espanyola…
-
@maulet78:
PUTOS MADRILENYOS!!
¡Saludos a la Valldigna!
-
Si me doneu com a valit l'INTERTOTO, jo entinc un mes que els blanquets
-
@maulet78:
PUTOS MADRILENYOS!!
¡Saludos a la Valldigna!
El tio maulet tan afortunat en les seues intervencions com és de costum...
-
Per cert, i parlant de Raul Bravo, algú sap com va quedar el tema "policial" quan el pillaren a Gandia el dia que jugava la selecció valenciana amb un cotxe furtat?
-
Tinc entés que el cotxe el va furtar un "purga" amic d'ell (el que anava de copilot). Amb amics aixina…..
-
@negu_gorriak:
M'agrada com mantens el tipo, és un mèrit a reconeixer… je,je.
no pasa res,en el mon cada dia pasen coses molt pitjors,no m'ho agafe tan seriosament com pareix