¿ Crees que el Levante debe vender a sus jugadores bandera?
-
Por favor que el personal exprese su disconformidad ante las noticias del traspaso de Rivera , Ettien, Nacho etc
Esta claro que las ofertas son buenas, que un jugador quiere ganar títulos , pero ahora es cuando nuestro club debería plantearse,QUE HACEMOS?
A // UN EQUIPO EN TORNO A ESTOS JUGADORES E INTENTAR CRECER Y COPAR CUOTAS MAS ALTAS?
B // VENDEMOS Y VOLVEMOS A EMPEZAR DE NUEVO SIN UN CICLO DE JUGADORES CONCRETO?
pd: los tiempos pasados en nuestro club en años anteriores ha demostrado lo que pasó….nos tiramos 40 años en el dique seco, y los tiempos futuros nos lo vuelven a demostrar sin ir mas lejos con el Mallorca.
Ustedes mismos señore dirigentes,
mi voto de manera ROTUNDA de hacer un equipo alrededor de nuestra bandera Sir Alberto Rivera
-
Jo crec que s'hauria de mantenir a eixos jugadors almenys un parell d'anys. S'ha comentat moltes vegades que la 2a temporada a 1a és la més complicada, més que la d'enguany. Per això crec que el Villarro hauria d'intentar aguantar-los un poc, encara que les ofertes siguen suculentes. Però si les ofertes són molt bones no ho tinc molt clar que faria.
-
Jo crec que s'hauria de mantenir a eixos jugadors almenys un parell d'anys. S'ha comentat moltes vegades que la 2a temporada a 1a és la més complicada, més que la d'enguany. Per això crec que el Villarro hauria d'intentar aguantar-los un poc, encara que les ofertes siguen suculentes. Però si les ofertes són molt bones no ho tinc molt clar que faria.
Esos cuatro jugadores los veo fuera de nuestro Club la próxima temporada.
Lo peor sería que se fueran sin pagar por Rivera y Ettien la clásula de rescisión.
Recuerdo cuando traspasamos a Sergio Ballesteros al Tenerife por 80 millones, que se los gastaron integros con cuatro "petardos" que nos clavaron, la ganacia fue cero patatero, y en lo deportivo salimos perdiendo.
VALE MAS UN BUENO QUE CUATRO MEDIOCRES.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Jo crec que VENDRE A MOLTS JUGADORS SERIA UNA CATÀSTROFE, però si volem aspirar a algo més és inevitable pensar en que algun jugador se n'anirà.
Jo a l'únic intocable de l'equip és Rivera, em fotria molt que abandonara l'equip, inclús cobrant la clàusula íntegra (que no se si serà molt alta). La resta tot és relatiu, relatiu però sense acceptar una desbandada generalitzada. Tenim una bona columna vertebral amb Harte, Pinillos, Rivera, Juanma, Ettien, Jofre i Nacho, i eixa és la meua llista de jugadors '10' del Llevant. Sergio Garcia cada dia que passa em pareix més bona aposta, i si va començar la temporada com un pardillo i ara està cada dia millor, crec que té marge de millora perquè sols té 21 anys. Ara si torna al Barça a mamar banqueta el jugador ja s'ha llançat a perdre.
Per exemple, si se'n van Nacho (casi segur) i arriba una oferta ben bona per Ettien, no seria res dolent.
El Llevant és el primer any a Primera després de dècades, i ha d'aspirar a consolidar-se però sense oblidar les nostres limitacions. I es que fins a que pugam tindre ingressos extra per UEFA, fins que la directiva tinga un pla modern de merchandising i explotació de recursos del club o que estigam més consolidats a primera, hem de saber que estem limitats econòmicament, i el nivell d'aquesta lliga és molt alt.
Per tant pense que tampoc podem demanar en majúscules que no se'n vaja ningú, és prou utòpic. Però fent les coses ben fetes poden marxar un parell i ajudar-nos a fer millor equip.
El que te que fer la consell d'administració és un excelent projecte de futur, contant amb la cantera, portant a gent gran i fent les apostes que creguen oportunes, però tot amb criteri i seguint unes linies d'actuació.
-
@maulet78:
Jo a l'únic intocable de l'equip és Rivera, em fotria molt que abandonara l'equip, inclús cobrant la clàusula íntegra (que no se si serà molt alta).
Creo que la clausula de Rivera está en torno a los 12 millones de euros, así que podemos estar relativamente tranquilos.
Yo solo vendería a alguno de nuestros mejores jugadores si la oferta es realmente buena, y como he dicho solo a alguno, no a todos para no desmontar el equipo. Eso si, hay que ser conscientes de que si un club mas importante hace una buena oferta, no solo al club sino al jugador en cuanto a ficha, ese jugador querrá irse y tampoco es bueno retener a un jugador contra su voluntad, porque al final ni pa tí ni pa mí.
-
Esto no es ningún cachondeo y parece que aki no pasa nada cuando nos van a desmantelar el equipo.
Ami me parece que los Rivera, Jofre, Juanma, Ettien, retocar la defensa lo demas hacer el equipo en torno a estos jugadores ya que podemos crear un buen ciclo.
Como vendamos la cagamos.
-
Desmantelar l'equip seria una autèntica ruina!
Per part del club:
Si se'n van uno o dos és algo inevitable, és llei de vida. Si volem fitxar hi ha que vendre ja que no tenim de màxim accionista a Abramovich…Per part del jugador:
Pensa que a tu et paguen 40 milions per temporada i te n'oferixen 80... Ja pots tindre amor al club, que en 4 temporades de guanyar-ne 160 en guanyes 320.Així que jo també vull tindre un equipàs, però haurem d'anar pas a pas. Ja hem donat el primer...
Així que del lote intocable jo posaria a: Harte, Pinillos, Rivera, Jofre, Nacho, Juanma, Ettien i Manchev. I d'ahi sols se'n poden anar 2.
-
Yo creo que no se trata de lo que se quiera hacer, sino de lo que se pueda hacer.
Parece que no entendemos que somos el Levante, y que no podemos competir con los grandes (o semi-grandes) por los jugadores. Si equipos como el Ajax o el Oporto, grandes de Europa, tienen que vender a sus figuras para salir adelante… ¿cómo no lo vamos a hacer nosotros?.
Así que, si se trata de elegir, yo prefiero que se queden, y que vengan Crespo, Adriano, Baros y compañía, pero a lo mejor no puede ser. En fin, que parece que hay mucha gente que se cree que esto es el pcfutbol y todos los demás equipos son idiotas y tú te puedes forrar a base de vender perritos calientes... lamentable.
-
@maulet78:
Jo crec que VENDRE A MOLTS JUGADORS SERIA UNA CATÀSTROFE, però si volem aspirar a algo més és inevitable pensar en que algun jugador se n'anirà.
Jo a l'únic intocable de l'equip és Rivera, em fotria molt que abandonara l'equip, inclús cobrant la clàusula íntegra (que no se si serà molt alta). La resta tot és relatiu, relatiu però sense acceptar una desbandada generalitzada. Tenim una bona columna vertebral amb Harte, Pinillos, Rivera, Juanma, Ettien, Jofre i Nacho, i eixa és la meua llista de jugadors '10' del Llevant. Sergio Garcia cada dia que passa em pareix més bona aposta, i si va començar la temporada com un pardillo i ara està cada dia millor, crec que té marge de millora perquè sols té 21 anys. Ara si torna al Barça a mamar banqueta el jugador ja s'ha llançat a perdre.
Per exemple, si se'n van Nacho (casi segur) i arriba una oferta ben bona per Ettien, no seria res dolent.
El Llevant és el primer any a Primera després de dècades, i ha d'aspirar a consolidar-se però sense oblidar les nostres limitacions. I es que fins a que pugam tindre ingressos extra per UEFA, fins que la directiva tinga un pla modern de merchandising i explotació de recursos del club o que estigam més consolidats a primera, hem de saber que estem limitats econòmicament, i el nivell d'aquesta lliga és molt alt.
Per tant pense que tampoc podem demanar en majúscules que no se'n vaja ningú, és prou utòpic. Però fent les coses ben fetes poden marxar un parell i ajudar-nos a fer millor equip.
El que te que fer la consell d'administració és un excelent projecte de futur, contant amb la cantera, portant a gent gran i fent les apostes que creguen oportunes, però tot amb criteri i seguint unes linies d'actuació.
Estoy de acuerdo.