VILLARROEL HA PARLAT AMB CÉSAR FERRANDO PA L'ANY QUE VE
-
Les llega enseguida la filtracion para desestabilizar, Bernd Chuster, seguira un año a pesar de Pedro Villarroel.
Pues el teuton tiene firmada la renovacion si se consigue la permanencia y no le va a dar opcion a Villarroel, que se cree que puede campar a sus anchas como si de un juguete se tratara el Levante.
Los pelotas de siempre saldran ahora a desestanbilizar.
Amunt Llevant.
-
parece una noticia de Vara,de toas formas si ese viene al Levante,me tomare un año alejado del ciutat de valencia
-
@negu_gorriak:
parece una noticia de Vara,de toas formas si ese viene al Levante,me tomare un año alejado del ciutat de valencia
ya son 2 años
-
si viene ese tio montamos una manifestacion y q se piren los 2,el ferrando y el villarroel o se quedan solos en el campo,CARA BOXER GRANOTA EN LA PUTA VIDA X FAVOR!
-
El Ferrando , no es santo de mi devoción, rezare a San Llevant para que no aparezca por aqui.
-
@negu_gorriak:
ya son 2 años
pos 2 años,con los 500 euros de ahorro,me dedicare a ir a ver partidos de la real o osasuna en casa,tb conciertos de madrid,barcelona,bilbao,etc
-
@negu_gorriak:
@negu_gorriak:
ya son 2 años
pos 2 años,con los 500 euros de ahorro,me dedicare a ir a ver partidos de la real o osasuna en casa,tb conciertos de madrid,barcelona,bilbao,etc
dos años me refiero a uno tuyo y uno mio
-
@negu_gorriak:
M'agraden les dues parts de la frase de negu
-
@negu_gorriak:
Idem. otro que no renovará dos pases de grada central si viene ese hijo de puta. Ni aunque ganásemos la liga.
FERRANDO VETE YA. (Por si acaso).
-
No aguantaría ver regularmente la cara de ese sujeto. ¡Ferrando, como Juan Sánchez, NUNCA MAIS!
-
dessertores el club esta por encima de las personas
y si el boxer nos gana una liga? os imaginais todo el estadio gritando ferrando quedate....perdonadme no h podido resistir poner una nota de humor
-
@Konsul:
perdonadme no h podido resistir poner una nota de humorPos jo no ho veig com a nota d'humor…
Serà el que serà i tindrà la cara que tindrà, però és un bon tècnic, barrakero, això sí.Ja vorem si el Chelsea guanya la Champions i la Premier si els aficionats reneguen del tècnic... Jo crec que estaran encantats amb Mourinho! Doncs nosaltres igual. Damunt és valencià! I sentiriem les rodes de premsa en valencià!
-
@maulet78:
Damunt és valencià! I sentiriem les rodes de premsa en valencià!
Rueda de prensa de Ferrando: guauuu, grrrrr, guau, guaaaauuu!!!
-
@maulet78:
Damunt és valencià! I sentiriem les rodes de premsa en valencià!
Rueda de prensa de Ferrando: guauuu, grrrrr, guau, guaaaauuu!!!
Bais, bais… ataca Ferrando!!!! (y luego le das un hueso)
-
@maulet78:
@Konsul:
perdonadme no h podido resistir poner una nota de humorPos jo no ho veig com a nota d'humor…
Serà el que serà i tindrà la cara que tindrà, però és un bon tècnic, barrakero, això sí.Ja vorem si el Chelsea guanya la Champions i la Premier si els aficionats reneguen del tècnic... Jo crec que estaran encantats amb Mourinho! Doncs nosaltres igual. Damunt és valencià! I sentiriem les rodes de premsa en valencià!
Ni de conya.
Repetisc que encara que guanyarem la lliga sería d´un club amb Ferrando de entrenador.
I si ser valencia es ser com ell, preferiria un entrenador xinés.PD La roda de prensa del Ciutat de Valencia la va fer en castellá.
FERRANDO NUNCA JAMAIS.
-
Ya son 4 los que no se sacarian el pase.
Que lo fichen los xotos…
-
A Giner tampoco le tragábamos y ahora todo el mundo le recuerda con mucho cariño. El tío sale en minut a minut con una granota en la mesa.
Ferrando es un xoto pero es buen entrenador. A mi no me desagrada que venga. Ya le convertiremos en granota.
Saludos
-
El problema de Ferrando no és que siga un xoto indomesticat, la seua cara de fàstic, la imbecil·litat que sempre demostren les seues declaracions o la prepotència amb la que es comporta, és que com entrenador ES UN CAGARRO!!
-
A Giner tampoco le tragábamos y ahora todo el mundo le recuerda con mucho cariño. El tío sale en minut a minut con una granota en la mesa.
Ferrando es un xoto pero es buen entrenador. A mi no me desagrada que venga. Ya le convertiremos en granota.
Saludos
Tens raó, se'l pot transformar en granota, no? Com molt be dius, ahi esta el cas de Ferran Giner, o de Vicent. Es bon entrenador, a mi m'agrada. I al Atletico no ho esta fent malament.
-
@Noirot return's:
Ya son 4 los que no se sacarian el pase.
Que lo fichen los xotos…
Mi pase también dejaría de existir, paso de tanto xoteo ya
-
Giner nunca nos lanzó falsas acusaciones de comprar a un rival.
Si olvidamos las acusaciones de Ferrando, Perera y alguno más de esa banda…. les estariamos dando la razón a los que nos acusan
FERRANDO NUNCA JAMAISSSSSSSSSSSS!
-
si ese viene, ya contar con 4 pases menos en la grada central baja.
-
Matxo, si fitxen a Ferrando tampoc crec que siga per a tant…
En Mallorca ben contents estaven amb Cúper quan van jugar la Champions i la UEFA, i tot això basat en la seguretat defensiva i marcant molt poquets gols (parlant clar: fent el 'barrakero').
Igual que el València CF, jugava mal i molt que es queixaven, però van jugar dues finals de Champions...
I a l'Atlético igual, molt queixar-se però fa 7 o 8 anys que van vagant per Segona i per la zona baixa de Primera. I enguany al final van a clavar-se en la lluita per la Champions.
I el Barça de Van Gaal va guanyar dos lligues i copes, al final va fracassar, però ahi estan els resultats.
I així un llarg etcétera com el Porto, en dos anys dos Lligues, UEFA i Champions; o Grecia campiona de Eurocopa.
Jo crec que si ve Ferrando mereix un marge de confiança i si ens porta amunt, benvingut siga el seu treball. Ja voldria jo l'any que ve vore un Llevant dirigit per Ferrando fent barraka, però guanyant ahi partits, per 1-0 i patint, però al final de la Lliga en zona europea.
Ja vos veig a tots ja, que quan l'equip va agafar la ratxa mala, que jugava prou bé tots volieu fotre fora a Schuster... Igual que amb els jugadors, quan fan un mal partit a tercera, i si marquen dos gols ja hem de pujar-los la cláusula, que ve Abramovich...
No patiu que si hem aguantat a Schuster perfectament podem aguantar a Ferrando.
-
FERRANDO NUNCA JAMAIS (si no 2 pases menos)
-
@maulet78:
Matxo, si fitxen a Ferrando tampoc crec que siga per a tant…
En Mallorca ben contents estaven amb Cúper quan van jugar la Champions i la UEFA, i tot això basat en la seguretat defensiva i marcant molt poquets gols (parlant clar: fent el 'barrakero').
Igual que el València CF, jugava mal i molt que es queixaven, però van jugar dues finals de Champions...
I a l'Atlético igual, molt queixar-se però fa 7 o 8 anys que van vagant per Segona i per la zona baixa de Primera. I enguany al final van a clavar-se en la lluita per la Champions.
I el Barça de Van Gaal va guanyar dos lligues i copes, al final va fracassar, però ahi estan els resultats.
I així un llarg etcétera com el Porto, en dos anys dos Lligues, UEFA i Champions; o Grecia campiona de Eurocopa.
Jo crec que si ve Ferrando mereix un marge de confiança i si ens porta amunt, benvingut siga el seu treball. Ja voldria jo l'any que ve vore un Llevant dirigit per Ferrando fent barraka, però guanyant ahi partits, per 1-0 i patint, però al final de la Lliga en zona europea.
Ja vos veig a tots ja, que quan l'equip va agafar la ratxa mala, que jugava prou bé tots volieu fotre fora a Schuster... Igual que amb els jugadors, quan fan un mal partit a tercera, i si marquen dos gols ja hem de pujar-los la cláusula, que ve Abramovich...
No patiu que si hem aguantat a Schuster perfectament podem aguantar a Ferrando.
A mi me importa un par de cojones el estilo de juego y resultados del Boxer. Entrenadores como el hay mas de los que puedas contar, sin ir mas lejos tenemos uno en casa.
Yo NO quiero a Ferrando por el desprecio que ha profesado siempre hacia nuestro su equipo, por su xotismo radical ("el Atletico tiene menos historia que el Valencia…"), y porque es un chulo prepotente . Entre otras cosas...
-
@Fonseca 5:
FERRANDO NUNCA JAMAIS (si no 2 pases menos)Totalmente…
Bueno del todo no, que yo solo tengo 1 pase.
-
Maulet no promociones a los de tu pueblo
-
NO QUEREMOS A NINGÚN XOTO COMO FERRANDO. NI QUE NOS VENDAN NI A RIVERA NI A ETTIEN.
-
NO QUEREMOS A NINGÚN XOTO COMO FERRANDO. NI QUE NOS VENDAN NI A RIVERA NI A ETTIEN.
@Noirot return's:
@Fonseca 5:
Totalmente…
I que fitxen a Ronaldinho, a Robben i a Eto'o!
No et fot!Bé, cadascú té la opinió que té i jo NO VULL PROMOCIONAR A NINGÚ, em dóna igual que vinga un entrenador del meu poble o un entrenador xinés… Però preferisc a Ferrando abans que qualsevol entrenador acabat tipo Clemente, Lillo, Floro o Marcos Alonso.
A mi em pareix una bona aposta des del punt de vista esportiu, si vosaltres no el voleu per la cara de boxer, per ser antipàtic en les rodes de premsa o per declaracions insultants...
-Schuster s'ha fartat de rajar contra la plantilla amb alguns fitxatges i contra la directiva... També deurien fotre'l fora inmediatament!
-Villarroel va cantar l'himne del València... Al carrer també!
-L'afició abandona el camp abans d'hora... Tots a la puta calle!
-Juanma fa un mal passe... El rescindim i avant!
-Mjallby ha sigut una equivocació... Tota la secretaría tècnica despedida!Ací ens quedem en bragues...
-
@maulet78:
@Noirot return's:
@Fonseca 5:
Totalmente…
I que fitxen a Ronaldinho, a Robben i a Eto'o!
No et fot!Bé, cadascú té la opinió que té i jo NO VULL PROMOCIONAR A NINGÚ, em dóna igual que vinga un entrenador del meu poble o un entrenador xinés… Però preferisc a Ferrando abans que qualsevol entrenador acabat tipo Clemente, Lillo, Floro o Marcos Alonso.
A mi em pareix una bona aposta des del punt de vista esportiu, si vosaltres no el voleu per la cara de boxer, per ser antipàtic en les rodes de premsa o per declaracions insultants...
-Schuster s'ha fartat de rajar contra la plantilla amb alguns fitxatges i contra la directiva... També deurien fotre'l fora inmediatament!
-Villarroel va cantar l'himne del València... Al carrer també!
-L'afició abandona el camp abans d'hora... Tots a la puta calle!
-Juanma fa un mal passe... El rescindim i avant!
-Mjallby ha sigut una equivocació... Tota la secretaría tècnica despedida!Ací ens quedem en bragues...
Tienes razon, es que es la dignidad a veces se confunde con la humildad. A mi tampoco me obsesiona que me entrene un xoto confeso, si demuestra que es un profesional como hasta ahora lo ha demostrado. O es que hay que mirar hacia al otro lado con Oltra que tambien vistio "la blanca".