Yo no me he metido con Xotet
-
Yo no me he metido con Xotet de Poblet!!!!!! Es un impostor el que lo ha hecho.
-
haces bien aclarandolo
antes de que felipe
te queme en su falla
-
Jo pense que a paperetes i a la seua IP se l'hauria de banejar ja.
Raons:
1.-Un tio que el primer missatge que escriu és per intentar lapidar a un gran forer (encara que tinga un defecte) no és algú que puga aportar res d'interessant a portalgranota.com
2.-Un tio que pretén suplantar la personalitat d'un altre forer (en este cas paperets) de forma evident, és algú que no vol jugar net.
3.-Un tio que ja té un altre usuari en portalgranota, no deuria de poder-se crear el seu nou usuari per fer el burro, entre d'altres coses perquè és una norma que és bàsica en este fòrum.Per tant, baneig ja. I no un baneig particular a paperetes, sinó que els banejos a la gent que entra aixina haurien de fer-se de forma automàtica.
-
No estoy de acuerdo con la expulsion de nadie.Solo con que los administadores le den un aviso como han hecho con otros es mas que suficiente.
-
No estoy de acuerdo con la expulsion de nadie.Solo con que los administadores le den un aviso como han hecho con otros es mas que suficiente.
Pos m'ha semblat que estaves demanant l'expulsió de chotodecorazon en un altre post.
-
Eso es distinto.Es un xoto que solo entra aqui a provocar.Si nosotros solo celebramos que estamos por delante de ellos en la clasificacion y nos expulsan de su foro,debemos tratarles de la misma forma.El constantemente esta deseando que el LevanteUD descienda a Segunda B que me parece una provocacion que no se deberia tolerar.
-
Eso es distinto.Es un xoto que solo entra aqui a provocar.Si nosotros solo celebramos que estamos por delante de ellos en la clasificacion y nos expulsan de su foro,debemos tratarles de la misma forma.El constantemente esta deseando que el LevanteUD descienda a Segunda B que me parece una provocacion que no se deberia tolerar.
Tens raó, el chotodecorazon no vol aportar res al fòrum (com ja ha demostrat sobradament) i se l'hauria de banejar. Però també em reconeixeràs que el que jo dic de paperetes és cert i també se l'hauria de banejar, no?
-
Sospechoso, muy sospechoso mi querido Whatson…
Força Llevant!
-
@Dark City:
Tens raó, el chotodecorazon no vol aportar res al fòrum (com ja ha demostrat sobradament) i se l'hauria de banejar. Però també em reconeixeràs que el que jo dic de paperetes és cert i també se l'hauria de banejar, no?
Me pregunto si tienes pruebas de eso.
-
No només jo tinc proves, sinó que sembla ser que els moderadors també. L'usuari "paperetes" ja no existeix.
-
@Dark City:
No només jo tinc proves, sinó que sembla ser que els moderadors també. L'usuari "paperetes" ja no existeix.
Si es asi deberan los moderadores poner una encuesta entre todos nosotros para que decida la mayoria si hay que expulsarlo.
-
@Dark City:
Si es asi deberan los moderadores poner una encuesta entre todos nosotros para que decida la mayoria si hay que expulsarlo.
L'assassí sempre torna pels voltants del crim…
Força Llevant!
-
No digues tonteries, les sentències en la vida real no les signen les majories en referèndums. Hi ha una sèrie de normes que en incomplir-se ja és raó suficient per banejar a algú.
Fer una enquesta seria donar-li un protagonisme que certa gent no es mereix.
-
@Dark City:
No digues tonteries, les sentències en la vida real no les signen les majories en referèndums. Hi ha una sèrie de normes que en incomplir-se ja és raó suficient per banejar a algú.
Fer una enquesta seria donar-li un protagonisme que certa gent no es mereix.
Si ha incumplido las normas del foro y es causa de baneo pues entonces los moderadores tendran que tomar las medidas oportunas.
-
Si ha incumplido las normas del foro y es causa de baneo pues entonces los moderadores tendran que tomar las medidas oportunas.
Totalment d'acord.