DESCANS DE PASQUA?
-
Ara resulta que enguany es fa descans a Pasqua. I jo em pregunte, tan religiosos s'han tornat a la LFP? Què passa? Què han d'anar a les processons o necessiten temps per regolar la mona?
Va home va, en plena emoció de la lliga van i ens planten un descanset. Si volen descansar ja tindran temps a l'estiu i no continuar amb la bogeria d'un calendari que està apretat per al que es vol i que es pren vacances de forma arbitrària.
-
Es que com els mafiosos estos de la LFP veuen que el Madrid ja no pot guanyar la lliga, preferixen aparcar-la a vore si el Barça i el Vila-Real es congelen un poquet, i ells poden remontar el vol. Patètic.
-
@XOTET DE POBLE:
Es que com els mafiosos estos de la LFP veuen que el Madrid ja no pot guanyar la lliga, preferixen aparcar-la a vore si el Barça i el Vila-Real es congelen un poquet, i ells poden remontar el vol. Patètic.
Jo crec que són molt més roïns que tot això. S'han assabentat que quan se salve el Llevant farem el Sopar Forero Third Edition i volen boicotejar-nos.
-
@XOTET DE POBLE:
Supongo que esto que dices es en tono ironico porque de verdad es que no tiene ni pies ni cabeza. Creo que el calendario se diseña en agosto, pero vamos, segun tu conspiracion judeomasonica habemus
-
Home, hi ha una conspiració oculta, però no puc dir res més, que em tenen vigilat…...
-
@XOTET DE POBLE:
Home, hi ha una conspiració oculta, però no puc dir res més, que em tenen vigilat…...
Xe tu, no li ho tingues en compte, és que Konsul és un poquet merengón…
-
AH, PEIXET!!!!!! JA T'HAN COLLIT, KONSUL!!!!! Està vist que a este fòrum, tots tinguem algun pecat…...
-
este post no vale, leer abajo
-
No no nooooooo, he dicho que tengo mas simpatias por madris que por barsa o vcf.
dark manipuladorrrrr
-
Xe, Konsul, eres una espècie de "rara avis", no? que no tingues simpatia al València, llògic, al Barça, també ho podria entendre….....però que sigues més del Madrid.......Això com es diu? Si alguns som algo aixina com "xotograna", lo teu es dirà "granarengue"? o "merengrana"?
-
lo que vendria a ser, mayormente, granota con tendencias merengues. pero yo tengo claro que en un Levante-Real Madrid voy con el levante.
Y tu, en un Levante-Valencia con quien vas?PD. Sí, me siento un rara avis. No me identifico con los khanistas ni con los rintinianos. Ni con los catalanufos ni con los blaveros ni con los españolazos ni con los putos fatxas.......carne de psicoanalista.
-
Jejejeje, pregunta-trampa, eh? Home, jo m'identifique en el València (encara que quant vaig anar al Ciutat de València, em va impactar moltísim), però en el derbi de la primera volta volia que guanyara el Llevant. En la segon volta, vorem. M'agradaria que guanyara el que més li feren falta els punts.
PD: Si que eres carn de psicoanalisis, si…...