QUINA SANCIÓ LI POSARIEU A JAVI NAVARRO?
-
Ostia tú, el cabró del president del Sevilla està ahi frivolitzant amb el tema de la sanció i dient: "nos lo vamos a pasar bien de aquí a final de temporada" amenaçant dient que la jugada ja està sancionada i que si la tornen a jutjar ell es dedicarà a posar recursos per a que ho facen en tots els partits d'ací a final de temporada.
Jo pense que, després de l'historial de Javi Navarro, li posaria la màxima sanció de 12 partits (que amb alegacions i històries li se quedarien en 7 o 8 ) però pense que de 7 o 8 partits seria lo mínim.
-
Jo 12, que passa que te que haver algun mort per a que es faça algo contundent????
A vore si els Javi Navarro, Alfaro, David Navarro, Ayala, Marchena, Albelda, Motta, Ballesteros… recapaciten un poc i intenten jugar un poc mes suau.
-
Criminals, assassins, tots a la presó!!!!!!
O millor encara, todos al paredón, coño!!!!!
-
Garrote vil.
-
Estatua con el montado a caballo.
-
Això de les sancions és molt arbitrari i subjectiu. Jo no en posaria maí (sempre que no siga per una tarjeta roja). Prou haurà tingut el tio amb tot el que li ha vingut al damunt tota esta setmana.
-
Jo posaria la següent sanció. Un parell de partits per entrar voluntàriament de forma violenta a un contrari i, per causar una lesió, tant de temps com tarde en tindre l'alta mèdica el perjudicat, siguen les setmanes que siguen.
-
Els 12 partits i agermanar-se amb el San Lorenzo de Almagro…
Força Llevant!!
-
Jo posaria la següent sanció. Un parell de partits per entrar voluntàriament de forma violenta a un contrari i, per causar una lesió, tant de temps com tarde en tindre l'alta mèdica el perjudicat, siguen les setmanes que siguen.
Di que sí, Vinatea. Ya verias si se le irían las ganas de ser el pedazo de cabrón que es
-
Estoy de acuerdo, pero lo que no es justo (y mira que me la suda J.Navarro que creo que es un cerdo) es que se hayan cebado en él de esta forma y escondan a otros que son igual de cerdos o dan las mismas patadas…¿que pasa que si no dan espasmos no hay lesion importante? y al que le rompen la pierna y le dejan 7 meses fuera del campo...
Lo ideal es lo que tu dices, pero para todos, el que lesiones a un jugador que se tire el mismo tiempo sin jugar que el lesionado...eso si seria justicia.
-
@granota_del_nord:
agermanar-se amb el San Lorenzo de Almagro…
Força Llevant!!
No te passes!
-
SANCIÓN EJEMPLAR PARA JAVI NAVARRO
M.À.Vara
EL comité no ha esperado a que pasaran las fiestas de Pascua y reunido con caracter de urgencia ha decidido imponer la siguiente sanción a Javier Navarro: tantos partidos de ausencia como tarde en recuperarse Arango, que pasará montado en un caballo cerca del Paseo de la Castellana y con un carnet del San Lorenzo de Almagro en el bolsillo. Una vez cumplida la sanción, será ejecutado en el garrote vil. El Sevilla ha presentado sus impugnaciones y se espera una resolución final para mediados de la próxima semana.
-
Esta claro que las imagenes son impactantes pero hemos visto entradas mas duras que han acabado en nada. Gracias al arbitro que le saco una amarilla (otro crack del arbitraje) quizas no se le sancione.
-
Òbviament la meua proposta seria per a totes les entrades de tots els jugadors. És a dir a aquell que de forma intencionada entre violentament, si és expulsat 2 partits (estem parlant que no hi lesió). Amb expulsió o sense, si hi ha lesió 2 partits per l'entrada més el temps de recuperació. Si està lesionat 3 setmanes serien en total 5.
Estem parlant d'entrades violentes intencionades, eh?. Un altre tema serien les habituals, però com be dieu per ahí o s'endureixen un poc les sancions o jugadors com els Navarro, Alfaros, Figo (quan se li creuen els fills), Ayales i altres, continuaran impunes.