¿Venderiais a Ettien y Rivera?
-
A quien venderiais?
-
Abans de pensar en vendre m'agradaria saber qui vindria o podria venir per suplir aquests jugadors…
Força Llevant!
-
Yo he puesto que no. Ya que por ejemplo Rivera no lo consideraria la prensa un galactico pero yo creo que es un jugador que dificilmente encontraremos algo igual o mejor….a no se que vayamos a grandes clubes. Yo lo que haria es traer un centrocampista creador que pueda jugar de media punta (Juninho Pernambucano (soñar es gratis)) y un delantero que garantice goles (esto es dificil).
-
Jo per edat i rendiment només a Ettien. Em sap greu però crec que pel bé del jugador i del Llevant UE, és la millor opció. És podrien treure uns quants diners, i el jugador es podria projectar després de molts anys al Llevant UE. Jo o igual m'equivoque o Ettien dos temporades com la d'enguany no ens les donarà.
Rivera cal intentar que es quede coste el que coste. El jugador no li vindrà malament un parell d'anys més al Llevant si vol passar de titular a un equip de "xampions" (ara passaria de reserva a un gran equip, i sense continuitat es cremaria) i el Llevant UE no pot trobar res millor per un preu assequible. Si el que cobre se l'ha de gastar en una aposta no segura, per això em quede amb Rivera.