Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

Repas (temporada, schuster i fitxatges)

Levante UD
    1
    1
    183
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

hola a tots, tinc molts problemes amb internet i no hi ha manera d'escriure posts,
      ara aprofito per dir varies coses:

1. crec que l'equip juga un futbol molt bo en la majoria de partits i poques vegades pocdem dir que un rival ha sigut superior. Em empatat partits que merexiem guanyar i em perdut partits que com a minim merexiem empatar. Pero a part de la primera part de la lliga amb un MANXEV I SERGIO GARCIA afortunats, en general a un equip com el nostre li costa marcar gols. A tots els debutants els passa. em donat ala cara malgrat les carecies defensives i ofensives. Ens salvarem patint menys del que pensavem.

2. schuster es antipatic (quan perd sembla que mossega) pero sempre ha estat aixi. pot tenir errors, es un entrenador jove que te una plantilla modesta i ha der fer provatures. s'equivoca com tothom pero jo trobo que al llevant li ha donat pretigi tenir-lo a la banqueta i a mes el seu contracte li assegura UN ANY MES AUTOMATICAMENT si aconseguir la permanencia. Si el fem fora:

• el presi queda com un tio que vol un borrego, no un tecnic (no li esta ve ningú!!!).
      • el canviem per ferrando, goiko, clemente… deu ens salvi! nomes m'ho pensaria amb ALCARAZ
        penso que ni schuster es tan bo com per donar el salt a un gran ara mateix, ni es tant dolent com per mirar-lo amb lupa i dir que estem a baix per culpa seva.
        LES ERRADES INDIVIDUALS ENS HAN FET PERDRE MOLTS PUNTS I SCHUSTER HA DESPISTAT PER NO PRESSIONAR-LOS. PER ALTRA PART, DESPISTAR HA ESTAT FACIL PERQUE DURANT 10 PARTITS ELS ARBITRES ENS HAN MATXACAT.
      1. necessitem 2 fitxatges per linia. veic el centre del camp millor, nomes el reforçaria. si ix rivera o ettien l'hem cagat i a començar de nou. els davanters fallen coses increibles! dels 4 que tenim, tots junts, no servixebn per fer ni 2 en condicions.
        Amb sergio tindria paciencia i amb manxev tb perque ens ha demostrat instint.

macho levante!

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• First post
        Last post