Schuster NO DIU a Alemanya que esta renovat atomaticament!!!
-
el nostre entrenador de vacances a casa seva de Colonia ha parlat amb el diari EXPRESS i diu coses interessants com que no sap encara res del seu futur per l'any que ve, i que no li importaria tornar a entrenar a Alemanya perque l'ultima temporada que va entrenar no va aconseguir l'ascens que volia.
"VULL DEMOSTRAR A TOTHOM QUE SOC UN BON ENTRENADOR, A LA LLIGA O A LA BUNDESLIGA"
"NO VENDRE LA MEVA PROPIETAT A COLONIA, NO HO HEM PENSAT, ENS AGRADA VENIR A CASA QUAN PODEM".
"ARA PRENEM L'ULTIM DESCANS ABANS DEL FINAL, TENIM DEU PUNTS DE VENTATGE AMB ELS LLOCS DE DESCENS I SOLS NECESSITEMMDUES VICTOIRES MES EN ELS ULTIMS NOU PARTITS. MANTENIR-NOS A PRIMERA ES UN GRAN EXIT PEL LLEVANT".
el periodista li pregunta: pero el seu contracte acaba…- SI, ENCARA ESPERO PER SABER QUE PASSARA. EL MEU OBJECTIU ES SEGUIR MILLORANT. M'AGRADARIA CONTINUAR A ESPANYA. TAMBE ESTIC OBERT A LA BUNDESLIGA. A VEGADES PENSE QUE SERIA BO TORNAR A ENTRENAR A ALEMANYA, PER DEMOSTRAR A TOTHOM QUE SOC UN BON ENTRENADOR.
el periodista li diu: pero no vas tenir gaire exit amb el colonia, l'ultima vegada.
(us recordo que el colonia va baixar de categoria a l'estil de l'atletico de madrid i van fitxar el schuster per pujar, pero va ser un any irregular i rar, com el atletico de madrid aqui. schuster no va aconseguir l'ascens i quan se va anar eixe estiu van fer neteja de jugadors al colonia.)- SI, ES VERITAT, PERO AQUELL VA SER DEL CERT EL PITJOR ANY DE LA HISTORIA DEL CLUB, UN ANY MOLT DIFICIL.NO SE POT TENIR AQUELL RENDIMENT COM A JUDICI DEL MEU TREBALL.
el periodista: t'imagines treballant pel colonia or el bayer leverkusen, la plaça del colonia estara buida ben aviat, has parlat amb el president?
(recordo que el presidemt del colonia es el seu ex company al colonia i la selleccio alemanya WOLFGANG OVERATH)
PERQUE NO? PERO LES CONDICIONS HAN DE SER BONES PER TOTES PARTS. A MI M'AGRADEN ELS DESAFIAMENTS. PER AIXO VAIG TORNAR A A LEMANYA AMB 33 ANYS PER JUGAR AL BAYER LEVERKUSEN. VOLIA DEMOSTRAR ALS ALEMANYS COM ERA JO DE BO. AQUEST ES EL MEU OBJECTIU TAMBE ARA COM ENTRENADOR. NO HE PARLAT RES AMB OVERATH, ARA ESTIC PEL LLEVANT TOTALMENT. TOTA LA RESTA VINDRA DESPRES.
interessant pregunta del periodista: pero ja esta segur que la feina d'entrenador esta feta per voste?(i schuster sincer com sempre ja ja ja)
ES CLAR, ES PER MI. MIRA, QUAN ETS JUGADOR HO POSSES TOT, COR I ANIMA EN EL QUE FAS. NO APRENS RES MES. I SI NO SER FER RES MES, A QUÈ VOLS QUE EM DEDIQUI???sera un antipatic , pero es unic i diu les veritats sense vergonya, a vore, a que voleu que se dedique si no sap fer res mes
qui sapiga alemany i vulgui fer puntualitzacions a la traduccio:
-
Siempre me ha hecho gracia cuando han firmado un entrenador en el Levante U.D., desde Carlos simón cuando nos ascendió en la promoción frente al Córdoba, Preciado que tenía renovación pero se excusaron en que en su día no quiso firmarlo, etc.
ES CIERTO QUE SI CONSIGUE LA PERMANENCIA, SCHUSTER SERÁ RENOVADO, PERO…..AHÍ ENTRA VILLARROEL Y DICE, SIEMPRE QUE AMBAS PARTES NOS PONGAMOS DE ACUERDO.
LUEGO VILLARROEL DICE CUATRO, EL OTRO DICE OCHO....NO HAY ACUERDO.
Así ha sido siempre, lo que no entiendo por que dice que habrá renovación si se consigue el objetivo, eso es MENTIRA O VERDAD A MEDIAS.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
A mi em sembla que a Shuster no el vorem la pròxima temporada per ací…
-
A mi em sembla que a Shuster no el vorem la pròxima temporada per ací…
Jo pense el mateix,encara que m'agradria que signara un any mes de contracte.
-
Yo no soy partidario de estar cambiando de entrenador año tras año, ni los soy con Schuster ni lo era con Preciado. Solo se que si conseguimos la permanencia con la tranquilidad que la hemos conseguido este año (de momento y sin ser prepotente porque es la realidad)
-
si, yo creo que se esta dejando una puerta abierta para que le lleguen ofertas de alemania por si no le gustan las de aqui. siempre es mejor que te llamen que no estar esperando en casa. estos mensajitos son muy tipicos de los entreenadores.
por otro tlado, comparto con METHAL todo lo que dice, yo preferia que siguiera Preciado, pero ya que vino Schuster, tendra sus cosas pero prefiera que siga.
Al menos las galletas van para el y el no pierde los nervios , los jugadores estan mas tranquilos y ademas yo pensaba que ibamos a sufrir como perros pero ha sido una temporada tranquila, a ver si gananmos dos partidos pronto y ya podemos respirar trnaquilos y jugar sin miedo.ademas que los entrenadores que hay por ahi tampoco me convencen o los que me convencen no vendrian, tienen ofertas de equipos que juegan en europa.
-
Jo aposte a que la no continuitat, i no es que a mi m'agrade la idea. Segur que el club eix en alguna història com la que contaren l'any passat, per no renovar. La tasca de Schuster ahi quedarà, i no podem conjeturar qué haguera passat o deixar de passar. Ara, insisteixc en que per a l'any que ve hi ha que possar-se les piles perque la permanència no serà tan barata com enguany.