QUE VOS PAREIX NINO DEL ELX?
-
El Nino ja porta 15 gols esta temporada. Si l'Elx no puja finalment jo crec que seria un bon reforç per a l'any que ve. Aquest jugador sense fer molt de soroll porta una mitja de 17 gols per temporada +/-(i ja són unes quantes a l'Elx). És capaç de colar gols de qualsevol forma inclós de cap sense superar el 1'60m. d'estatura i possar-la a l'escuadra.
Si s'en va el S.Garcia l'any que ve jo fitxaria al Nino i damunt serà baratet.
-
Quina edat té?
-
Quina edat té?
Segons la web oficial de l'Elx:
| 7 | NINO
Juan Fco. Martinez Modesto
Fecha nac.: 10.06.80
Lugar nac.: Almería
Estatura: 1.71
Peso: 67 Kg.
Posición: Delantero
Procedencia: Elche CF (6ª)És a dir, 25 anys. Per tant JO EL FITXAVA JA!
pd: rectifique en l'estatura.és quasi igual d'alt que jo
-
Doncs bona edat per fitxar-lo. A mi em recorda al Grandi Mestre, Capo i Patum de l'Àrea PACO SALILLAS ¡¡¡
-
Jo també el fitxava..veient el que tenim este any..no es massa dificil millorar-ho la veritat, i si damunt el Elx acaba per no pujar a primera divissió…més fàcil es possa la cosa.
Benja, també sería una bona opció, ens fa falta rejuvenir un poco la defensa, la veritat.
-
ie, jo també ho he pensat hui al vore el resum. Eixe és bo. És com Sergio García, però millor .
-
Ufff, no estaría mal, la verdad, pero con la suertecita que tenemos últimamente con los delanteros que en sus anteriores equipos se hinxan a marcar goles y cuando llegan aquí pues le dan la vuelta a la tortilla… ¿Habrá que cambiar algún día esa suerte no?
No estaría mal que viniera Nino, pero particularmente me gusta más Tristán que parece que al final de temporada abandonará el Depor, aunque realmente lo que pedirá uno por jugar aquí y lo que pediría el otro sería bastante diferente, ¿no creéis?
-
Nino es muy bueno, como bien dice Vinatea es un Salillas en potencia. Al menos un puesto de la delantera del año que viene podría ser una apuesta de este estilo.
-
Baratet??No crec que l'Elx deixe escapar al seu millor jugador per quatre duros.
-
@Okcap:
Baratet??No crec que l'Elx deixe escapar al seu millor jugador per quatre duros.
Si no pujen no tindran més remei que cedir ja que si el jugador té ofertes de 1a voldrà anar-se'n, no creus? sempre es pot fer intrecanvi de jugadors, l'elx no volia a Reggi?
-
Jo no l'acabe de vore en Primera…
Si vos fixeu en els números vos agradarà a tots, però a mi no m'acaba de convéncer veient-lo jugar. Crec que en Primera, els centrals de tots els equips se'l menjarien amb 'creïlles' i no faria quasi gols.
-
Estamos en Primera
-
También me gusta mucho Rubén, el medio que ficharon del Sporting. Es un Scholes en potencia.
Rivera también jugaba en segunda el año pasado.