A la gent d'Alboraia Baix, una pregunta.
-
En un altre post ha hagut aquesta diferència d'opinió. Tinc curiositat. Vosaltres sentíreu o animareu a l'Espanyol?, en cas afirmatiu es pot saber el motiu?.
?¿es tornara a animar al farsa com cuant vingue L´Espanyol ¿?
Això, almenys en Alboraia baix, no és cert.
"
just va ser alboraya baix
Jo crec que no es refereix a l'eixida dels jugadors, ja que per exemple jo sempre (llevat de l'Albacete, R.Madrid) aplaudisc a tots, però això no crec que siga animar.
-
Home tant com animar….el que passà es que estavem calents per la derrota i 4 es possaren a crida Barça, Barça, però de ahí a dir que s´animà al Barça va un món.
Per eixa regla de tres, quan vingué el Sevilla s´animà al Betis i viceversa. Son coses dels partits, simplement es tracta de fer enfadar un poc a l´afició contrària. Si es que...
-
És veritat. Va ser al final del partit quan els del Espanyol començaren a fer cantics vacil.lant-nos. Aleshores els Força començaren a cridar Barça,Barça i gent d'alboraia baix s'afegiren. No crec que fòra tot el gol però si prou gent de la zona del Força.
-
És veritat. Va ser al final del partit quan els del Espanyol començaren a fer cantics vacil.lant-nos. Aleshores els Força començaren a cridar Barça,Barça i gent d'alboraia baix s'afegiren. No crec que fòra tot el gol però si prou gent de la zona del Força.
Empezasteis vosotros!!!
-
Empezasteis vosotros!!!
Acusica.
-
Jo recorde amb un sonriure a un llevantinista que s'alçà de la cadira, fins als collons d'aguantar als infrasers de l'Espanyol, i els dedicà algo com: "Renegats, xarnegos de merda, catalans de segón". I olé
-
Todo empezó cuando los aficionados del Espanyol empezaron cánticos como "Azulgrana el que no bote" y otros cánticos de ese estilo con las palabras "blaugrana" o "azulgrana", todos ellos seguramente que emplean normalmente para meterse con el Barça pero que aprovechando que tenemos los mismos colores pues los decían.
De todas formas siempre que ha venido un equipo que tiene rivalidad fuerte con otro han pasado estas cosas, tanto este año como el año pasado en 2ª, no me parece nada extraño.
-
Ja està aclarit. Espere er_pisha que ho tingues clar.