UN APUNT ESTADÍSTIC SOBRE EL PREU DE LES ENTRADES
-
14.000 Abonats (Aproximadament) x 45 € = 630.000 €
12.000 Espectadors extra x 70 € = 840.000 €
Total recaptació del partit:
630.000 + 840.000 = 1.470.000 €Si això ho fan en dos partits (Barça i Madrid):
1.470.000 x 2 = 2.940.000 €Total pressupost del Llevant (Segons As.com
4.700.000 €És a dir, que amb aquestos dos partits s'haurà cobert el 63 % del pressupost del club.
Sempre he llegit en premsa que els equips tenen la principal font d'ingressos en publicitat, televisions, sponsors, merchandising… O siga, que si sols en taquilla de tota la temporada s'ha cobert el pressupost (inclús més), tota la resta d'ingressos és un benefici altíssim.
Jo sóc anti-Villarroel declarat, però igual val la pena esperar abans de tirar al degüello i si es salva l'equip i l'any que ve monten una plantilla competitiva estem contents i tot.
Estic pensant que amb aquestos diners l'any que ve es pot fer un super-equip. Així que, a part del cabreig, igual tenim motius per a ser optimistes i que l'any que ve s'obliden de Celestinis i Congos i ens porten a bons jugadors...
-
Yo prefiero tener un equipo de Celestinis y Congos que a que me tomen el pelo
-
@maulet78:
14.000 Abonats (Aproximadament) x 45 € = 630.000 €
12.000 Espectadors extra x 70 € = 840.000 €
Total recaptació del partit:
630.000 + 840.000 = 1.470.000 €Si això ho fan en dos partits (Barça i Madrid):
1.470.000 x 2 = 2.940.000 €Total pressupost del Llevant (Segons As.com
4.700.000 €És a dir, que amb aquestos dos partits s'haurà cobert el 63 % del pressupost del club.
Sempre he llegit en premsa que els equips tenen la principal font d'ingressos en publicitat, televisions, sponsors, merchandising… O siga, que si sols en taquilla de tota la temporada s'ha cobert el pressupost (inclús més), tota la resta d'ingressos és un benefici altíssim.
Jo sóc anti-Villarroel declarat, però igual val la pena esperar abans de tirar al degüello i si es salva l'equip i l'any que ve monten una plantilla competitiva estem contents i tot.
Estic pensant que amb aquestos diners l'any que ve es pot fer un super-equip. Així que, a part del cabreig, igual tenim motius per a ser optimistes i que l'any que ve s'obliden de Celestinis i Congos i ens porten a bons jugadors...
Maulet: Creo que eso es el cuento de la lechera, visto el panorama que ha generado la brillante idea de Villarroel mi cálculo es el siguiente:
5.000 abonados x 45 Euros = 225.000
5.000 público x 70 " = 350.000
TOTAL…....................575.000 EUROSOjala me equivoque pero no van a ser mas.
Además, conociendo a Villarroel como le conozco, la próxima temporada tendremos las bajas de Rivera y Ettien (traspasados), la devolución de los cedidos Nacho y S.García mas los Pinillos y los que finalizan contrato Cuellar, Tito, etc.
¿Fichajes? Los que vengan libres y con fichas de 2ª División.
Así creo que será, aunque se cumpla tu pronóstico de taquillas en esos dos partidos.
No le des vueltas Pedro Villarroel es así y no lo podemos cambiar.........su "apodo" es CABEZÓN.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
El presupuesto es de 20 millones de € aproximadamente,eso seria el del año pasado.Seria,casi el 10%.
-
EL PRESUPUESTO ES DE 22 MILLONES DE EUROS
-
Suscric les paraules de levante39. Ens quedarem sense equip ni jugadors, amb una quadrilla de mercenaris i acabats, i amb la pasta invertida per a la recuperació econòmica particular d'En Pere. M'agradaria que ingresaren segons els cònters de maulet, però amb xotàines i madriles, i que al final li botaren foc als cartelons que han penjat a la façana, als pixaeros i a la mare que els ha parit.