EN ALBACETE NO S'HA OMPLIT EL CAMP AMB LA VISITA DEL MADRID
-
L'Albacete amb els preus del dia del club més barats que el Llevant no conseguirà omplir el seu estadi excepte sorpresa d'última hora.
Al Carrusel Deportivo de la Cadena SER han estat parlant un poc sobre el tema apuntat que era extrany, perquè sempre que va el Madrid a Albacete s'esgoten les entrades dies abans del partit. Hui a hores abans del xoc, falten vendre 3.000 del total de 14.000 de l'aforament.
Jo crec que la Directiva deu aprendre dels errors i rectificar a temps es de savis.
Preferencia: 55 -> Equival a Tribuna (50-55-60)
Tribuna: 45 -> Equival a Grada Central Alta (45)
Marcador: 35 -> Equival a Grada Central Baixa (40)
Goles Norte-Sur: 25 -> Equivalent a Gols Orriols i Alboraia (35-30)En Tribuna paguen més els socis del Llevant 5 euros més o 5 euros menys en funció de la situació.
En Grada Central Alta es el mateix preu, i en Grada Central Baixa és 5 euros més car.
Els Gols són entre 5 i 10 euros més barats.No omplir el camp contra Madrid, Barça i València seria un estrepitós fracàs, però no arribar als 20.000 espectadors en algun d'eixos partits (per molt mal i grossos que estiguen els galàctics) serà un fracàs monumental i ridícul.
-
descuida que esos tres partidos el campo estara lleno.
de gente del levante no se pero de los otros equipos…
por cierto, no veo ningun ridiculo por ningun lado en no llegar a 20000 en esos partidos, o en no llenar el campo.
mira la asistencia a los campos en primera y veras que el ciutat de valencia siempre esta entre los primeros.
ademas llevar a tanta gente es un logro por ser la vuelta a primera, tener la competencia que hay, tener esta mala directiva...
-
@martin78:
mira la asistencia a los campos en primera y veras que el ciutat de valencia siempre esta entre los primeros.
Jo això no ho he posat en dubte, està clar que a vore el Llevant acudix més gent que a Los Pajaritos, Carlos Belmonte… I ademés de capacitat anem bé (aprox.):
Riazor (Deportivo La Coruna) 34.611
Estadio La Romareda (Real Zaragoza) 34.596
Anoeta (Real Sociedad) 32.000
Ciutat de Valencia (Levante UD) 25.354
La Rosaleda (Málaga CF) 25.000
Son Moix (RCD Mallorca) 23.142
El Madrigal (Villarreal CF) 23.000
El Sardinero (Racing Santander) 22.673
El Sadar (Club Atlético Osasuna) 19.800
Coliseum Alfonso Pérez (Getafe CF SAD) 14.000
Carlos Belmonte (Albacete Balompié) 14.000
Nuevo Los Pajaritos (CD Numancia de Soria) 9.750
A mi m'agrada molt el Ciutat de València…
@martin78:
por cierto, no veo ningun ridiculo por ningun lado en no llegar a 20000 en esos partidos, o en no llenar el campo.
Jo en eixe sentit soc un poc més ambiciós i pense que deuria estar el camp ple en eixos tres partits. No se si es adecuat parlar de fracàs, però com a mínim una decepció molt gran sí.
Perquè dius que no aniràn molts espectadors del Llevant però que amb els aficionats del Madrid s'omplirà… Tu creus que els aficionats del Madrid aniran a vore arrastrar-se pel camp a Ronaldo amb uns kilets de més? O a Zidane i la seva ciàtica? Etc. Etc.? Jo crec que enguany no molt, perque els aficionats dels equips grans quan va tan mal l'equip li donen l'esquena i passen de mullar-se per res.
-
Jo crec que amb aquests preus el camp no s'omplira ni davant el Madrid ni davant el Barça,pot ser un autentic fracàs.
-
Hoy por mi zona de tribuna, muchas eran las personas que decían que no irían a ver el madrid, yo pensaba que me equivocaba, pero la gente no quiere gastarse la pasta después de pagar el pase. Yo y mi padre, desde luego que a ese partido no vamos.
Saludos
-
Por cierto, martín78, eso que dices que el campo del ciudad de valencia se llenará, estoy segurisimo que no, porque si no van a albacete desde madrid, menos van a ir a valencia que está más lejos, y mucho menos si el madrid palma contra el barcelona.
Saludos
-
Estic segur que el Ciutat de València no es plenarà, i que malauradament la majoria d'aficionats seràn del Madrid. Enhorabona Villarroel. I que conste que jo aniré, jo i el meu fill, però Villarroel l'ha cagada. Si volia conseguir una bona recaptació amb el camp ple, i un perol a pressió per donar suport al Llevant UE, l'ha cagada. Estic segur que amb uns preus per als abonats dentre un 25i un 35% més econòmics del que ha posat haguera conseguit això, però ….