L'Associació de Penyes Llevantinistes informa.
-
@Ramon 1909:
JO VORÉ AL MADRID PER PPV!
Para un dia que no voy al campo mis chicos y chicas la lian, jejeje
Bien hecho chicos
-
@ampa:
@Ramon 1909:
Bien hecho chicos
Que conste que es cantà també, je,je.
-
yo y mi hermano tampoco vamos, en el PPV lo hechan asi q alli lo veremos
-
yo y mi hermano tampoco vamos, en el PPV lo hechan asi q alli lo veremos
te apunto a la lista de mi post
-
@ampa:
@Ramon 1909:
Bien hecho chicos
En la tv no se oyó, pero si que llegué a escuchar a ese del megáfono soltándole alguna perlita a Munua, jejeje
Por cierto hoy la prensa escrita se hace eco de dicha pancarta, en el marca incluso hay foto y en la cadena ser también lo han comentado
-
@ampa:
@ampa:
@Ramon 1909:
Bien hecho chicos
En la tv no se oyó, pero si que llegué a escuchar a ese del megáfono soltándole alguna perlita a Munua, jejeje
Por cierto hoy la prensa escrita se hace eco de dicha pancarta, en el marca incluso hay foto y en la cadena ser también lo han comentado
Al linier, al linier, a eixe si que el del megàfon li soltà algunes perletes, a Munua és que se passà amb el xiquet que arreplegava les pilotes…
-
Molt bé Vinatea… estic en vosatros... el camp es plenara de madridistes, ja que la penya deixara els pases als seus amics madridistes q estan disposats a pagar ixe preu...
35 LLAUROS EN BIRRES...
-
només dic que la penya sang granota anirà en un 15 per cent, supose que el nostre lloc s'omplirà de madridistes, que crec que és el que vol villarroel
HI HA QUE FER UNA ASOCIACIO EN ALBORAIA¡¡¡¡
-
Des de Força Llevant recolzem el comunicat i l'Associació!!!
Han aconseguit q la zona del Força esté plena de madridistes… pero 35€ R.Madrid + 25€ Barça = 70€ que en el meu cas es X2= 140€ jo ho sent molt... però eixos 140€ seràn per a la meua nouvinguda xiqueta!!!
-
Han aconseguit q la zona del Força esté plena de madridistes… pero 35€ R.Madrid + 25€ Barça = 70€ que en el meu cas es X2= 140€ jo ho sent molt... però eixos 140€ seràn per a la meua nouvinguda xiqueta!!!
Això vol dir que no anireu? o que aniran molts pocs de Força LLevant?
Salutacions
-
li vendrem les entrades als madridistes…
-
Tampo sé si els caldossos del Madrit voldran vore a la seua coia o q, en lo bé que van. Ara, que si li guanyen al Barça per una d'aquelles, igual reviscolen. De tota manera, clients potencials segur que no falten
-
Haces bien
-
Benbinguda siga la xiqueta…
aUpA
-
Enhorabona per la xiqueta, i felicitats per la gran idea que has tingut.
Jo crec que s'hauria de fer revenda als madridistes, venent les entrades d'abonat amb un preu igual més 10 euros. Així se li dóna una bona patada al tito Villarroel en els collonets i es mitiga un poc el dolor per l'enèssima traició.
Per cert, Vinatea, jo en la SER este matí he sentit algo sobre l'associació de penyes, ràpidet però algo han dit.
-
@Dark City:
Enhorabona per la xiqueta, i felicitats per la gran idea que has tingut.
Jo crec que s'hauria de fer revenda als madridistes, venent les entrades d'abonat amb un preu igual més 10 euros. Així se li dóna una bona patada al tito Villarroel en els collonets i es mitiga un poc el dolor per l'enèssima traició.
Per cert, Vinatea, jo en la SER este matí he sentit algo sobre l'associació de penyes, ràpidet però algo han dit.
A poc a poc anem fent forat. De moment som tres, quan siguem 5 es van a cagar ¡¡¡¡ (uff si arribaren a 7, no m'ho vull ni imaginar .. )
-
fes-li un petó de la meva part a aquesta nova llevantinista
i endavant associacio¡¡¡¡
-
@ampa:
@Ramon 1909:
Bien hecho chicos
Hubo gente que se escondió.
Yo quiero ver esa foto del marca¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Quien saldrá?????
jejejejeje
-
Silencian lo que no les interesa,pues llaman a Puchades sabiendo que él es favorable al Consejo en este asunto.Debería pedir disculpas por ello y declinar hacer más declaraciones,pues a él le llaman por que es el Presidente de la Delegación,y esta visto y bien claro que en este asunto no representa a nadie.
Un 10 a la Delegación de Peñas y un 0 patatero a su todavia Presidente Puchades.
PD:Sherpa ponte en contacto conmigo y hablamos.Un saludo.
-
@LA_PITIKLYNA:
@ampa:
@Ramon 1909:
Bien hecho chicos
Hubo gente que se escondió.
Yo quiero ver esa foto del marca¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Quien saldrá?????
jejejejejeYa te la enseño cuando te vea (a ver si es pronto ) lástima que no tengo escaner
-
@Toni granota:
Silencian lo que no les interesa,pues llaman a Puchades sabiendo que él es favorable al Consejo en este asunto.Debería pedir disculpas por ello y declinar hacer más declaraciones,pues a él le llaman por que es el Presidente de la Delegación,y esta visto y bien claro que en este asunto no representa a nadie.
Un 10 a la Delegación de Peñas y un 0 patatero a su todavia Presidente Puchades.
PD:Sherpa ponte en contacto conmigo y hablamos.Un saludo.
No es lo mismo Associacio de Penyes Llevantinistes que la Delegacion de Peñas.
-
Yo no tengo muy claro que el campo se vaya a llenar de madridistas. Yo le he ofrecido mi entrada a algún madridista (al precio normal que me costaría a mí) y no hay mucho entusiasmo porque, al fin y al cabo, les resulta más rentable ir a ver un partido al Bernabéu que además de tener más aliciente para ellos les cuesta más o menos lo mismo incluyendo el viaje.
No sé, yo creo que la gente en general se está empezando ya a cansar de los precios que se están poniendo de moda últimamente.
-
¿Qué peñas formais la Associació de Penyes Llevantinistes?
¿Es una alternativa a la Delegación de Peñas?
-
¿Es una alternativa a la Delegación de Peñas?de momento creo que FORÇA LLEVANT, SANG GRANOTA Y TOTIL
-
¿Es una alternativa a la Delegación de Peñas?de momento creo que FORÇA LLEVANT, SANG GRANOTA Y TOTIL
Efectivament. A poc a poc anirem fent cosetes. El que si està clar és que no li farà el cul gros a ningú i si cal criticar es critica. Problabement intentem cara a l'any vinent vore si els Força poden retornar al seu lloc (hi han fòrmules que ho possibilitarien) per convertir el gol Alboraia en una font d'animació.
-
Pues el tema seria hacer reventa para sacarnos pasta para pagarnos la entrada del bar$a por lo menos…. desde luego que poca verguenza que tienen algunos
LA USURA QUE HERMOSURA!
-
@violence in my mind:
Pues el tema seria hacer reventa para sacarnos pasta para pagarnos la entrada del bar$a por lo menos…. desde luego que poca verguenza que tienen algunos
LA USURA QUE HERMOSURA!Usurers
Força Llevant!!!