Y el sopar forero III será..???
-
Pues como parece ser que la cosa va estando clara, que jornada creeis vosotros que será en la que se confirme matemáticamente la permanencia?
Yo creo que sera lo soñado por muchos, victoria en albacete, salvacion matematica y descenso del alba. A la semana siguiente a cenar.
-
Jo crec que abans d'anar a Albacete ja estarem salvats, abans tenim els partits de Getafe i Màlaga i els podem guanyar perfectament. I damunt tal i com van els 3 últims més em reafirme.
-
ufff sopar forero….a ponerse todos castñassss
-
Ya vereis que poco tarda en aparecer Melchor.
-
@manolovallejo:
tu de que vas ¿de quitalenguas?
-
Se ruega la presencia de Villaroel al Sopar Forero
-
Que venga!!!!
Villaroel no te preocupes por la pasta que yo te lo pago
-
@paperets:
Que venga!!!!
Entradas a foreors: 20€
No foreros: 50€
-
@Noirot return's:
@paperets:
Que venga!!!!
Entradas a foreors: 20€
No foreros: 50€
Muy bueno… dí que sí
-
@manolovallejo:
tu de que vas ¿de quitalenguas?
T`he guanyat la ma.
-
En tot no és futbol ja s'està calfant l'ambient del III Sopar Forero. Dins de poc inici de les inscripcions.
-
Buenaaaaaaas. Me pareció leer algo sobre un sopar y pasé a saludar en espera de que el exiliao tb lo haga
-
@Melchor_:
Buenaaaaaaas. Me pareció leer algo sobre un sopar y pasé a saludar en espera de que el exiliao tb lo haga
L'exiliat no ho te molt clar si anar o no anar…......... (eixa es la questio)..... els vols estan encara una mica cars...................... pero tot s'estudiara....
-
@GRANOTAEXILIAO:
L'exiliat no ho te molt clar si anar o no anar…......... (eixa es la questio)..... els vols estan encara una mica cars...................... pero tot s'estudiara....
me cago en tu puta generacion tio, soy el amato xD