JO NO VULL ESTE CIUTAT DE VALÈNCIA
-
no tinc costum d'escriure al forum i ja se que hi han molts posts oberts parlant del tema però tenia ganes d'escriure algo.
el q va pasar ahir al nostre camp m'ha deixat una sensació molt trista. jo no vull un camp on es senta més el gol de l'altre equip que el nostre ni que tingam que sentir lo que varem sentir ahir d' alguns madridistes, jo vull un camp que anime al llevant i amb gent granota no gent amb bufandes del llevant i animant al madrid, si tant els agrada l' equip del " gobierno" que se'n vagen a madrid i ens deixen en pau. per a vore lo d'ahir, preferisc estar a segona i vore 8000 persones però del llevant.
Per no dir les " banderetes " dels ultra sur, però clar amb la "seguretat" que tenim és normal que deixen eixes banderes i no vullgen republicanes.
perdoneu però desde ahir estic cremat.
FORÇA LLEVANT, un altre nou antimadridista
-
Tinc la mateixa sensació que tu David.
Ahir va ser el pitjor partit (no pel futbol, sino per l'ambient) que he vist mai al Ciutat de València.
IndignantLLEVEU-SE LA CARETA I ELS QUE CELEBRAREU ELS GOLS DIGUEU-HO, QUE NO US DONE VERGONYA!
-
@Ramon 1909:
LLEVEU-SE LA CARETA I ELS QUE CELEBRAREU ELS GOLS DIGUEU-HO, QUE NO US DONE VERGONYA!
Puf, en este foro en vas a trobar uns quants. Tu dius que no se quin jugador del madrid és un no se que i enseguida els tindras.
Un 10 per a el Gol Alboraia Baix. Pot ser l'única zona que animà al LLevant.
-
Si, la imagen de ayer fue pesima. Espero que esto no se repita y contra el barça no pongan estos precios. Los pongan como los pongan a ese partido pienso ir y como no quiero q se convierta en otro estadio, en este caso en 1 mini camp nou, acudiré además de con la vieja bufanda ( esas q ya no venden y q es irrepetible ) con una real senyera y banderas del levante.
NUNCA MAIS EN MINORIA EN NUESTRO PROPIO ESTADIO.
-
JO NO VULL ESTA GENTOLA EN EL CIUTAT DE VALÈNCIA!
-
La verdad es que ayer las aficiones eran prácticamente 50% de cada ekipo y es que en todas partes a nuestro estadio lo estan poniendo como el segundo Bernabeu.
Respecto a lo de las banderas… volvemos a caer en lo mismo. Cada uno lleva la bandera que le da la gana porque eso un día va a parecer una congregación de militantes políticos, todos con banderitas, a ver quién saca más!!!
-
diabla, en lo de las banderas creo que me he explicado mal. lo que queria decir es que el año pasado los seguratas querian hacer quitar una bandera republicana xq ¿molestaba? y en cambio ayer se vieron varias nazis que están totalmente prohibidas y los susodichos no hicieron lo mismo y es más las dejaron entrar. un saludo
-
@david 2002:
diabla, en lo de las banderas creo que me he explicado mal. lo que queria decir es que el año pasado los seguratas querian hacer quitar una bandera republicana xq ¿molestaba? y en cambio ayer se vieron varias nazis que están totalmente prohibidas y los susodichos no hicieron lo mismo y es más las dejaron entrar. un saludo
Lo que yo digo en tu casa estarás que vendrán de fuera y te largarán (o al menos eso están intentando)