VISCA EL LLEVANT UE
-
Després de 40 anys estem en primera. Manquen 6 jornades, estem a 7 punts més golaverage del descens. Tenim a les fèmines subcampiones de lliga i amb moltes probabilitats de ser campiones de Copa. El "B" el tenim en segona B a punt de jugar la promoció a segona. El juvenil en divissió d'honor. Molts equips de categories inferiors. S'està montant una Ciutat Esportiva com mai l'havia sommiada. Tenim un dels valors més en alça del futbol espanyol (Rivera). No anem meyns de 15000 aficionats passe el que passe al camp.
Volem escridassar a Villarroel?. Li tirem les culpes als jugadors de no guanyar?. Ens queixem de que ens putegen?.
Tal vegada siga tot això, tot i estar Villarroel, però pense que alguna cosa tindrà a vore.
Jo també pense que té la boca massa calenta, que és un poc fatxa, que no tenia que haver baixat als vestidors, que els preus del dia del R.Madrid es passà molts pobles, però no podem passar de la eufòria més desmesurada a voler penjar a ningú.Som qui som, venim d'on venim i estem on estem després de molts anys. Anem a gaudir. Anem a criticar quan toque criticar (hi han moltes ocassions) però no traguem les coses de polleguera.
Força Llevant, amunt afició, i tranquil Villarroel, si a aquest cocktail li posem un parell de collons dels jugadors… A GAUDIR.
-
Amén
-
Força Llevant!!!!
-
joer vina estas fort ehhhhh.
-
VINATEA CRACK!
FORÇA LLEVANT!!!!!!!!!!
Vinga tots a albacete a celebrar la permanencia!!!!!!!!!
-
Volem escridassar a Villarroel?. Li tirem les culpes als jugadors de no guanyar?. Ens queixem de que ens putegen?.
Tal vegada siga tot això, tot i estar Villarroel, però pense que alguna cosa tindrà a vore.
Jo també pense que té la boca massa calenta, que és un poc fatxa, que no tenia …Només un poc??
Ah!
FORÇA LLEVANT!!!
-
Això és el que jo tracte de fer veure a la gent amic Vinatea, el diumenge anem a guanyar i au, i després desplaçament de puta madre a Albacete
-
Joder la carne de gallina. A eso le llamo yo animar la cosa.
Con un par FORÇA LLEVANT
-
-
Joer Vinatea, C.H.A.P.E.A.U. ( o sea sombreret)!
-
Som qui som, venim d'on venim…
i ningú ens ho podrà llevar…
hi ha voltes en q s'oblidem de tot alló q ens fa grans...
CARPE DIEM!