IMPORTANT PER A VILLARROEL ¡¡¡
-
L'ajuntament de Paterna està que trina amb el València CF. Els ha deixat tirats i els ha enganyat, quan ja tenien clar allò dels coxinos, ells continuaven diguent-li a l'ajuntament de Paterna que no es preocupara.
El València CF intentarà una requalificació dels terrenys de la Ciutat esportiva de Paterna per treure diners, i l'ajuntament li farà una petorreta.
Així doncs el València CF es quedarà amb una ciutat esportiva que no li servirà de res a no ser que puga malvendre-la a alguna institució que puga treure-li rendiment, ja que al contrari es farà malbé i no treurà ni un clavel.
Ahí és on podria entrar el Llevant UE. Eixa Ciutat esportiva estaria més aprop i millor comunicada, ja està acondicionada i amb una xicoteta inversió podria ser l'enveja de molts equips, i si a més negociem amb l'ajuntament una requalificació de terrenys del voltant per urbanitzar en baixa densitat vivendes i serveis per a la zona, supose que per treure algun benefici d'una cosa ja quasi morta, a l'ajuntament l'interessaria i al mateix temps li pegaria als morros al valència CF per portar-se com uns porxinos.
Els terrenys de Bunyol es podrien cedir a baix cost a l'ajuntament de Bunyol per al seu club i tots contents.
Això si, ho paguem preu de saldo, o que es queden amb Paterna de per vida, morta i sense eixida.
-
Tienes toda la razón, habría que mirar esa operación y ver que tal saldría para el club
-
siiiiii, al ladito de mi trabajo.
ahora en serio, creo que han dicho que lo seguiran utilizando los chiquillos. y ademas ya ahran lo que sea para que se lo recalifiquen. Morata dijo que si salen elegidos los del PP en las proximas elecciones recalificacion habemus.
-
No por ser… crec jo.
Ara ja fa uns messos que la Generalitat va acordar el pagament d'uns diners al Llevant (crec que anualment) per a establir en Bunyol un CAR (centre d'alt rendiment) i crec que el contracte deia que el CAR havia d'estar un bon grapat d'anys alli.
Amb aix`+o no diré que és imposible, sino que no seria fàcil... encara que vist lo dels porxinos del Valencia.
-
Pues a mi me pareix q no, q no fiquen els peus ahí ni de coña, no siga q sos pegue algo.
-
Jo no vuic les deixalles dels xotos!
-
Pues lo que diu Vinatea no es gens descabellat…
Home que Bunyol està a fer la ma.....
-
Ojala se llevara a cabo tu idea pero por lo expuesto por Soler y Morata:
1º En principio se quedaría la Escuela Xota en Paterna.
2º En las próximas elecciones municipales, confian plenamente que el P.P. gobernará en el ayuntamiento de Paterna.
3º Dicho esto, a continuación recalificará los terrenos de la actual ciudad Deportiva de Paterna y piensan sacar otro mogollón de millones.
4º En política, todos los partidos tienen un "sponsor", que los subvenciona económicamente y paga toda la "campaña electoral", de eso YA SE ENCARGARÁ SOLER PARA QUE GANE EL P.P.
P.D. Dicen que una persona un voto en libertad, pero todo está "contaminado", quien mejor publicidad e imagen dá ese gana unas elecciones. NO TODOS LOS VOTANTES SON AFILIADOS A UN PARTIDO POLÍTICO, la masa es la masa.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
vinatea la idea és…..... uffffffffff
però crec que "els grans negocis" mai estaran esperant al nostre equip
AQUESTS JA TENEN AMO
i sobretot suports
Ja sortirà algú posant muntanyes, mentre per altres posa ales
-
Collins Vina tio si es que te tenían que dar un puesto en el consejo nano, seguro que muchas cosas cambiarían y para bien fijo
La verdad es que estaría bastante bien la idea, más cerquita de aqui y no con una cementera al lado
-
La idea es muy buena. Pero no olvides que cuanta mas cantidad de dinero mas cosas oscuras y escondidas hay. Además cada parte hace público lo que le interesa en sus medieos afines y como nosotros solo conocemos lo que nos quieren decir pienso que nos faltan muchos elementos para conocer de verdad la realidad de lo que sucede en Paterna, contando, como muy bien dice Levante 39, con que dentro de dos años hay elecciones municipales y todo puede pasar, incluso en el Ayuntamiento de Valencia, que a lo mejor hay una sorpresa y… quien sabe.
Vina, creo que tu no podrias estar en ningún puesto de responsabilidad. Tengo la impresión de que todo lo que ganas lo ganas horadamente. ¿Verdad?.
-
Buffff. Això si mireu la data del post ho vaig posar el dia 27, i hui, dia 28 a el Mundo i al Levante-EMV, reproduixen quasi íntegrament els plantejamens (obviament sense parlar del LLevant) de la Ciutat esportiva de Paterna.
Llegiran el fórum casualitat?
-
Buffff. Això si mireu la data del post ho vaig posar el dia 27, i hui, dia 28 a el Mundo i al Levante-EMV, reproduixen quasi íntegrament els plantejamens (obviament sense parlar del LLevant) de la Ciutat esportiva de Paterna.
Llegiran el fórum casualitat?
Cobrales derechos de autor intelectual
-
Me parece buena idea desde luego por proximidad es ideal, no me importaría que el Levante entrara allí, pero el Valencia no va a soltar aquello sin querer llevarse una buena cantidad de dinero bien mediante recalificación o venta directa… y no es cuestión de tirar la casa por la ventan teniendo ahí Buñol en marcha.
O sea que si sale barato (que va a ser que no) de acuerdo.
-
Q le den pomada al paterna de los xotos y a su puta vida, yo no me voy alli ni muerto, antes me voy a entrenar al club de tenis.
-
Q le den pomada al paterna de los xotos y a su puta vida, yo no me voy alli ni muerto, antes me voy a entrenar al club de tenis.
Totalmente de acuerdo, yo no quiero que me equipo participe en la operación del caracochino de Soler.