Futbol a Alacant
-
@Ramon 1909:
Arsenal, migulet, opineu!
Jo, més que opinar, informe. Els 12000 que segons ells hi havia eren amb entrades regalades; de fet, tenint en compte que en van regalar tot l'aforament (segons les seues pròpies fonts), és a dir, 28.000 entrades, encara han fracassat. Sense anar més lluny, hui pel carrer me'n he trobat una entrada sense gastar de les que han regalat per les escoles. A banda, tres o quatre mil se'n van anar després del descans, quan va acabar el repartiment de regalets. Regularment en regalen abonaments i entrades; de fet, hi ha uns cinemes d'Alacant on durant un mes entres debades amb el carnet d'ells. Tenen molt de diners, però aficció no. Bé; diners té el seu president, que és un altre constructor amb dinerets per rentar (a canvi, és clar, d'amistats immobiliàries amb ajuntament). En quant s'acabe aquest president tornaràn a tercera (o a regional, on dues vegades vam tindre que salvar-los nosaltres convertint-los en filial).
Quant a l'actor eixe, ho fa per diners. Senzillament. L'ultima vegada va eixir amb el xandall de l'Espanyol de Sant Vicent (que, per cert, ja no existeix). De fet, dissabte 23 d'abril va eixir una entrevista a Superdeporte a les pàgines centrals (a vosaltres no vos sorpren que un diari de València que no mira mai cap a Alacant, com mostra el fet que a les pàgines de bàsquet ni es parlava de l'Etosa? Es diu publicitat pagada) i va reconèixer que per diners es posaria qualsevol camiseta. De tota manera, per mi com si el pallasso aquell se la xafa amb dues pedres.
Segons ells són quatre o cinc mil socis, però mai no veuras més de dos mil, i això que van primers. Nosaltres ara mateix estem ficant 5-6000 normalment, i potser més estos últims partits, tot i que amb la retransmissió per TV en serem menys, potser. Per cert, alguns socis de l'Alacant són herculans que volen veure futbol tots els caps de setmana i ja està. Quan hem jugat l'un contra l'altre la diferència ha estat de vuitanta-vint per cent, com a mínim, i això quan jugaven de locals (ahi no van regalar tantes entrades perquè tenien por que caigueren en mans herculanes).
El seu sostre és el nostre terra. Viuen de fagocitar les ganes d'una ciutat desenganyada del seu veritable equip, però ni així. Jo fins i tot crec que si pugen a segona, o continuen regalant els abonaments a millons (hi ha empreses on han regalat carnets a tota la plantilla, però la gent passa), o tindran menys aficció ells a segona que nosaltres a segona B.
-
Tampoc podem posar-nos en contra de l'Alacant. Està clar, com diu miguelet, que l'equip històric d'Alacant és l'Hèrcules, però s'imagineu que aplicarem eixos arguments a València? Tot el món diria, i amb eixe argument tindrien raó, que l'equip històric de Valencia és el Xotencia, perquè ha estat sempre en Primera (menys un parell d'anys), ha jugat a l'elit d'Europa i tot això… I nosaltres que?
Si l'Alacant ha trobat a algú disposat a invertir en ell per a fer un bon equip a Segona o en un futur a Primera, els herculans no deuen estar ahi criticant-los sino fer ells el mateix...
El que veig clar es que el qui puje eixirà guanyant (sobretot si és l'Alacant), estar en Segona dona moltissims mes diners en televisió i publicitat que la 2ª B. Ademés de que començaran a crear afició de veritat i si es consoliden a Segona ja serà la bomba.
-
Pêr molt que correga l'Alacant no té res a fer.
En que l'Hèrcules revife un poquet només tornarà on sempre ha estat.
Ara, una cosa per als Herculans… en questió de club (tracte a la premsa, al aficionat, instalacions d'entrenament)... no hi ha color.
L'Alacant si li menja afició a l'Hèrcules en alguna cosa és per les ganes que te de guanyar-se-la. Cosa que a l'Hèrcules no passa.
Exemples: Pernilet i cistella de nadal a tots els periodistes d'alacant que durant l'any van fer informació sobre l'Alacant. I detalls com este en tenen amb l'escola, els altres equips de la província... etc.
En política de club, molt superiors a hores d'ara.
Però malgrat tot.... MAcho l'Hèrcules. Enguany a primera i l'Alacant a segona B!
-
Exemples: Pernilet i cistella de nadal a tots els periodistes d'alacant que durant l'any van fer informació sobre l'Alacant. I detalls com este en tenen amb l'escola, els altres equips de la província… etc.
En política de club, molt superiors a hores d'ara.
Ves espai que eixes coses resulten i igual cambia la dinàmica…
No tinc preferències per un o per altre, però si em dius que l'Alacant està fent-ho així, t'assegure que acabaran dalt.
-
Espero no molestar a alguno de los herculanos que visitan este foro pero voy a expresar mi opinion. He leido ya en varios sitios cosas sobre la rivalidad existente y siempre me ha dado la sensacion que el seguidor del hercules desprecia muchisimo culaquier cosa que tenga que ver con el alicante cf.
Ni siquiera se acerca en algo a como se comporta la aficion del valencia con nosotros. A mi siempre me ha caido muy bien el hercules pero como levantinista me identifico mucho mas con el alicante. Un club que siempre ha estado a la sombra del grade pero que no quiere rendirse. Un club que tiene que aguantar que les digan que no llenan su campo ni con invitaciones, que dicen que va a golpe de talonario, etc.
Por eso y mucho más espero que el alicante cf. ascienda a segunda division. Y no, no quiero que el hercules se quede en segunda b, tambien quiero que suban.
-
@Konsul:
Espero no molestar a alguno de los herculanos que visitan este foro pero voy a expresar mi opinion. He leido ya en varios sitios cosas sobre la rivalidad existente y siempre me ha dado la sensacion que el seguidor del hercules desprecia muchisimo culaquier cosa que tenga que ver con el alicante cf.
Ni siquiera se acerca en algo a como se comporta la aficion del valencia con nosotros. A mi siempre me ha caido muy bien el hercules pero como levantinista me identifico mucho mas con el alicante. Un club que siempre ha estado a la sombra del grade pero que no quiere rendirse. Un club que tiene que aguantar que les digan que no llenan su campo ni con invitaciones, que dicen que va a golpe de talonario, etc.
Por eso y mucho más espero que el alicante cf. ascienda a segunda division. Y no, no quiero que el hercules se quede en segunda b, tambien quiero que suban.estic prou d'acord amb el teu plantejament, crec que el llevant s'identifica més amb l'alacant, pel seu historial (encara que el del LLevant siga molt superior)
Dit açò jo també vull que pujen els dos si poden, sempre que no afecte al Llevant B.
-
Doncs jo a Alacant sóc de lAlcoià!!!!
Força Llevant!!!
-
¡Macho Hércules! El Alicante ese es un subproducto estilo Ciudad de Pina.
-
@Konsul:
Un club que tiene que aguantar que les digan que no llenan su campo ni con invitaciones, que dicen que va a golpe de talonario, etc.El desprecio nace de que se empeñasen en meterse en el Rico Pérez, cuando ellos tienen un estadio en el que caben de sobra (el hinchar el número de socios es por eso). Hasta entonces no sólo no los despreciábamos, sino que los hemos ayudado, convirtiéndolos en filiales cuando lo han necesitado (¿eso lo ha hecho el Valencia por vosotros?), llenando su estadio en las promociones a 3ª y a 2ªB… Ahora, cuando han empezado a utilizar invitaciones oficiales nuestras(regaladas por el club) para meter a sus alevines a chillar puta hércules, o a acusarnos de robar su escudo del estadio (hay una denuncia en los tribunales por injurias), o a falsificar fotos del campo en su página web... De hecho, algunos herculanos (yo entre ellos) nos hicimos socios del Alicante la primera temporada en segunda B; cuando oímos, sin embargo, los insultos de los doscientos-trescientos aficionados reales que tienen, que fueron los que acuñaron el "antes moro que herculano", pues se acabó el buen rollito. Ello no impide, sin embargo, que sigan contándonos como socios: todos los años me llega su felicitación de navidad y, lo que es peor, la invitación para que acuda a la asamblea de socios.
Lo de las invitaciones no es una acusación infundada: es un hecho. Qué se le va a hacer. Puede que con los años y regalando cestas a periodistas consigan algo mejor (es indudable que están mejor gestionados), pero de momento no.
Y si vosotros escogéis identificaros con el Alicante, vosotros mismos. Sin embargo, la cosa funciona al revés también: a más de un herculano le he parado los pies en nuestro foro porque os apoyaba realmente por antivalencianismo (de Valencia ciudad), y no por anti-Valencia CF. Arsenal os lo confirmará; él también tiene que aguantar este tipo de comentarios. Muchos alicantinos están a favor del Levante únicamente por el divide y vencerás.
Sin ir más lejos, en el foro del Elche veréis cómo todos se identifican con el Alicante. ¿Por qué será?
Si miráis la trayectoria de esta gente (¿cuántos años habéis pasado en tercera y en regional? ¿Os nutrís vosotros de ex-valencianistas?) y os creéis iguales, adelante con ello.
-
MATXO HERCULES!!! L'Alacant (i amb ell tots els invents i argúcies empresarials pel blanqueig de diners) mai tindrà la meua simpatia.
-
No estoy de acuerdo, el Ciudad se creó de la nada en 1999 mientras que el Alicante lleva décadas de existencia, ya ha jugado en 2ª en los años 50, y ha sido siempre el equipo modesto de la ciudad, pero con su propia personalidad. Yo me alegro de que le vayan bien las cosas.
-
No estoy de acuerdo, el Ciudad se creó de la nada en 1999 mientras que el Alicante lleva décadas de existencia, ya ha jugado en 2ª en los años 50, y ha sido siempre el equipo modesto de la ciudad, pero con su propia personalidad. Yo me alegro de que le vayan bien las cosas.
Pero lo quieren meter con calzador en Alicante igual que el Pina's City un poco más al sur. Está claro que no hay dos casos calcados, pero sí hay similitudes (otro que me viene a la cabeza es el affaire del Astur en Oviedo, y mira como acabó la cosa).
Está claro que la mala situación del Hércules ha propiciado el tema. Me parece que en Alicante hay mucho en juego en la promoción de ascenso a 2ª de este año, y ya sabemos que a la hora de decidir la temporada en cuatro partidos tiene ventaja el que viene desde atrás.
-
Si no m'equivoque el Alacant l'únic que va fer es demanar poder jugar en un camp de futbol municipal. L'ajuntament ho va concedir i l'afició de l'Hercules (no tota), s'ho prengué com una ofensa. Que jo sàpiga l'ajunatment d'allà no fa com el d'ací que a uns els dona molt i altres no res, sino que actua exactament igual. Perdoneu el meu desconeixemnt però és el que tinc entés. Si hi ha algú que puga donar més dades.
-
@Ramon 1909:
L'altre dia anaren 13.000 persones a vore a l'Alacant
13.000???? Si crec que el Alicant no te mes de 3.000 socis, d´aon eixiran, desde baix de les pedres???.
Si son herculanos que s´an pasat al Alicant me pareix de ser un chaquetero de molt de cuidado, pero en fin, coses aixina mos han pasat als levantinistes ( levantinistes que fa 5 añs eren chotos ), y qui se done per aludit ya u sap
De totes formes, entre el Hercules y el Alicant me quede en el Alicant.
MACHO LEVANTE Y MACHO ALICANTE ¡¡¡
io creo que como les pasa a todos los eqipos, lo afisionados salen de vajo las piedras quando l'equipo va vien y se yaman unos a otros. El ercules tenia mucha afision pe´ro al estar mui malamente la jente lla nova.
El que tu diguis Vitinís, prò que tu sapiguis que l´herculis ha estat molts anys a primiri divisió i no es pot sé tan shaqueté, noi.
-
Si no m'equivoque el Alacant l'únic que va fer es demanar poder jugar en un camp de futbol municipal. L'ajuntament ho va concedir i l'afició de l'Hercules (no tota), s'ho prengué com una ofensa. Que jo sàpiga l'ajunatment d'allà no fa com el d'ací que a uns els dona molt i altres no res, sino que actua exactament igual. Perdoneu el meu desconeixemnt però és el que tinc entés. Si hi ha algú que puga donar més dades.
El problema és que municipals són tots dos, però el seu és seu i el Rico Pérez és de tots.