L'àrbitre.
-
Algú coincideix amb mi que el primer i el últim gol del Albacete crec que han segut fora de joc?.
La roja a Reggi és normal?
Les faltes a Mikel eren?.
No sé, jo …. rarrrro, rarrrrro. El que més m'ha fotut és que els jugadors no han protestat cap de les jugades ¡¡¡.
-
l'arbitre este el catalejos es un altre fill de puta. Però encara que hagues fet un bon arbitratge haverem palmat. No hi havia sensació de poder guanyar.
-
Vinatea este era un titere mas de tantos que ya hemos visto.
-
el tercero es un fuera d juego como una casa,ademas d 2 tios,pero q van a protestar esa banda d malnacidos mercenarios q tnemos d jugadores si aparte q tienen menos sangre q una profesora d guarderia pasan d todo y les suda la polla bajar q no….
-
los fueras de juegos han sido notorios , aunque claro el linier como que no se ha enterado de ninguno, bueno si, de uno hacia el final que justo creo que no era, en fin….........
-
a mi el tercero me ha parecido algo raro, pero claro en el campo no se puede decir con seguridad. la expulsion de reggi son ganas de cargarse a un equipo y por lo demas un querer y no poder del levante.
-
Lamentable retransmisió de AUDIOSPORT. Han repetit unes 30 vegades la jugada en que cau un de L'Alba que rebutja un tir de Harte amb el cap, i els gols s'han vist com una exhalació… pot ser lo dels offsides, l'expulsió de reggi, però no hi havia remei, de tota manera.
-
El primer gol si observeu una pressa feta des de tribuna es veu fora de joc. En les altres no es pot apreciar.
-
És cert, al mig temps s'en hem adonat de que sí semblava fora de joc.