¿Al año que viene seguimos con Oltra?
-
Vosotros que hariais? Seguimos confiando en él o dependiendo de si estamos en primera o en segunda?
Parece que esta haciendo un buen trabajo pero es pronto para decirlo rotundamente. Esta claro que en el filial lo ha hecho pero lo del sabado puede haber sido flor de un dia, que ya sabemos que a los jugadores les encanta lucirse contra los grandes.
Yo voto por dejarle seguir, eso si no crucificarle al quinto partido si las cosas no van bienSaludos amargados
-
SI, Aunque bajemos, yo confio en él.
-
Anava a obrir un post de lo mateix.
Per activa o per pasiva Oltra ha de continuar l'any que ve a la banqueta del primer equip siga en 1a o en 2a.
Si ens quedem en 1a, ell és el millor per a no cometre els mateixos errors que enguany. Ha vist pràcticament tots els partits a l'estadi i sap el que ha fallat, cosa que ara està intentant solucionar però amb molt poc de temps. Per tant, ens quedem amb Oltra en 1a? SI.
Si baixem a 2a, ell seria el nou Preciado perfectament. Tornaria el bon rollo al grup. Podria convencer a alguns jugadors per a que continuaren en la plantilla(recordeu que ells ens pujaren a 1a i no podem dilapidar-los a la primera). Ademés Oltra és un entrenador que treballa molt als seus equips cosa indispensable en una categoria tant dura com la 2a. Per tant, ens quedem amb Oltra en 2a? SI
Conclusió, Oltra seguirà l'any que bé al primer equip. El Villarro ho té més que clar, al temps!
-
de que vale nuestra opinion
preciado quedate
para nada
-
@misterpaco:
de que vale nuestra opinion
preciado quedate
para nada
Tens raó, però no sé perquè el Villarroel té molt mimaet a Oltra. Ademés és jove i…VALENCIÀ!
-
si, tanto si nos mantenemos como si no, me parece un entrenador valido, solo ver lo que hizo en el castellon y en el filial le avala
-
Por lo menos en algo pensamos todos igual.
-
Amunt!
-
por mi que siga adelante
-
Jo vaig anunciar que vos enfonsaria, o que almenys no seria capaç de salvar-vos.
A mi em pareix un barraca, i si voleu tornar a pujar, necessiteu jugar a l'atac, no a marcar un golet i passar-vos 90 minuts tirant-vos a terra i perdent temps, com gusta tant ell.
No vos deixeu enganyar pel filial. Primer, perquè realment no és un filial (que hi fot Madrigal?), i segon, perquè el que val a segona B no val a segona, ni tan sols amb els mateixos jugadors.
I torne a dir: tant de bo m'enganye.
-
Si
-
Si
-
pienso que le deberian dar una oportunidad a oltra
-
El Consejo de Administasión confirma que eixa és la idea