GUAYRE
-
Que os parece este jugador? Hace 3 meses que no juega en el Villareal y cuenta muy poco para Pelegrini.
-
Joven, rápido, técnico, con olfato de gol i muy polivalente. Perfecto para cualquier equipo.
-
Em sona que el Barça estava interessat amb ell….
Sinò em pareix un jugador impressionant per al llevant...
-
Seria un bon fitxatge, i no crec que el Barça el fitxe Xota, perque jo el veig un tio molt ràpid i res més. Per a centrar és un zero a l'esquerre, i a l'hora de xutar a gol igual encerta lo difícil que la tira fora a porteria buida.
En banda no pot jugar, perquè no li pega bé al baló. Té que ser per a fer un equip que jugue a la contra i fer-li passades llargues estil Piojo Lopez.
Però per a nosaltres seria un bon jugador!
Jo arreplegaria del Vila-Real a Roger i a Guayre, el primer acaba contracte i l'altre no conta. I si de passo ens cedixen a algun canterà per a completar tipo Verza (que està al Recre) o Cesar Arzo que es un bon central… Hi ha que aprofitar per a creixer.
-
en el villareal no juega? sera porque esta tocado o algo ,no?porque este mismo año estaba haciendo un temporadon que le llevo a la seleccion, creo que fue en la primera vuelta.
-
@Xota:
Em sona que el Barça estava interessat amb ell….
Sinò em pareix un jugador impressionant per al llevant...
Es cierto que sono para el Barça pero salio la opcion Ezquerro gratis y ya saps LA PELA ES LA PELA.
En cuanto al chaval dudo que el villarreal se desprenda de el por poca pasta ya que es su fichaje mas caro de la historia 6 millones de euros.
Yo me lo traia sin pensarmelo la verdad pero tampoco me lo pensaria con Santi Cazorla. Mala maquina es ese niño!!
-
Internacional 1 vegada, no??
És un xaval que vigué de Las Palmas molt jove i ja en família. Té un caràcter un poc difícil, molt tancat. De morro apretat, vamos