EL DESCENS JA ESTÀ DECIDIT
-
Ja no hi ha marxa enrere, el Mallorca juga a casa l'últim i decisiu partit, i crec que encara que jugaren contra la Selecció de Brasil o la selecció de 'Estrellas del Mundo' el guanyaríen, i per golejada si fa falta…
Són molts factos els que ens han perjudicat, inclús els àrbitres ens han llevant uns punts que ens podrien haver salvat, però no deuriem ni nomenar el tema. Hem baixat per un cúmul de despropòsits.
Un bon inici de temporada d'uns jugadors que van demostrar que podien fer un bon paper en Primera, però el tècnic no va saber mantindre la tensió i ilusió en la plantilla. Els jugadors inclús es van creure un poc que eren millor de lo que son realment...
I a partir d'ahi s'ajunta la mala ratxa esportiva i la pèsima gestió que té el club. Fitxatge d'un porter davant la falta de gol que provoca un 'affaire' amb Schuster, la inscripció a la Intertoto, "la carne de Segunda" o la manipulació informativa han acabat enfonsant a l'equip i a l'afició. Pèsima gestió esportiva que viu al dia, amb improvisacions constants, no hi ha absolutament res planificat... Açò es mostra amb que les previsions del club eren fer 2 dies del club i al final sols han pogut fer-ne un per burros i incompetents.
Villarroel, encara que ens salvem en la última jornada, per a mi sobres. Gaspart també era un bon empresari, però va enfonsar al Barça, Lorenzo Sanz igual amb el Madrid, i tu has contribuit a viure algun bon moment com este ansiat ascens però no dones per a més tio, llargatela!
Aquesta és la meua lectura, espere que algú em diga si pensa com jo o no...
-
tranquil, si guany hui el vilareal esteu salvats
-
x desgracia aun ganando en villareal estaremos en segunda.
-
@valencianiste:
tranquil, si guany hui el vilareal esteu salvats
eso es lo que espero…
-
Són moltes coses, maulet. Algunes que s'intuixen, altres que es veuen, i les que mai sabrem.
El que és clar és que hui per huii som equip de 2n, i axí quedarem la setmana que ve.
Llàsrima. Ja vaig dir després del partit del Beranbeu que seria molt d'agraïr tornar a perder l'any que ve 5-0 allà.