A LA DIRECTIVA: SIGUEM SERIOSOS
-
A que venen ara estes tonteries de què el Depor estava comprat?
Jo pel que vaig vore estic d'acord, però si teniu algo el que heu de fer és denunciar-ho i no publicitar-ho.
Tot això me sona a una altra maniobra del tito Villarroel i CIA per a desviar l'atenció i que tots anem contra el Mallorca i contra la Federació en lloc d'anar contra ell.
O DENUNCIES O TE CALLES!!!
-
Totalmente deacuerdo contigo Dark
-
Denunciar eso es hacer un brindis al sol. Lo que ha hecho este hombre es tirar más mierda encima de nuestro escudo, si ya eramos mal vistos ahora con estas declaraciones más aun.
Dúo sacapuntas fuera de nuestro club ya
-
@Dark City:
A que venen ara estes tonteries de què el Depor estava comprat?
Jo pel que vaig vore estic d'acord, però si teniu algo el que heu de fer és denunciar-ho i no publicitar-ho.
Tot això me sona a una altra maniobra del tito Villarroel i CIA per a desviar l'atenció i que tots anem contra el Mallorca i contra la Federació en lloc d'anar contra ell.
O DENUNCIES O TE CALLES!!!
Totalmente de acuerdo
Si lo sabes de antes del partido denuncialo antes y no después porque así no se puede demostrar nada.
¿Por qué el Levante no habla del dinero que iba a cobrar el Depor si ganaba? y si les preguntan se ponen nerviosos.
YA ESTÁ BIEN SEÑORES QUE NO SOMOS TÍTERES, SOMOS PERSONAS CON CABEZA Y SENTIMIENTOS.
VILLARROEL VETE YAAAAAAAAAA
-
El Depor no se jugaba absolutamente nada, no creo que estuviera comprado y realmente da igual si lo estaba o no porque no se va a poder demostrar ni creo que la acusación tenga pruebas solidas.
-
Totalment d'acord amb este post.
Una altra eixida de la Directiva, com aquell partit (no recorde be quin) que nomes acaben els 90 minuts ix Villarroel dient "hablo en nombre de todos los presidentes de futbol de primera division…" per a queixar-se dels arbitres. Este home ni te sentit del ridicul ni sap que no es pot parlar en nom de gent que no es representa amb tu... I que no ho has pactat amb ells.
I lo de que el Mallorca es carne de Segunda això és la llet. Està tota Espanya descollonant-se de Villarroel i alegrant-se pel Mallorca... I nosaltres amb cara de pardillos.
Molta gent s'excusarà en que si els arbitrages o el Mallorca ha comprat el Depor, però hi ha hagut partits en que s'ha pogut fer algo més i no tot per culpa dels àrbitres, com per exemple el dia de Getafe.
Si sumes els 3 punts de Getafe que els jugadors van eixir a tocar-se els ous i ahir tens a Forlan en lloc de Congo i clava un 'hat trick' ja podia comprar partits el Mallorca...
-
Voy a esperar a ver las pruebas que se presentan , pero me parece patético.
Repito una vez más que sabía de sobra que el Mallorca ganaba ese partido , pero eso no quiere decir que lo hayan comprado.
Esta directiva parece Mortadelo y Filemón y el cuartel general de la TIA.
-
MENUDOS FRIKIS TENEMOS EN LA DIRECTIVA….
-
ahora entiende alguien porque pido y exijo que gente como esa se marche del club?
por favor, dejen de hacer el payaso.los payasos actuan en el circo,señores.
-
Pero no veis que es todo una cortina de humo de estos impresentables de directivos , para que no nos tiremos encima de ellos , les salva que el ultimo partido de liga es fuera de casa que si llega a ser aqui , bueno ni los GEOS bastarian para protegerlos