DES D'AHIR ANTIXOTO FINS EL FINAL
-
mai m'ha agradat el València però més que res pel tractament q li fan els mitjans públics i la hipocresia q demostren queixant-se d'altres equips a altres cadenes
però després de vore i escoltar lo dels refills de la gran puta dels YOMUS…no tinc paraules!
una merda per al xotència i per a tot allò q ens envolta, com m'agradaria pergar-li foc a uns locals amb ells dins, però passe de rebaixar-me al seu nivell.
No se mereixen viureASSASSINS!!
-
mai m'ha agradat el València però més que res pel tractament q li fan els mitjans públics i la hipocresia q demostren queixant-se d'altres equips a altres cadenes
però després de vore i escoltar lo dels refills de la gran puta dels YOMUS…no tinc paraules!
una merda per al xotència i per a tot allò q ens envolta, com m'agradaria pergar-li foc a uns locals amb ells dins, però passe de rebaixar-me al seu nivell.
Els Yomus no es representen ni a ells mateix i gentola d'este estil n'hi ha a tots els clubs. Si vols odiar odia, però que sàpigues que els València va fer tot el possible per no guanyar (i ho va aconseguir).
-
@Dark City:
Els Yomus no es representen ni a ells mateix i gentola d'este estil n'hi ha a tots els clubs. Si vols odiar odia, però que sàpigues que els València va fer tot el possible per no guanyar (i ho va aconseguir).
ai te doi la razon
pero no dejo de ser anti xoto
-
Dir ara que no representen al València és una excusa de mal pagador
-
Los Yomus representan a una parte del Valencia, una pequeña parte por cierto, su comportamiento el pasado domingo es una verguenza en todos los sentidos tanto en las gradas como después del partido.
Pero tanto como quemarlos a todos….
-
@Dark City:
El Xotencia en el ultimo minuto protesto cuando se iba uno solo hacia la portería, no hizo todo lo posible por no ganar, de hecho tuvieron varias oportunidades y defendieron bien, no les tenemos nada que agradecer a los chotos y no sé a que viene esto cuando estamos hablamos de Yomus (¿no decíais que no representaban al Xotencia?), no sé si los Yomus no representan a nadie solo sé que los Yomus hace pocas semanas se les estaba agradeciendo en la Delegación de Peñas valencianistas lo mucho que animaban y cuanto se desplazaban con el equipo… es curioso que si no representan a nadie vaya el organismo que representa a las peñas chotas y les haga un homenaje por lo que "animan". Realmente curioso.