EL CAS RUIZ I LA POR GRANOTA
-
D'acord: Miguel Ángel Ruiz ha portat l'assumpte penosament i ha demostrat que no té capacitats pel càrrec.
El que m'estranya, però, és que tants de vosaltres aparegueu per dir que ara ens perseguiràn i ens enfonsaran i que no hem de provocar als Deus.
Jo entenc que ens han ensenyat a tenir por i a acotar el cap, però després de totes les putades, de les compres de partits en la nostra cara, dels arbitres que ens han enviat, del tracte meravellós que ens ha donat la premsa, etc. no sé quin sentit té demanar prudència i resignació i mirar de no temptar a la sort, no sigui cas que encara ens vagi pitjor. A la merda, home! No som esclaus, hòstia!Una mica de dignitat i autoestima!
-
**A sus pies Mr. Cullerot…!!!
O sea... Plas, plas, plas...!!!**
-
En este caso nos han perdido las formas, pero hay que entender que ante el olor a mierda que salía de Riazor es muy difícil reprimir la náusea.
-
Cullerot, si jo soc el primer que sent el tufillo desde A corunya a tongo, però el que no es pot fer es danar la imatge que hem donat.
Si es deveres, a mort fins el final, però no es pot baixar els pantalons com va fer ahir per la nit.
Per a mi PATETIC
-
Entenc el que vols dir, però vull fer-te una matització ja que estic protestant molt en el foro per el tema este…
No és la Por Granota que tu aludixes a la que em referisc jo. Si baixem a Segona i l'equip ho mereix amb joc i resultats pujarem. Igual que ara estariem salvats si ens ho haguerem merescut.
Igual que pense que si els jugadors no s'hagueren tocat els ous en Getafe i hagueren tret els tres punts (per posar algun partit), ara estariem per davant del Mallorca i depenent de nosaltres. Igual que si en el derbi Juanma, Jofre o Alexis no s'hagueren topat amb Palop haguerem sumat els tres punts (si hagueren sigut Giuly, Eto'o i Márquez igual haguerem quedat 3-0, però és el que tenim). Així que no podem plorar ni dir res, inclús em pareix mal que es proteste la compra del Depor, perquè ho teniem en les nostres mans...
Tu creus que el Mallorca s'haguera gastat 500 millons de pessetes comprant al Depor per a deixar-se perdre? Et recorde que jugavem a la mateixa hora i que si arribem a guanyar el Mallorca estaria un punt per darrere. I que faria Alemany? Gastar-se 500 millons més comprant al Betis? I si donem la campanada i guanyem a Vila-Real també, 1.000 milions de pessetes per a comprar a dos equips i baixar a Segona? Negoci ruinós... No m'ho crec que un empresari assumixca eixe risc...
Lo que si m'indigna a morir és que el tal Ruiz este done un espectacle més, perquè ens parega bé o mal, quan este tio obri la boca (o qualsevol altre del Consell) està representant-nos a tots els aficionats, i per això Ramón ha posat en altre post que a dia d'avui som l'equip modest més odiat de l'Estat. I amb tota la raó!
En la prèvia del derbi, van entrevistar a Ramón Victoria, segons diuen el millor president de la història del Llevant (jo no he tingut la sort de vore-lo actuar), però tal i com va parlar em va impresionar que un home a la seua edad siga tan coherent i tinga el cap tan centrat. Jo he pogut vore actuar bé a Blasco, i este home segur que també ho va fer de puta mare, però es que el Consell actual es patètic... Ni punt de comparació amb estos dos puntals com seria Victoria al seu temps o Blasco fa no res...
-
@maulet78:
Tu creus que el Mallorca s'haguera gastat 500 millons de pessetes comprant al Depor per a deixar-se perdre?
Sí.
-
Per una part resulta curiosa la postura de Radio Marca, per eixemple, exigint a Ruiz probes de lo que diu o que si ha fet un mal favor al futbol i coses aixina mentres que a Polo mai li demanaren probes ni al president del Albaojete ni a ningu.
Ara be, el meu clam es per la forma de la denuncia.
No es pot ser mes inutil. De igual forma la diferencia de actuació del Mallorca davant de les acusacions amb la actuació de Don Pietro quan el acusat fou el Llevant, que tenia que haber encalat al Polo dels collons.
-
vale, bien, una cosa es hablar entre colegas, amigos… y decir lo que se piensa y es una verdad.que el partido estaba comprado.
hasta ahi bien.
otra cosa muy distinta es hablarlo con medios de comunicacion, que se entere toda españa.
y que encima para mas ridiculo y patetismo que a las diez horas diga que no tiene pruebas de nada pero que el no miente.
seamos serios.esa es la imagen de un club? por favor, eso es un circo. y el que diga que ole sus huevos por decir eso pues mira me parece muy bien, cada uno puede pensar lo que quiera, pero para mi es hacer el ridiculo y el payaso.
y si piensas que es tener miedo pues te equivocas. llevan toda la vida jodiendonos y ahora voy a tener miedo, de que? de que me bajen a segunda? si ya practicamente estoy en segunda. de no volver a subir en un carro de años? ya ves tu que problema mas grande.lo que no puede ser es lanzar una bomba como esa y no tener ni una sola prueba.
repito: ridiculo y de payaso.
por dignidad deberia dimitir del club, dejar su cargo, dejar de representar al club.
-
En lo relativo al tongo de Coruña yo creo que algo hay, ten en cuenta que si el Mallorca no puntua en Riazor y nosotros les hubieramos ganado a los xotos el Mallorca ya estaba en segunda (y a lo mejor en Mallorca pensaban que nuestro partido también podía estar amañado). En lo relativo a M. A. Ruiz, la cuestión es sencilla: Morata dijo ayer que lo que contaba Ruiz era cierto y que Abellán sabía desde el martes lo de la llamada telefónica. Pues bien, es tan sencillo como decir el nombre de la persona que lo llamó y que éste salga a la luz y explique lo que sabe. Si han engañado a Ruiz, se le puede acusar de pardillo, si es cierto lo que cuenta, eso es muy grave y es la prueba fehaciente de que el fútbol está podrido. Se debería hacer una investigación y depurar responsabilidades: si es cierto, sanciones a los dos equipos y si es falso, sanción a Ruiz (aparte de las acciones legales que han anunciado el Depor, Mallorca y el propio Romero). Lo que no se puede hacer es precisamente lo que se va a hacer, es decir, NADA. En el mundo del fútbol existe la LEY DEL SILENCIO, como en la Mafia, y pasa porque los directivos de casi todos los equipos son precisamente eso, Mafiosos (empezando por nuestro Consejo y siguiendo por los demás). Si le llamó varias veces durante la semana, según dijo el propio Ruiz, no es tan difícil grabar la conversación y sacarla como prueba y al menos, al denunciar esto, puedes presentar algo como prueba, pero no, son tan cortitos que no hacen caso (según dijo Ruiz anoche)y después el tio se desmelena con unas declaraciones explosivas sin tener ninguna prueba y al ver lo que se le viene encima, se raja y pide disculpas. Conclusión: ridículo espantoso, se enmierda el nombre del LEVANTE (que es lo que más me molesta)y se consigue que todo el mundo del fútbol se ponga en tu contra. Alguién debería exigir una invesigación profunda de este tema y llegar a la verdad, sea cual sea, pero de momento, lo único que tenemos es otra muestra de torpeza e ineptitud por parte de la Directiva. MACHO LEVANTE!!!!
-
@maulet78:
Tu creus que el Mallorca s'haguera gastat 500 millons de pessetes comprant al Depor per a deixar-se perdre?
Sí.
crec que també i a més a més no feia falta desembolsar els diners ja que encara hi havia deute pels traspassos de Luque i Tristàn.