Pues a mi no em sembla mal del tot
-
les declaracions de Miguel Ângel Ruiz, tot i que no deixen de ser desafortunades per la manca de proves, podríen ser beneficioses de cara a la final a dues bandas que tením aquest cap de setmana: Villarreal-Llevant i Mallorca-Betis. Tota Espanya estarà pendent de les dues confrontacions i tant Velasco Carballo( !ay! si ens haveres pitat el penalt a Juanma contra el Zaragoza) i Pérez Borrull deuen actuar amb molta cura si no volem alçar sospites.
D´altra banda tots s´han adonat que l´actuació de Romero va estar molt desafortunada i davant la corrupció que es presuposa dins l´estament arbitral, pense que la postura del Llevat pot resultar adecuada. No hi han proves pero el penal inexistent a Okubo, el no assenyalat a Esquerdo i l´actuació de Romero dona molt que pensar. I si no es així que demostren la seua inocència.
Jo també ho denuncie i si volen que em fiquen una querella criminal tots eixos lladres corruptes.
-
El partit del Bilbao també va ser escandalós. Ara, que en dir que el àrbit es així de roïn igual sàrregla tot. O també algún cridà per dir que estava comprat? O ja es sabia que estava comprat?
-
@Laurent Tokar:
El partit del Bilbao també va ser escandalós. Ara, que en dir que el àrbit es així de roïn igual sàrregla tot. O també algún cridà per dir que estava comprat? O ja es sabia que estava comprat?
Particularment en el darrer gol del Mallorca em sembla que el porter pot fer algo més i es molt estrany el resultat de 4-3, impropi d´un partit normal a la primera divisió.No se, no se…..
-
La remontada del Mallorca en sí ES MOLT SOSPITOSA. Val que nosaltres hem deixat volar 10 punts, però donada la trajectòria que duien tot l'any, de mostrat que eren una CAGUERADA d'equip (els guanyàrem allí amb la gorra)… d'on ha eixit eixe reviscolament??????????????????????????????
-
EL MALLORCA - BILBAO,Y ES UN PARTIDAZO DEL MALLORCA.LE PUSIERON LO QUE LOS NUESTROS DEL LEVANTE,JAMÁS LE PUSIERON,TIENEN MUCHO AMOR PROPIO,Y JUEGAN A GANAR,COSA QUE LOS NUESTROS OLVIDARON COMO SE HACE,Y AHORA NO SABEN,NI QUIEREN Y NI PUEDEN.
VERGÚENZA ES LO QUE FALTA,Y MÁS AMOR PROPIO,PERO COMO VA A HABER AMOR PROPIO CON LA LEGIÓN EXTRANJERA EN ESTAS FILAS,SIN UN SOLO VALENCIANO EN SUS FILAS.
EL BILBAO ES UNA PANDA EN ESTOS MOMENTOS,EN DEFENSA ESTAN CASI A LA ALTURA DEL LEVANTE,FIGURAROS.
NO HEMOS TENIDO COJONES DE GANAR UN PARTIDO DE 9,Ó NINGUNO DE 10, CASI SEGURO.
R.I.P. LEVANTE.
-
I si no es així que demostren la seua inocència.
@Laurent Tokar:
La remontada del Mallorca en sí ES MOLT SOSPITOSA. Val que nosaltres hem deixat volar 10 punts, però donada la trajectòria que duien tot l'any, de mostrat que eren una CAGUERADA d'equip (els guanyàrem allí amb la gorra)… d'on ha eixit eixe reviscolament??????????????????????????????
Canyamelar… creo q te has confundido, la ley dice q uno es inocente asta q se demuestre lo contrario y no al reves...
Larent, ke insinuas q el mallorca ha comprado todos los 6 partidos que lleva sin perder?? q presupuesto te piensas q tiene el mallorca??
-
I si no es així que demostren la seua inocència.
@Laurent Tokar:
Canyamelar… creo q te has confundido, la ley dice q uno es inocente asta q se demuestre lo contrario y no al reves...
Larent, ke insinuas q el mallorca ha comprado todos los 6 partidos que lleva sin perder?? q presupuesto te piensas q tiene el mallorca??
la llei es com la Biblia i cada persona l´interpreta com vol o li convé i si havera justicía, humana o divina, el Llevant no baixaría a segona divisió.
-
Muchas injusticias habría en el mundo si pudiésemos acusar a quien quisiésemos y este tubiese que demostrar su inocencia para librarse del castigo.
-
jo en aquest moment trobe mes culpable a Romero que Miguel Angel Ruiz, tot i que Romero desde la setmana passada em caía millor que MAR.Per a mi i segons els fets es més sospitós Romero per la seua actuació en el partit i sinó ¿perqué li cridava el públic de Coruña?, perqué el va sustituir Irureta? perqué Luis l´ha deixat fora de la convocatoria de la selecció?
N´hi ha prou motius per acusar-lo, només falten les proves concretes. Podríem parlar de negligència en el trevall, per aixó tambe és motiu de condemna.
-
Jo no insinue res. Afirme que es sospitosa. Només. Igual s'han canviat la sang, jo qué sé.