EZQUERRO JA HA FITXAT PEL BARÇA
-
Santi Ezquerro ja ha fitxat pel Barça segons publica hui la web oficial del FC Barcelona.
Ezquerro s'unix a un altre que li diuen Van Bommel i que també arribarà lliure. A vore si la nostra directiva aprén d'aquest model i aconseguix fitxar a uno, soles a uno, que estiga lliure i siga mínimament bò.
Els molt cabrons van fer la inverssió forta l'any passat gastant-se la pasta amb Deco, Eto'o o Giuly, i ara tenen equip per a 2 o 3 anys mínim que retocant-lo sols amb tios de este estil que estiguen lliures va bé la cosa.
A vore si aprenem xé!
-
@maulet78:
Santi Ezquerro ja ha fitxat pel Barça segons publica hui la web oficial del FC Barcelona.
Ezquerro s'unix a un altre que li diuen Van Bommel i que també arribarà lliure. A vore si la nostra directiva aprén d'aquest model i aconseguix fitxar a uno, soles a uno, que estiga lliure i siga mínimament bò.
Els molt cabrons van fer la inverssió forta l'any passat gastant-se la pasta amb Deco, Eto'o o Giuly, i ara tenen equip per a 2 o 3 anys mínim que retocant-lo sols amb tios de este estil que estiguen lliures va bé la cosa.
A vore si aprenem xé!
I jo em pregunte: este Ezquerro a que va al Barça? S'han quedat sense utiller? O necessiten algú que els porte l'aigua als entrenaments?
-
@Dark City:
I jo em pregunte: este Ezquerro a que va al Barça?
Copie i pegue de la web del Barça:
El jugador, amb una àmplia experiència a la Primera Divisió, destaca per la seva polivalència en les posicions d'atac i arriba en plena maduresa futbolística.
Txiki Begiristain, secretari tècnic, assegura a fcbarcelona.com que Santi Ezquerro dóna el perfil de jugador per millorar el nivell de l'actual plantilla del FC Barcelona. "Compleix perfectament el perfil que necessitem i, a més, acabava contracte al final d'aquesta temporada", recorda.
El secretari tècnic defineix el nou fitxatge com "un jugador de qualitat, de moviments molt intel·ligents sobre el terreny de joc, que destaca per la seva versatilitat i polivalència, i que té gol". Begiristain valora "la gran temporada que ha fet Ezquerro i que li ha permès completar una gran etapa a l'Athletic Club". "Ara apunta el secretari tècnic blaugrana - arribarà a Barcelona amb molta ambició i amb ganes de guanyar títols". Futbolísticament, segons Begiristain, "aportarà molt a l'equip ja que pot jugar en les tres posicions d'atac del nostre sistema."
-
El Barça que diga el que vulga, Ezquerro acaba integrant-se d'utillero.
-
Era un secreto a voces y ayer lo confirmaron en la SER.
-
@Dark City:
I jo em pregunte: este Ezquerro a que va al Barça? S'han quedat sense utiller? O necessiten algú que els porte l'aigua als entrenaments?
Evidente. Va a heredar el puesto de Albertini: portabotijos oficial. Ahora hay que buscarle un sponsor, en China o donde sea.
-
Menudo paquetón. No creo que sea jugador para el barça
-
Xo Ezquerro no le tenían ya fichado los xotitos???? No lo iba a traer Tito Villaroel tb????
Aquí no hay quien se aclare
-
@Dark City:
El Barça que diga el que vulga, Ezquerro acaba integrant-se d'utillero.
Jo no crec que siga tan roín.
-
De moment tots dos fitxatges són debades. O siga, que com a pitjor desastre, sempre es pot tornar.
-
@miguelet1965:
De moment tots dos fitxatges són debades. O siga, que com a pitjor desastre, sempre es pot tornar.
Amb les fitxes que li's possen, sels minjen amb patates
-
Home, pues a mi em pareix que està encertant amb eixos fitxatges. Ara no posen fitxes estil Gerard o Saviola i Riquelme, ara va un fixe + incentius.
I no crec que siga viable tindre una plantilla de 25 Decos, Ronaldinhos i Etoos. Supose que serà impossible, inclús Florentino ha intentat fitxar a tots els Zidanes que ha pogut i ara se les passarà mal per a desfer-se d'ells.
Figo vol cobrar els 1.000 kilos de l'any que ve per a anar-se'n (cosa normal, si està signat), a Zidane li queden 2 anys més i va arrastrant-se per ahi, fa algun golet wapo pero en la SER ja diuen que no està pa juar els partits de fora, que sols deuria juar a casa… R. Carlos acaba contrat... O siga, que damunt les próximes eixides no vorà ni un duro i tindrà que pegar algun altre pelotazo...
Mentre el Barça a pogut revaloritzar a Riquelme i Saviola i si no conta amb ells segurament podrà traure pasta per ells... No els 4.000 kilots que va pagar el Gaspart, pero igual 2.000 o 2.500 si...
Podria vindre-se'n el Rossell un parell d'anyets per ací a vore si aplicant eixe tipo de coses ens anava millor...
-
@maulet78:
Podria vindre-se'n el Rossell un parell d'anyets per ací a vore si aplicant eixe tipo de coses ens anava millor…
En el Barça funciona perquè els jugadors saben que el que perden per un costat ho poden guanyar en primes, en contractes publicitaris, de forma esportiva i revaloritzant-se esportivament i econòmica.
O siga, que res de res…
-
era un futuro fichaje del valencia