ME CAGO EN EL PUTO YUNQUE….
-
…Pero a la vez le tengo cariño, que seriamos sin el YUNQUE DE LA ADVERSIDAD?
LEVANTE HASTA LA MUERTE!
-
@Ramon 1909:
…Pero a la vez le tengo cariño, que seriamos sin el YUNQUE DE LA ADVERSIDAD?
LEVANTE HASTA LA MUERTE!
Yo tb empiezo a estar hartito de esta frase por mucha historia viva que sea del levantinismo.
No podemos estar toda nuestra vida con la caraja de perdedores y sufridores. Yo aspiro a un LEVANTE moderno, ganador, europeo ojala y con un estadio de categoria.
Dejemos ya el yunque tranquilo no creeis?
-
Yunque de platero= TAS
-
@DEIMOS:
Yo aspiro a un LEVANTE moderno, ganador, europeo ojala y con un estadio de categoria.
No ho suportaria continuament. Un poc d'èxit sí, però de tard en tard, enclusa de l'adversitat. Si no, jo m'esborre
-
Morir de glòria, no. Factor risc, ben dossificat.
Perque ja veus el que passa quan perds dos finals europees, guanyes una copeta i una UEFA de baratillo, dos lligues perque el Barça i el Madrid van de cul. Que ja no eres d'aquest món. I l'òstia després és de categoria
-
Eixa enclusa -com diria Maulet78- no està excitada?.
Bé bromes a banda. Jo crec que cada equip té eixa frase. idea, sentiment que el defineix, i el Llevant UE, vullguem o no vullguem, està definit per eixa frase, i a més, dita per la persona que em feu sentir el meu llevantinisme més primigeni, quan amb 6, 7 i 8 anys, l'escoltava com narrava els partits del nostre equip, amb eixe idioma tan especial de persona que quasi no sabia parlar el castellà i el radiava mig/mig. Era impressionant. Per cert, si algú conserva alguna gravació, per favor jo la vull ¡¡¡¡.
-
¿te ha caido en el pie?
-