Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

SOU, SOU, SOU DE PRIMERA DIVISIO

Levante UD
    4
    8
    406
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

Recorde una nit de dissabte de l'any 1.986. No existia encara el P.P.V. Nomes la radio ens connectava a mi i a mon pare amb el Camp Nou. Una setmana abans vencerem l'Hercules per 1-0 amb gol de Robert. Hi havien esperances despres d'eixe diumenge passat per aigua a la general sud de Mestalla. Pero tres gols del Barça ens afonaren a la 2a. divisio. Recorde com Manolo i jo ploravem desconsolats. Haviem baixat de categoria. Era imposible. El Valencia no podia baixar a 2a. La revista oficial que donaven a l'entrada del camp tots els partits de casa deia que haviem estat campions de quasi tot. Jo repasava el palmares mentalment amb l'any i el titol aconseguit i despres comprovava que no m'havia equivocat. Pero era imposible que perderem la categoria, erem allo que es diu un historic del futbol.
      Des de Madrid sempre he sentit dir que al llarg d'una lliga la balança d'errades arbitrals es compensa al final. Poc mes o menys et donen allo que et lleven... En quina temporada va a ser compensat el LUD? Perque en esta es evident que no ho ha segut. Pero al marge d'aixo, el Deu del futbol ha castigat a la vostra institucio pel pecat comes amb Preciado, tot i que es injust que pagueu tants per culpa d'uns pocs (o d'un).
      Un dia de maig del 2.001 em trovava a soles, asegut a unes escales de l'estadi de San Siro. Parlava amb mi mateixa i m'intentava preparar per als penals. M'intentava convencer que esta vegada si que la guanyavem... La resta es historia. Estic convençut que algun dia guanyarem la copa d'Europa. Pot ser no ho aconseguim mai, pero la il·lusio no me la llevara ningu.
      I es precisament aixo, il·lusio, el que m'agradaria transmetre-vos. Molt d'anim, estic segur que en no res tornem a tindre un derbi. Des d'estes linies vos desitge una curta estada a 2a. i que molt prompte torneu a primera. I no deixeu que ningu vos lleve la il·lusio.

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• Lancastrian Última edición por

Te agradezco tus palabras de animo Xoto de Albalat.

Vivo en el Reino Unido.Deseo hablar con otros granotas por el sistema Messenger/in-
        ternet.Tengo microfono y camara.Busco otros in…

Responder Citar 0

• ?

GRACIES XOTO ETS GRAN

Responder Citar 0

• SEVI Última edición por

Gracias.
            He vivido una "rivalidad" muy sana este año. Creo que esta temporada nos ha acercado un poco a las dos aficiones (las partes sanas, claro).
            Suerte a vosotros también, con Sanches-Flores, Subi y compañía.

Responder Citar 0

• ?

Hemos bajado por tu puta culpa xoto.

Si no tienes que currar no curras, pero no podias perderte el Levante vs Xoto…

Responder Citar 0

• METHAL Última edición por

Gracias Xoto d,Albalat, eres muy grande, gracias por tus palabras.

"Los videojuegos NO afectan a los niños. Si fuera así, y el Comecocos nos hubiera afectado a nosotros cuando éramos niños, ahora estaríamos de…

Responder Citar 0

• ?

Ahí està el Xoto de sempre, el inigualable, el mestre xoter per excelència (i que té una falta al Sopar Forero III).

Responder Citar 0

• METHAL Última edición por

@Vinatea:

Ahí està el Xoto de sempre, el inigualable, el mestre xoter per excelència (i que té una falta al Sopar Forero III).

que la puede remediar si quiere.

http://www.portalgranota.com/a18109/-th ... -day-.html

"Los videojuegos NO afectan a los niños. Si fuera así, y el Comecocos nos hubiera afectado a nosotros cuando éramos niños, ahora estaríamos de…

Responder Citar 0

• First post
                      Last post