MOVIDA EN EL BARÇA!!
-
Mmm, el celta de Patxi Salinas. Equipo fino, sí señor.
juas mi idolo del intituto del año 94 era un croata llamado Andrijasevic era un crack,llegaron a la final de copa ke palmaron contra los pilaricos.
-
@negu_gorriak:
Mmm, el celta de Patxi Salinas. Equipo fino, sí señor.
juas mi idolo del intituto del año 94 era un croata llamado Andrijasevic era un crack,llegaron a la final de copa ke palmaron contra los pilaricos.
Y el eterno Gudelj, ese les dió buen resultado. En esas fechas salían yugoslavos hasta debajo de las piedras.
-
Tota eixa gent no li arriba a la sola de la sabata del gran…
Carlos.
-
Años despues llego el experimento con los yugoslavos de los pilarikos y se fueron a 2ª…
-
@Dark City:
Tota eixa gent no li arriba a la sola de la sabata del gran…
Carlos.
¿El del Oviedo?
Post desvirtuado sin ayuda de Wilkes.
-
¿El del Oviedo?
N'hi ha algun millor que aquell?
Post desvirtuado sin ayuda de Wilkes.
Wilkes és un principiant.
-
Vinga, em confesaré, Dark. Jo sóc un pur i dur partidari de dues grans escoles futbolístiques: l'anglesa i la italiana.
Els equips de Cruyff tocaven, combinaven i controlaven la pilota, que és una cosa que no sols em cansa, sinó que crec que a la llarga, quan t'agafen el punt, et pelen. M'agrada la pilota a l'olla, el joc directe, la llenya, les astúcies defensives i les jugades d'estratègia, precissament tot el que Cruyff no treballava. Cruyff en petites dosis estava bé, a voltes molt bé pels grandíssims jugador que va disfrutar, però a la llarga m'avorria tot este discurs del joc brillant i ofensiu i total.Ja sé que es tracta d'una desviació personal, però el meu entrenador tipus és…Trapattoni.
-
Yo si que disfruté con el juego del Dream Team, aunque hay que reconocer que algunos de los títulos que ganó se lograron con "mucha suerte": Las ligas de Tenerife, el gol de Bakero en el último minuto frente al Kaiserlautern….. pero como propuesta de juego era muy buena: marcar un gol más que el contrario. Pero eso es historia y no se puede vivir del pasado. Si Cruyff quiere intervenir en el Barça y el presidente quiere, que se meta de lleno, que de la cara y que asuma las críticas cuando lleguen. Ciertamente, el barcelonismo está todavía dividido entre cruyfistas y anticruyfistas, signo de lo importante que fue su figura en su època de entrenador. Hizo cagadas, manipuló para que pudieran jugar su hijo Jordi (si no fuera su hijo nunca hubiera jugado en el Barça, mirate su carrera futbolística cuando se marchó)y Angoy (que era mejor de jugador de campo que de portero), te acuerdas de "fichajes" como Eskurza, Iván Iglesias, etc? esos jugadores tenían nivel para jugar en el Barça? yo creo que no y se comenta por BCN que muchos fichajes se hacian para beneficiar a su suegro que era representante de jugadores. Tampoco fue correcta la manera de echar del equipo a jugadores como Laudrup (para mi de los mejores jugadores que he visto en directo), condenó a Julio Salinas a jugar en banda, etc. Sin dudar de su conocimiento del fútbol, que sabe y mucho, como persona creo que deja mucho que desear y yo creo simplemente, que si quiere "mangonear" el el Club, que lo haga claramente, dando la cara y asumiendo responsabilidades.
-
Yo si que disfruté con el juego del Dream Team, aunque hay que reconocer que algunos de los títulos que ganó se lograron con "mucha suerte": Las ligas de Tenerife, el gol de Bakero en el último minuto frente al Kaiserlautern….. pero como propuesta de juego era muy buena: marcar un gol más que el contrario. Pero eso es historia y no se puede vivir del pasado. Si Cruyff quiere intervenir en el Barça y el presidente quiere, que se meta de lleno, que de la cara y que asuma las críticas cuando lleguen. Ciertamente, el barcelonismo está todavía dividido entre cruyfistas y anticruyfistas, signo de lo importante que fue su figura en su època de entrenador. Hizo cagadas, manipuló para que pudieran jugar su hijo Jordi (si no fuera su hijo nunca hubiera jugado en el Barça, mirate su carrera futbolística cuando se marchó)y Angoy (que era mejor de jugador de campo que de portero), te acuerdas de "fichajes" como Eskurza, Iván Iglesias, etc? esos jugadores tenían nivel para jugar en el Barça? yo creo que no y se comenta por BCN que muchos fichajes se hacian para beneficiar a su suegro que era representante de jugadores. Tampoco fue correcta la manera de echar del equipo a jugadores como Laudrup (para mi de los mejores jugadores que he visto en directo), condenó a Julio Salinas a jugar en banda, etc. Sin dudar de su conocimiento del fútbol, que sabe y mucho, como persona creo que deja mucho que desear y yo creo simplemente, que si quiere "mangonear" el el Club, que lo haga claramente, dando la cara y asumiendo responsabilidades.
Jo no sé quines proves tens (o teniu) per assertar que Cruyff "mangoneja" al Barça, almenys no n'has (o n'heu) donat cap. Com que jo no en tinc cap, no tinc més remei que rebutjar el que dieu.
De moment, el que jo sé és que Laporta creu en Cruyff futbolísticament parlant i és per a ell un referent. Si a això li unim la bona amistat que tenen és lògic que abans de preguntar-li a un altre, li faça preguntes a Johan Cruyff. És més, si no ho fera seria una temeritat ja que tindre una eminència com Cruyff i desaprofitar-la no sé ben bé per quina estranya raó seria de bojos. Açò és l'únic que sabem cert, la resta són suspicàcies infundades.
Tranquils que si Cruyff vulguera ser Assessor oficial o Director esportiu o qualsevol cosa per l'estil, Laporta estaria encantadíssim. Jo hi ha coses que mai entendré i una de tantes és com de crítica és la massa social barcelonista, fins i tot diria malaltissa. La gent ha de criticar, no té altra feina.
Alguns critiquen que Laporta és massa catalanista, quan el catalanisme polític era una part essencial del seu programa. Altres critiquen la seua bona relació amb Cruyff, quan va ser una de les coses que es va encarregar de dir a la campanya electoral. Tot açò va ser clau per donar-li l'aclaparadora majoria en les darreres eleccions però hi ha molta gent que s'entesta en no respectar les decisions democràtiques dels socis del club.
Això no se fa…
-
Esta nit Josep Maria Bertomeu i Jordi Moix en el Larguero. Només vore com esta gentola li dóna bola al generalísimo de la Brunete Mediàtica ja és prou raó per renegar de Rosell i tota la pesca.
Si no ho heu escoltat vos ho recomane. Ahí voreu coses curioses però molt ilustratives. Ambdos reneguen del catalanisme polític quan el generalísimo ataca a Laporta de catalanista. I tot perquè Laporta ha decidit contestar sempre en català a les rodes de premsa. Vaja tela…
I tota esta gentola que va de víctima i s'arrimen a la Brunete ara que tota Catalunya els té ben calats, encara tenen la santa cara d'anar a Madrid sense explicar quines són les seues discrepàncies. En què discrepen? No serà que volen imposar la quota personalista de Rosell, han perdut i tenen mal perdre?
Ja vos dic, gentola, pura gentola.
-
Bueno Dark, eso de que toda Catalunya los tiene calados es mucho decir, mírate las encuestas en diferentes periódicos y verás que la gente ha votado más a favor de Rosell que de Laporta. Tampoco me parece lógico que ataques a los "rebeldes" por salir en "El Larguero", seguro que han hablado en más medios de comunicación. Por otra parte, esgrimir el catalanismo a favor o en contra de uno u otro tampoco es demasiado lógico, sigo pensando que el giro catalanista de Laporta no es muy positivo, en cuanto que muchos de sus seguidores no catalanoparlantes se pueden sentir como aficionados de segunda categoría y la grandeza de un Club se mide por su capacidad de integrar, no de dividir. Yo no digo que el Barça no utilice el catalán (sería impensable)pero no creo que deba erigirse en el "ariete" del catalanismo, porque no es esa su función; politizar en demasía el Club no es positivo.
Por otra parte, el SR Laporta se descolgó el domingo con unas explosivas declaraciones en un periódico de BCN, acusando a los "rebeldes" de tener un plan meditado de antemano, aseguró que Rosell se presentará a las próximas elecciones (que todavía no tienen fecha)y otras perlas más. Este hombre creo que empieza a tener síntomas de megalomanía, y en vez de pasar página, una vez finiquitada la crisis y con los "rebeldes" eliminados de la Junta, sigue removiendo la mierda. ¿Por cierto, porqué no se han "levantado las alfombras", tal y como pregonó por activa y por pasiva en la campaña electoral?, el otro día Minguella (otro que tal)insinuó que se hicieron varias "trampas fiscales" para cuadrar el presupuesto del primer año, anotando en las cuentas de la Junta anterior (la de Gaspart)un dinero que no correspondía para poder afrontar aquella temporada con menos deuda y como compensación, se decidió no hacer públicas las cuentas de la Junta de Gaspart.En esta crisis hay todavía muchas cosas ocultas y creo que el socio del Barça nunca sabrá la verdad. Esto deja tocado al Presidente y como empiecen a tener problemas deportivos la próxima temporada, no se tardará en volver a ver pañuelos en el Camp Nou.
-
Bueno Dark, eso de que toda Catalunya los tiene calados es mucho decir,
Tens raó, volia dir que van amb pell de corder però se'ls està veient que davall hi ha un llop. O siga, que d'innocents, res de res.
mírate las encuestas en diferentes periódicos y verás que la gente ha votado más a favor de Rosell que de Laporta.
Ací sí que he de discrepar. Les enquestes no només són manipulables sinó que estan manipulades des d'un principi. En primer lloc perquè en totes elles es pot votar reiterades vegades i no cal saber molt d'informàtica per fer una programa que vote automàticament el resultat que tu vulgues. Això si des del propi mitjà que fa l'enquesta no té interessos en un o altre resultat. Per això, passe de les enquestes informàtiques. Si vols exemples de la manipulació entra en "el lector arbitra" de as.com i voràs com de desiguals són el nombre de votacions (no el resultat, sinó el nombre de votants) en diverses jugades. Curiosament, les jugades del València tenen uns vots desproporcionats…
Tampoco me parece lógico que ataques a los "rebeldes" por salir en "El Larguero", seguro que han hablado en más medios de comunicación.
Evidentment que han anat a altres mitjans, però no han fet cap entrevista com la de "El Larguero". El generalísimo de la Brunete Mediàtica té a Laporta com un dels seus objectius, per diverses raons, una el seu catalanisme (de la Morena és un espanyolista que frega el feixisme) i l'altra el fet que va trobar estratègicament oportú votar a Villar en lloc de votar al seu candidat (mira per on, que Gerardo González abans era un mafiós i ara és un tio impolut, ja veus). El que em referia és que no és de gent honesta aprofitar-se de la relació entre la Brunete Mediàtica i Laporta, ja que a mi em sembla més una reunió de traidors que no una entrevista.
Por otra parte, esgrimir el catalanismo a favor o en contra de uno u otro tampoco es demasiado lógico, sigo pensando que el giro catalanista de Laporta no es muy positivo, en cuanto que muchos de sus seguidores no catalanoparlantes se pueden sentir como aficionados de segunda categoría y la grandeza de un Club se mide por su capacidad de integrar, no de dividir. Yo no digo que el Barça no utilice el catalán (sería impensable)pero no creo que deba erigirse en el "ariete" del catalanismo, porque no es esa su función; politizar en demasía el Club no es positivo.
Jo no sóc catalanista, però reconec que el Barça s'ha convertit en el símbol catalanista per excel·lència, per més que els pese als catalanistes no barcelonistes o als barcelonistes no catalanistes. El catalanisme i el Barça estan lligats des de fa molts anys i no té massa sentit atacar el catalanisme de Laporta quan són tota la junta la que va fer garant d'eixe catalanisme polític. Això ho trobe una mostra més d'hipocresia i oportunisme per endolçar les orelles del generalísimo.
Por otra parte, el SR Laporta se descolgó el domingo con unas explosivas declaraciones en un periódico de BCN, acusando a los "rebeldes" de tener un plan meditado de antemano, aseguró que Rosell se presentará a las próximas elecciones (que todavía no tienen fecha)y otras perlas más.
Crec que hui ha rectificat i dóna per tancat el conflicte. Tampoc veig encertat acusar a Laporta de fer afirmacions sense fonament quan Rosell ha acusat a Cruyff de controlar el club sense cap prova. Per què no jutgem a tots amb la mateixa vara?
¿Por cierto, porqué no se han "levantado las alfombras", tal y como pregonó por activa y por pasiva en la campaña electoral?
Si no han alçat les catifes és per la mateixa raó que ningú mai alça les catifes. Ni en clubs ni en ajuntaments, ni en la generalitat ni en el govern de l'estat. Alçar les catifes dóna molts problemes i aporta poques solucions. El mal ja està fet i empresonar a Gaspart no solucionarà res. És més, no fer-ho contribuirà a una pau social que pot ser bona per mantindre unit al barcelonisme.
Esto deja tocado al Presidente y como empiecen a tener problemas deportivos la próxima temporada, no se tardará en volver a ver pañuelos en el Camp Nou.
Jo no el veig tan tocat. És més, el veig reforçat i a esta gent se'ls ha vist el plumero. Més prompte o més tard, el temps deixa a cadascú al seu lloc, i Rosell ja està on havia d'estar, fora de la junta del Barça. No tinc res en contra de Rosell, però la seua avarícia i el seu afany per tensar la corda li ha donat els seus fruits.
-
A pues, per si no en tenien prou…
EL META AZULGRANA ASEGURA QUE HA HABLADO EN EL CAMPO
Víctor Valdés: "No me siento valorado y veo muchas cosas a mi alrededor"
El meta barcelonista Víctor Valdés, con contrato hasta junio de 2008 y que está pendiente de la renovación del mismo, dijo este miércoles que no se siente valorado en el club, así como que ve "muchas cosas a su alrededor".Bueno, és bon porter però a dia de hui els dos millors d'Espanya són Casillas i Reina i ell possiblement el tercer però perquè no hi ha res millor tampoc.
Valdés és, per a mi, el clar sucesor de Cañete en el futbol nacional.
-
Que horror… si pierden a Valdés no te quiero ni contar la crisis que se arma... que mal, por favor, no deis más motivos a los medios "nacionales" para hundiros, por favor. Laporta, no nos falles coño.
-
@maulet78:
A pues, per si no en tenien prou…
EL META AZULGRANA ASEGURA QUE HA HABLADO EN EL CAMPO
Víctor Valdés: "No me siento valorado y veo muchas cosas a mi alrededor"
El meta barcelonista Víctor Valdés, con contrato hasta junio de 2008 y que está pendiente de la renovación del mismo, dijo este miércoles que no se siente valorado en el club, así como que ve "muchas cosas a su alrededor".Bueno, és bon porter però a dia de hui els dos millors d'Espanya són Casillas i Reina i ell possiblement el tercer però perquè no hi ha res millor tampoc.
Valdés és, per a mi, el clar sucesor de Cañete en el futbol nacional.
Mira!! Como Mora