ESPAVILEU XE!
-
Estem altra volta en Segona, no ens aniria mal tindre algun bon jugador cedit com Arzo, Verza, Edu Caballer, Xisco, etc. (Vila-Real), Oscar Lopez, David Sanchez, Tortolero, Ramon Ros, etc. (Barça), Trashorras, Juanfran, Soldado, etc. (Madrid)…
A vore si el Llevant aprofita perquè amb l'esforç que està fent per a que es queden els bons jugadors que tenim (s'ha de donar la baixa als patates siga al preu que siga) i un parell d'incorporacions i uns cuants cedits... Podem tindre un equipàs!
Crec que fent una bona columna vertebral de l'equip amb Cavallero, Deskarga, Alexis, Camacho, Rivera i Jofre i un parell de bons fitxatges... i els cedits que ens arriben que tenen moltissima qualitat que la combines amb jugadors amb experiencia com els que tenim, fem un coctel explosiu d'equipàs!
-
Jo vuic eixa gent jove però no la vuic cedida la vuic en propietat perquè exploten futbolísticament i volen d'ací com la llum.
-
Jo vuic eixa gent jove però no la vuic cedida la vuic en propietat perquè exploten futbolísticament i volen d'ací com la llum.
Comparto ese punto de vista.
-
La dupla Arzo-Verza m'ha emocionat.
I un equip amb Tortolero-Verza-Arzo seria ja la hòstia.
-
@Cullerot:
La dupla Arzo-Verza m'ha emocionat.
I un equip amb Tortolero-Verza-Arzo seria ja la hòstia.
Tens una visió de futur impresionant cullerot…
Ara en serio altre que no saben que fer d'ell es Oscar Lopez que està cedit al Lazio i es un bon lateral dret de suplent del gran Deskarga...
El Vila-Real va començar amb Angulo, Albelda, Palop, Javi Sanchis, Serban... Bueno, un munt de rebujos, i per ací se li ha dit durant molt de temps Vilafilial... I ara mira'ls, uns en la Champions i altres en la Intertoto...