Riquelme es queda a Vila-Real
-
Rivera te algo que envejarli a Riquelme?
Tal volta un poc mes de xut i de gol, però en visió de joc i recuperació de balons no te res a envejar-li.
A mi 5 milions pel 80% de Riquelme em pareix una ganga, però es que hem de vendre a Rivera si o si?
Jo pense que no hem d'anar amb la mentalitat de vendre, sino que si hi ha una bona oferta (que passe dels 4 milions), doncs estudiarla i tal, però per 2 milions???? estem bojos??? si fa 3 o 4 messos deiam que 10 milions eren poquets!!
-
Està clar, però a lo que li tinc por és que eixos 5 mil·lions marquen una espècie de tope al mercat i a partir d'ahí els equips fan les ofertes. Per això deia que és molt difícil que algú pague 5 mil·lions per Rivera havent costat això Riquelme, no que no siga just.
-
Segons el diari Sport han sigut 7 milions de €…..
Riquelme, vendido al Villarreal
Ya tenemos noticia polémica. El mismo día que Juan Román Riquelme se sale con Argentina, el Barça va y lo vende al Villarreal
El mismo día que Juan Román Riquelme ha hecho un partidazo con Argentina y se ha revalorizado a los ojos de medio mundo, el FC Barcelona, en una operación económica como mínimo discutible, lo ha traspasado al Villarreal por ¡siete millones de euros!
Juan Román Riquelme fichó por el Barça el año 2002 procedente del Boca Júniors y los blaugrana pagaron entonces 6 millones de euros. Además, el jugador tenía una cláusula de 40 millones de euros. Pero el Barça lo ha vendido por sólo siete millones de euros fijos, más tres millones de euros más si el Villarreal se clasifica la próxima temporada para la Champions. Al parecer, lo que ha vendido el Barcelona es el 75% de los derechos pero, aún así, la operación económica parece poco rentable.
En el club blaugrana se remarca que además de los siete millones que se ingresarán, el Barça se ahorrará cuatro millones de euros, porque pagaba dos millones de la ficha del jugador que aún tenía dos temporadas más de contrato.
Riquelme parecía que, aunque lo tenía más que difícil para regresar al Barça, sí que podía entrar en alguna operación para el fichaje de algún otro jugador. Pero ni así. Una gran ocasión perdida.
-
Jo ho veig bé tal i com està el mercat ara.
7 milions d'euros de traspàs (75% dels drets)
3 milions d'euros si el Vila-Real entra en Champions l'any que ve (cosa prou segura)
–------------------------------------------
TOTAL: 10 milions d'euros.Si en un futur el Vila-Real vol vendre'l, per exemple al Milan que li dona 20 milions d'euros (no va a vendre'l per menys), 16 serien per al Vila-Real i 4 per al Barça que en sumaria 14.
Es millor per al Vila-Real.
Sobre la comparació amb Rivera, soc un enamorat de Rivera però no podem comparar a un jugador de Segona amb un jugador de Champions League que duu el '10' de la samarreta argentina. Es evident que el preu de mercat de Rivera es de 3 milions d'euros com a molt.
-
@maulet78:
Jo ho veig bé tal i com està el mercat ara.
7 milions d'euros de traspàs (75% dels drets)
3 milions d'euros si el Vila-Real entra en Champions l'any que ve (cosa prou segura)
–------------------------------------------
TOTAL: 10 milions d'euros.Si en un futur el Vila-Real vol vendre'l, per exemple al Milan que li dona 20 milions d'euros (no va a vendre'l per menys), 16 serien per al Vila-Real i 4 per al Barça que en sumaria 14.
Es millor per al Vila-Real.
Sobre la comparació amb Rivera, soc un enamorat de Rivera però no podem comparar a un jugador de Segona amb un jugador de Champions League que duu el '10' de la samarreta argentina. Es evident que el preu de mercat de Rivera es de 3 milions d'euros com a molt.
Això es una altra cossa, perque lo dels 5 milions no hi ha per on agafar-ho…
10 milions em pareix mes adequat.
-
@Ramon 1909:
No només seran 10 milions sinó 9 milions més en concepte de 4,5 milions d'euros per temporada que li havia signat Gaspart.
O siga, 19 milions. No està malament, no? A Eto'o crec que el van traure per 25 i no hi ha punt de comparació. Per a mi, clar.
-
Poco dinero. Hubiesen pescado más vendiéndolo a otro club.
-
@Dark City:
@Ramon 1909:
No només seran 10 milions sinó 9 milions més en concepte de 4,5 milions d'euros per temporada que li havia signat Gaspart.
O siga, 19 milions. No està malament, no? A Eto'o crec que el van traure per 25 i no hi ha punt de comparació. Per a mi, clar.
On has llegit que costa 19 milions???
posa el link per favor
-
Esto es mentira seguro. Huele a que el Barça esta haciendo una puja entre Villarreal y Atletico, de esta manera se aseguran que la oferta del Atletico sea superior y despues el Villarreal tenga que incrementarla.
Y lo mas importante, por mucho que negocien si el jugador quiere irse al atletico por Bianchi que se deje de tonterias el Villarreal pq alli irá.
-
Segun han dicho en radio Marca el At.Madrid dice tener tambien un acuerdo con el Barça por Riquelme¿?¿?
-
@Ramon 1909:
posa el link per favorHo vaig sentir ahir a la ràdio. Són 10 (7+3) que es guanyen més 9 que no es perden. Pareix ser que el cas Riquelme és complicat per al Barça. Per diverses raons:
1.- Al Barça no tornarà a jugar mai. I això ho sap tot el món. Esta raó fa baixar el seu preu.
2.- A partir de juliol, Riquelme cobrarà 4,5 milions d'euros a l'any. Per poder traspassar-lo el jugador ha d'estar d'acord i, òbviament, no anirà a un club per cobrar menys. Açò també rebaixa el preu del jugador, ja que l'esforç econòmic que ha de fer el club que vulga fitxar-lo serà molt alt per la fitxa i no va a voler pagar molt de traspàs. Així mateix, el Vila-real sap que Riquelme per al Barça és un mort que volen llevar-se de damunt per la seua elevada fitxa.Jo no veig tan mal negoci, es mire per on es mire.
-
@Okcap:
Segun han dicho en radio Marca el At.Madrid dice tener tambien un acuerdo con el Barça por Riquelme¿?¿?
Jo ho he sentir a altra emisora tb. Però un paio amb la paxorra del bacalao Riquelme, per a mí que a estes altures es queda a jugar on li done la gana.
El Barsa tanca així el seu cicle horribilis gaspartiano. Ara, que un altre pijor pot estar asomant-se…
-
@Dark City:
@Ramon 1909:
posa el link per favorHo vaig sentir ahir a la ràdio. Són 10 (7+3) que es guanyen més 9 que no es perden. Pareix ser que el cas Riquelme és complicat per al Barça. Per diverses raons:
1.- Al Barça no tornarà a jugar mai. I això ho sap tot el món. Esta raó fa baixar el seu preu.
2.- A partir de juliol, Riquelme cobrarà 4,5 milions d'euros a l'any. Per poder traspassar-lo el jugador ha d'estar d'acord i, òbviament, no anirà a un club per cobrar menys. Açò també rebaixa el preu del jugador, ja que l'esforç econòmic que ha de fer el club que vulga fitxar-lo serà molt alt per la fitxa i no va a voler pagar molt de traspàs. Així mateix, el Vila-real sap que Riquelme per al Barça és un mort que volen llevar-se de damunt per la seua elevada fitxa.Jo no veig tan mal negoci, es mire per on es mire.
Osiga els 9 eixos son els de la seua fitxa no?. Val ja ho pille . Mirant-ho així si que son 19 milions efectivament.
-
@Okcap:
Los periodistas "madrileños" siguen dando la nota, después de 10 días dando la coña con que RIquelma al Arleti y ahora ponene en duda lo de Roig y Llaneza; que como siempre las matan callando.
-
Roig y Llaneza; que como siempre las matan callando.
Ojala hagueren comprat el Llevant en lloc del Vila-Real…