JOFRE PODRIA FITXAR PER UN EQUIP FRANCÉS
-
No tenim proves clares del tema, però pareix ser que Jofre podria emigrar a França, diversos equips de Primera francesos estan pendents del que puga fer el català.
-
Au Revoir!
-
YO ya no se como decir que Jofre se quede…para el caso ke me hace!
-
El Marca diu que l'equip francés interessat és l'Olympique de Marsella en un article d'avuí:
http://www.marca.com/edicion/noticia/0, ... 60,00.html
-
Si no renueva con nosotros,deseo que se vaya a Francia bien lejos del Mestalla.
-
Y ke os pareceria ke se fuera al Xotencia???
A mi personalmente me joderia bastante la verdad….que no kiera estar en el Levante pudiendo kedarse y se vaya con los xotos...
-
Segons publica el periòdic francés Sporever, després d'escriure-ho en la seva edició de paper, publica en la versió on-line que Jofre Mateu podria entrar en els plans de futur del club marsellés. Allí podria coincidir amb Luis Figo, que formarien una parella d'extrems molt desequilibrant.
@Sporever.fr:
Le journal But! évoque également un contact avec le Madrilène Luis Figo, qui pourrait se libérer de sa dernière année de contrat mais préférait bien sûr jouer la Coupe d’Europe. Une autre piste, moins prestigieuse celle là, mène également en Espagne. A Levante, club relégué en seconde division. Le milieu Jofre Mateu González pourrait rentrer dans les plans marseillais.
Tota la informació i enllaços a la Web de Jofre
De totes maneres, el representant de Jofre està portant-ho amb la màxima discreció, i és difícil saber quins són els equips reals que opten al seu fitxatge.
A hores d'ara, encara que la seua permanència al Llevant és molt complicada, encara no ha rebujat la oferta de renovació granota. Per tant, davant la falta d'un projecte de futur seriós i amb garantíes, el català podria acceptar el repte de tornar a Primera a Orriols.
Web de Jofre
Salutacions! Força Llevant!
-
@clara:
Y ke os pareceria ke se fuera al Xotencia???
A mi personalmente me joderia bastante la verdad….que no kiera estar en el Levante pudiendo kedarse y se vaya con los xotos...
Con los xotos noooooo,mejor que se vaya a Francia…..
-
NO HOME NO, MILLOR QUE ES QUEDE (ÓJALA)
-
que se vaya con los xotos, y que haga un "temporadón" como el de este año, yo sigo sin verle nada de nada a jofre, me parece un tio con calidad pero vulgar donde los haya, un estilo nano el del atlético, un puff de jugador
-
que se vaya con los xotos, y que haga un "temporadón" como el de este año, yo sigo sin verle nada de nada a jofre, me parece un tio con calidad pero vulgar donde los haya, un estilo nano el del atlético, un puff de jugador
CREC QUE NO ES POT ESTAR MÉS DESACORD AMB TU….
QUE DIGUES AIXÒ D'UN JUGADOR COM JOFRE, PER A MI, ES COM COMPARAR A AL MATALASCANYAS AMB EL MILAN.
CREC QUE NO ES POT ESTAR MÉS EQUIVOCAT...
-
@Xota:
CREC QUE NO ES POT ESTAR MÉS DESACORD AMB TU….
QUE DIGUES AIXÒ D'UN JUGADOR COM JOFRE, PER A MI, ES COM COMPARAR A AL MATALASCANYAS AMB EL MILAN.
CREC QUE NO ES POT ESTAR MÉS EQUIVOCAT...
Yo tampoco estoy deacuerdo, vale que ha tenido lo suyo, pero debo ser la unica que ve que es muy valido…
pero pero yo sigo pensando ke es bueno para el equipo y esperemos que se kede....Jofre queda´t!