Ayuda al secretario técnico
-
Cachorro (Xerez), Cristian Alvarez (Cordova-Racing), Pedro Vega (Ejido) i Güiza (Ctat Murcia) serien les meues prioritats
-
UUUf Silva, ese xaval es un autentico crack, va para algo grande fijo. Lo que pasa es que lo vi tan imposible por el tema xotos que ni lo puse.
Luego los que pone Xota tb de lujo.
-
suenan viqueira y benitez del recre, yo aporto los mios, guiza y nino
NO OLVIDES VISITAR http://WWW.LAHORADECROAR.TK Y SUS ENLACES GRANOTAS
-
Miguel y Sisi, del Hércules. Sobre todo Miguel, este tio es un crack.
Toni Velamazán, Nino, Pedro Vega, Juanlu…
Y Ojo! Albert Crusat. Ha sido el mejor del lleida, juega por la izquierda, jugó en primera con el Espanyol, ha sido internacional sub 21, pertenece al Rayo y está en el último año (en junio del 05 acaba contrato) y el Rayo, que se queda en Segunda B, querrá venderlo para sacar algo de pasta ahora que puede.
Será Barato.
Recomendaciones: Vega, Juanlu y Crusat, para la izquierda. Miguel (futuro crack) para la derecha
-
Un organizador buenisimo si se va rivera seria Jurado del Madrid B, me extraña que nadie lo haya puesto nunca pq ese chaval va sobradisimo de clase.
Lo chungo es que el filial madridista sube casi seguro (0-2 en cuenca) y dudo que el madrid lo ceda teniendo a su equipo en segunda. Pero yo lo veria bien hasta traspasado.
-
@Ramon 1909:
cesión de Silva
[…]
Jandro, Ruben NavarroNo faces eixes propostes que pots ferir la sensibilitat d'algú, per ací hi ha molts que no volen convertir-se en un LevanteFilial com ho va ser el VillaFilial fa un temps i va camí de convertir-se l'Hèrcules ara.
Les meues proposicions:
Nakor (Lleida), es un estil Mustaphà, però per la banda esquerre, i veu porteria amb facilitat.
M'agradaria vore un tridente Mustaphà per la dreta, Nakor per l'esquerre i un bon golejador dalt…
Juanlu (Numancia), un bon mig esquerre.
Un jugador que se'ns ha escapat (l'ha fitxat el Màlaga) es Antonio Hidalgo del Tenerife, un mig esquerre molt bò, i ens hauria vingut de perles.
Bueno METHAL a tu et diré que preferisc a Rochemback antes que a Jurado i Trashorras junts...
-
hasta ke no hayan salidas no habra entradas
-
@maulet78:
Bueno METHAL a tu et diré que preferisc a Rochemback antes que a Jurado i Trashorras junts…
Ahi estamos, la venganza se consumo!!
-
@negu_gorriak:
Pues jo no se que dirte… perque hui per hui l'equip que tenim es prou fluix....
O siga que si no ve gent.... apanyats anem... i eixir no crec que n¡isquen ja molts perque sinò acavarem jugant nosaltres.....
OHHHHHHHH siiiiiiii... ja m'imagine correguent la banda de Jofre.......
-
-Cámara del Hércules.Mete unos golazos de falta impresionantes.
-Juanlu del Numancia.
-Guiza del Ciudad de Murcia.
-Nino e Ismael del Elche.
-Jesus Muñoz,Momo,Ruben,del Deportivo.
-Silva,Gavilan,de los xotos.
-Alex Fernandez,Espanyol
-
Ismael l'han oferit per a abaratir a Rivera i han dit que no el volen.
Per a l'esquerra sembla que esta setmana (segons Ràdio 9) es tancarà el tema de Juanlu.
Malgrat això encara mancaria un altre per a l'esquerra… Pedro Vega?? Albert Crusat?? (este es una predilección que tengo).
I para arriba, por favor, que no venga Milosevic, que traigan a otro que no esté acabado, por favor.
Jurado para el centro a mi tb me gusta, o Silva...
Y para la derecha insisto con Miguel del Hèrcules, que es un crack.
-
@JUANJO TRIGUERO:
-Cámara del Hércules.Mete unos golazos de falta impresionantes.
-Juanlu del Numancia.
-Guiza del Ciudad de Murcia.
-Nino e Ismael del Elche.
-Jesus Muñoz,Momo,Ruben,del Deportivo.
-Silva,Gavilan,de los xotos.
-Alex Fernandez,EspanyolHablame de Silva y Gavilan.Gracias.
-
Gavilán té gran qualitat, pero es dispersa. SIlva, més fiable. Jo no sé pq volen fitxar els xotos a un jugador per eixe lloc, contant en que no estan en Xampions i Vitontín juga el 85% dels minuts. Allà ells
-
@Xota:
@negu_gorriak:
Pues jo no se que dirte… perque hui per hui l'equip que tenim es prou fluix....
O siga que si no ve gent.... apanyats anem... i eixir no crec que n¡isquen ja molts perque sinò acavarem jugant nosaltres.....
OHHHHHHHH siiiiiiii... ja m'imagine correguent la banda de Jofre.......
jo tb estic d'acord en el ke dius,es simplemente el ke han dit ,tu de jofre,mmm pos weno jo podre fer el paper de congo o manxev
-
PEDRO VEGA, PEDRO VEGA, PEDRO VEGA Y PEDRO VEGA
-