CRÍTICA CONSTRUCTIVA
-
Des del primer moment vull remarcar que el que vaig a dir és amb esperit constructiu i no per desprestigiar el treball desinteressat que feu per portalgranota i que tanta satisfacció ens dóna.
El que vull criticar és el fet que hageu fet tants subfòrums. És evident els beneficis que té la divisió, sobretot una millor classificació i rapidesa a l'hora de buscar temes que et puguen interessar. En la meua opinió això té una contrapartida perillosa i és la dispersió. El temps mitjà de visita al fòrum és normalment limitat, en uns casos més gran i en altres més menut, però limitat. Per això, ara és més complicat que amb una sola mirada se puguen vore diversos posts, ja que ara poden estar en diversos subfòrums quan abans només estaven en uno. Això pot provocar que la quantitat i diversitat de la gent que entrava a un subfòrum ara s'especialitze i els posts siguen més especialitzats i menys plurals.
Mentre que abans havies de descartar entre llegir posts o no, ara és més fàcil descartar entre llegir subfòrums o no. Això òbviament empobrirà el seu contingut.
És la meua opinió, tampoc estic segur que siga així. En general sabeu que compteu amb la nostra admiració per la tasca que feu per nosaltres.
-
En la meua opinió el forum femení está molt be, aixi se li dona un poc més d'mportància a esta secció. Pense que els asidus ho agrairàn, allò de tindre tota la informació a un únic forum.
Despres els de esports, frikis i Todo menos futbol, el temps dirà si ha sigut bona idea o no. A mi de moment no em sembla mal del tot, és cert que no estàvem acostumats, però tot és provar….
Recorde que alguns també criticarem el nou disseny del fòrum (el del portal) perque el cambi era prou gran, i pense que amb el tems s'hem acostumat (inclus jo que era critic amb això)
-
Yo estoy con dark, y ayer mientras se iban creand los foros lo pensaba. Creo que ahora hay que hacer muchos "viajes"
Tambien reconozco que es esto es una muestra de que los admin del foro se mueven y es de agradecer.
-
Gracies per les critiques (sempre que siguen constructives).
Es cert que té poc de temps per a entrar al forum, pero les estadistiques diuen que hi ha mes gent que viu literalment açi o que passa moltes hores.
I amb una cosa que estem preparant encara passaran més hores enganxats.Una posible solució al teu problema es lo de punxar en vore els missatges nous desde l'ultima visita, que te porta a
http://www.portalgranota.com/foros/sear ... d=newpostsi alli veus els ultims missatges que s'han escrit en tots els forums.
Pensem que es questió d'acostumar-se, pero si aixo no funciona no ho dubtes que tornarem a reduir el nombre dels forums.
-
@PortalGranota.COM:
Es cert que té poc de temps per a entrar al forum, pero les estadistiques diuen que hi ha mes gent que viu literalment açi o que passa moltes hores.
I amb una cosa que estem preparant encara passaran més hores enganxats.Maaare meua, estadístiques o espionatge?
Y què dius que esteu preparant?no crec que puga passar-me més hores encara enganxat, eh?
Enhorabona per el gran treball que feu!
-
¿Cual es la sorpresa? Anda , Adelanta algo… moderador!!