GANARA ARMSTRONG EL SEPTIMO???
-
Valverde ha ganado la etapa . Eso si el Americano ya a sentenciado el Tour .
ES QUE ROBOCOP ESTÁ TAMBIEN LIBRE DE CAÍDAS O CAGALERAS?..
Todo puede pasar. De momento hoy he disfrutado con Valverde.
-
Valverde ha ganado la etapa . Eso si el Americano ya a sentenciado el Tour .
ES QUE ROBOCOP ESTÁ TAMBIEN LIBRE DE CAÍDAS O CAGALERAS?..
Todo puede pasar. De momento hoy he disfrutado con Valverde.
Pues casi que si, porque el tio no se cae nunca, se caen todos los "importantes" menos el. Asi que me extrañaria que le pasara alguna de esas dos cosas.
-
EL SHOW DE LAS PREDICCIONES by Noirot
@1hn76ppe:
Y mi apuesta personal (osease, que se caera o hara el 150 en la general tras pillar 5 pajaras seguidas) Denis Menchov.
Ya esta a mas de 16 minutos en el primer dia de montaña.
Lo dicho, soy un crack haciendo predicciones.
-
Noi, granotaman te rao. Montem un 906 entre tu i jo, i ens fem de or.
Jo no ho vaig escriure, però a uns amics els vaig comentar que Mayo enguany pegaría el cop, que en els Alps estaria entre els 5 primers, i que Armstrong no li trauria tant de temps…..
Sense comentaris....
-
Vaya mierda de etapa. Menos mal que siempre nos quedara Vino…
Menchov se acerca a ganar el Tour cada dia que pasa, hoy "solo" llego a 31 min. Creo que por la meta pregunto: "Por donde queda Picanya?".
-
@Noirot:
Menchov se acerca a ganar el Tour cada dia que pasa, hoy "solo" llego a 31 min. Creo que por la meta pregunto: "Por donde queda Picanya?".
Animalet….
-
@Noirot:
Vaya mierda de etapa. Menos mal que siempre nos quedara Vino…
YO ME HE QUEDADO DORMIDO
-
-
Jo si que he vist a Merck i a Ocaña i (al meu ídol Fuente). Les carreres on s'enfrontaven Merck i Ocaña eren l'òstia, i si participava Fuente ja era el no va més.
En aquells anys tots corrien totes les carreres (Tour, giro i Vuelta) i lluitaven a per totes.
Força Merck ¡¡¡
-
Has visto correr a Merckx, Ocaña y Fuente????
Joo, pos yo te hacía más joven….
-
Vinatea es de quant els diplodocus…...
PD: Vosaltres no sabieu que, antes de que els anglesos inventaren el futbol, ell ja era del Llevant?
-
Parle dels anys 70/71, tendria jo 7 o 8 anys, i el ciclisme em va engantxar (abans només feien els finals de les etapes més importants i jugava amb les xapes i cromos de les imatges d'ells de Manzaneque, Poulidor etc.
-
Yo jugaba a las chapas con Arroyo, Laguía, Lejarreta, Perico, Sean Kelly, Fignon, Belda, Recio, Pino, Millar, Lemond… El ciclismo antes era otra cosa.
-
Yo jugaba a las chapas con Arroyo, Laguía, Lejarreta, Perico, Sean Kelly, Fignon, Belda, Recio, Pino, Millar, Lemond… El ciclismo antes era otra cosa.
Lejarreta crec que va ser l'últim ciclista que va correr les tres grans en una mateixa temporada i a més ho feu durant dons anys seguits mentres ja ningú no corria més de dos.
-
Parle dels anys 70/71, tendria jo 7 o 8 anys, i el ciclisme em va engantxar (abans només feien els finals de les etapes més importants i jugava amb les xapes i cromos de les imatges d'ells de Manzaneque, Poulidor etc.
Entonces estás en la crisis de los 40???
MUXO ANIMO
-
Joder Vinatea! Vaja idols que tens!
Amunt el Tarangu! Al que per desgracia sols he vist en videos i reportages, però molava.
Amunt Lejarreta! Eixe si era un crack com tu be dius que corria de tot. Jo vaig disfrutar l'any 90 amb ell, l'any que tots volien que guanyara el Tour Perico però ja va demostrar que estava en decadència i va fotre a Indurain posant-lo de gregari. Bueno, em va sorprendre tota la ONCE amb un Lejarreta i un Chozas que van fer 5é i 6é i Chozas va guanyar una etapa i Lejarreta si no la va guanyar poc li va faltar. Van quedar per darrere de Perico 4t i els acompanyants de Lemond que no recorde si van ser un holandes tipo Breuking, Theunisse o algo així i Chiapucci. I crec que Mauri (que venia impresionant de guanyar la Volta) es va clavar també entre els 10 primers. Eixe any va ser l'any de la escapada en la 1a. etapa que Steve Bauer va aguantar de líder fins als Alps i Chiapucci casi aguanta els Pirineus…
Eixe any va ser impresionant. Vaja calitat de ciclistes hi havia, Charlie Motet, Andrew Hampsten, Jean François Bernard i una bona legió espanyola amb Gorospe, Lale Cubino i la ONCE que van guanyar per equips.
Aquell ciclisme m'agradava un poc més, al no anar a velocitats tan altes es podia atacar més. Ara cada dia que passa és més difícil que s'ataque i arribarà un dia que ningú atacarà, es pujarà a velocitat fortíssima i constant i no es podrà fer res.
Molta gent critica que ara no s'ataca, que si son uns cagons o que si es conformen en ser segons; però la realitat es diferent. La gent d'Armstrong va molt ben preparada i et marquen un ritme que et porten casi a tope durant tota la pujada i es impossible sobrepassar eixe ritme mes de dos minuts.
-
@maulet78:
Eixe any va ser impresionant. Vaja calitat de ciclistes hi havia, Charlie Motet, Andrew Hampsten, Jean François Bernard i una bona legió espanyola amb Gorospe, Lale Cubino i la ONCE que van guanyar per equips.
Lale Cubino era mi favorito, qué grande!!
-
Ostia tu, pues ara s'ha quedat sol… El mediocre de Basso ahi està i de la resta no hi ha garanties de que algu li puga fer sombra...
Mare meua que mal!
El que va a més es Haimar Zubeldia, callaet callaet ja va el que fa 15 i hui ha fet bona etapa. A vore si conseguix clavar-se en el top-10 i m'alegraria molt per l'Euskaltel.
Ànim per al podium Mancebo!
-
Ha ganado la etapa de hoy Pereiro, ya era hora porque el chaval se lo merecia. Enhorabuena campeon .
-
@ScotP:
@maulet78:
Lale Cubino era mi favorito, qué grande!!
Lo malo de Cubino era su afición a las aves. No había una vuelta grande sin pájara.
-
Lo malo de Cubino era su afición a las aves. No había una vuelta grande sin pájara.
Yo recuerdo una especialmente que le costó perder la vuelta. Era en los tiempos del BH con Pino, Etxabe, Fuerte y Chozas de compañeros de equipo (mítico BH). Pocas veces he visto a un maillot amarillo pasarlas tan canutas.
-
@huit:
@XOTET DE POBLE:
@Huit:
Yo le estare eternamente agradecido por quitarle el record al especulador de Villava.
Demane explicacions de esta frase "ipso-facto"…..
Disculpas Xotet,me he quedado corto.Mas bien deberia ser el mafioso de Villava.
Dejaremos pasar el tema de Sabino Padilla .
Pues eso, un tio mediocre como Indurain cuyo unico merito residia en farolear con sus adversarios,cambiaba triunfos de etapa a cambio de que le subieran.Lo que no sabian es que era incapaz de subir sin gancho y menos todavia ganar una etapa al sprint.De hecho la prueba la tienes en que los unicos que se atrevieron a atacarle le ganaron.Riis y Ugrumov.Por no hablar de cuando se encontro con un Berzin mejor que el en las contrarelojes.Indurain un gran farolero con tintes mafiosos
Ho dius de veres tot això Huit?
Força Llevant!!
-
Si que lo va a ganar.Y me alegro porque el preparador físico que tiene cuando está por Europa es de Almàssera,mi pueblo.
Aunque el corredor no me acaba de caer bien.A saber lo que tomaria cuando tuvo el cancer.
Pero es muy meritorio,7 Tours.Y se va a retirar a lo grande,antes de que le venga la decadencia.
-
Macho Amstrong¡¡¡
-
Macho Amstrong¡¡¡
Si muy macho y lo q tu quieras, pero yo estoy deseando q lleguen a París y el tejano robocop se convierta en ex-ciclista.
-
Macho Amstrong¡¡¡
Si muy macho y lo q tu quieras, pero yo estoy deseando q lleguen a París y el tejano robocop se convierta en ex-ciclista.
Amstrong ya ha tenido su momento de gloria ( bueno, sus 7 años de gloria ), y ya es hora de que se retire y deje ganar el Tour a otros ciclistas pero no hay que olvidar que junto al español Indurain, Amstrong es el mejor ciclista de la historia reciente del ciclismo mundial.
De todas formas , que se retire a su rancho de Tejas con Bush y deje ganar el Tour a algun nuevoIndurain.
-
Cuando se sabrá toda la verdad sobre Armstrong?
-
Por fin se acabo Amstrong. El año que viene veremos un tour bonito, sin patron y sin favorito claro.
-
-
Noirot=Lancas?????