¿Vamos a ver algun partido de la pretemporada en Austria?
-
Basicamente esa es mi pregunta. Sabeis si se ha dicho algo referente a que canal 9 de algun partido de la pretemporada austriaca?
-
Si juegan los xotos tranquilo que te lo haran por xoto 9 con un amplio especial antes del partido, aunque juegen contra un equipo de regional pero a nosotros no creo que nos retrasmitan ninguno de los que jugemos en Austria.
-
Em jugue el que vullgau a que no ens televisen cap ni per Punt 2…
Això si, als xotos tota la intertonto per C9 i fins i tot partits contra equips de regional amistossos per c9 també...
P.D: Aquest diumenge juguem contra un Campió d'Europa com l'Estrela Roja de Belgrad...P U T A C A N A L 9
-
POs va a ser que no¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
Força Llevant!!!
-
No lo habeis oido hoy en las noticias de canal 9 lo han dicho que iban a hacer un especial de los partidos que jugamos en Australia.
Esta claro no como no jugamos en Australia no creo que nos retrasmitan ni un solo partido.
-
organicemos viaje a Austria para apoyar al eqipo en los amistosos.
P U T A CANAL 9
-
Collons Konsul, explicita un poc el títol del post ¡¡¡¡, mentres l'obria ja estava jo diguent-li a la meua dona "teta, me'n vaig a Austria que hi ha un partit important i tal i tal…" i quan s'ha obert, he vist que posaves allò de Canal Nou ....
-
Yo creo que hay que cambiar la pregunta.
¿Veremos alguna imagen de la pretemporada en Austria?.
-
Collons Konsul, explicita un poc el títol del post ¡¡¡¡, mentres l'obria ja estava jo diguent-li a la meua dona "teta, me'n vaig a Austria que hi ha un partit important i tal i tal…" i quan s'ha obert, he vist que posaves allò de Canal Nou ....
Ie tio a mi m'ha passat igual! He pensat a vore qui es el loco que se'n va a Austria…
-
lo nuestro son las distancias largas, pero tanto….. no se yo que diran el noi y ampa
-
@Konsul:
lo nuestro son las distancias largas, pero tanto….. no se yo que diran el noi y ampa
Ufff, Ampa encantada, més temps per a dormir, no?
-
El Vina ja es veia de blaugrana pels carrers d'Austria, afartant-se de Wiener Schnitzler i clavant-se una tancs de cervesa de tres parells de collons.
Res, xiquet, a complir amb la parenta!!