JOFRE HA MARCAT UN XIXARRO DE POR
-
He estat mirant a ratos el Espanyol-Olympique i donava gust vore'l jugar, ha desbordat, ha marcat un golàs desde la frontal, trau els còrners i tira les faltes (ha estat a un centímetre de marcar altre gol de falta).
Tinc quimera que l'equip de l'any passat no era tan roin i vorem a Jofre a l'Espanyol, a Nacho al Màlaga i a Sergio Garcia al Saragossa fer molt bones actuacions. És a dir, que als que més criticaven eren els menys culpables…
-
Si son bons jugadors, lo que no entenc es que tambe vorem a SCHUSTER
-
@maulet78:
He estat mirant a ratos el Espanyol-Olympique i donava gust vore'l jugar, ha desbordat, ha marcat un golàs desde la frontal, trau els còrners i tira les faltes (ha estat a un centímetre de marcar altre gol de falta).
Tot el que no va fer la temporada passada. Este xiquet ha vist els camps de peres mooolt a prop.
-
menudo xufo, animo Shuarma !!
-
La pretemporada ha acabat per a l'Espanyol i Jofre amb un balanç prou negatiu en quan a resultats, encara que els últims partits ja s'ha vist més o menys l'equip que espera tindre Lotina.
A pesar de que Jofre i Riera pareixien rivals de posició, Lotina ha acabat fent-los jugar als dos i disputaran molts partits junts intercanviant posicions d'extrem esquerre i mitjapunta. El lleidatà ha materialitzat 3 gols durant tota la pretemporada i ha oferit una bona image, sobretot de cara a la porteria contraria.
Jofre, quan no estiga Ivan de la Peña, serà l'encarregat d'executar les faltes, tant per a xutar a gol com per a les jugades d'estratègia.
-
El Español este año al hoyo.
-
Riera - De la Penya - Juanfran
Por el bien del Espanyol y de Lotina (Mr. 1 temporada).
Si mete a Jofre por Riera, tendrian una media donde el concepto defensa les sonaria a ugandes…
-
Collons Noirot tio, tens mania persecutoria…
Una mitja Riera-De la Peña-Juanfran va de pvta mare pa defensar, o com a mínim bé, però si poses a Jofre ja s'ha trencat el concepte de defensar i ja és un coladero tio... Eres l'òstia!!
No, si la culpa del nostre descens la tenen Harte i Jofre per no defensar...
Tu vas vore el partit que va fer Jofre en Vila-Real?? Va ser dels que més va defendre i més va atacar. Jo crec que amb Oltra desde inici de temporada haguerem vist un altre Jofre i un altre Llevant que no t'haguera desagradat tant defensivament tio.
Ja voràs com amb Lotina el teu amic Jofre defensa i fa un bon paper, si vols apostem, pitonisso...
-
@307jgd08:
Tu vas vore el partit que va fer Jofre en Vila-Real??
Y los otros 37?
Jofre es un perro con calidad que abusa del regate.
Asi se podria definir a Jofre en una frase.
Yo puede que le tenga mania persecutoria, como tu le tienes amor eterno…
-
@Noirot:
Yo puede que le tenga mania persecutoria, como tu le tienes amor eterno…
Oli pa Jofre???
Jo sols dic la realitat, que un futbolista quan té qualitat, capacitat de regatejar i desequilibrar (com tú mateix l'has definit) lo altre es pot entrenar i millorar.
Jo no dic que siga el millor o que tinga que ser internacional ni que guanye la Lliga, sols pense que a un equip UEFA com l'Espanyol no desentona.
-
@maulet78:
Jo sols dic la realitat, que un futbolista quan té qualitat, capacitat de regatejar i desequilibrar (com tú mateix l'has definit) lo altre es pot entrenar i millorar.
"Conozco a muchos jugadores como vosotros que por creerselo estan jugando en campos de tierra"
Camacho el primer dia que entrenaba al R. Madrid Juvenil (creo).
Eso es una verdad como un templo.
Hay infinidad de jugadores con menos calidad que Jofre que ya estan consolidos en Primera e incluso han sido internacionales por teson y trabajo. Jofre esas dos palabras como mucho, sabra traducirlas…
Prefiero un equipo con 11 leñeros que 11 Jofres.