Maulet se li escapa a villarroel i firma pel Sueca united
-
¡¡ Maulet es mi idolo !!
-
Ye Maulet, quan et presenten? A vore si me pots conseguir una samarreta teua del Sueca United!
-
Mandrake i naranjito per ser els meus fans tindran una samarreta firmada per mi i foto i tot jejejejej
Ademés de que la meua projecció no te techo, si Madrigal estava jugant en el filial jo soc una jove promesa i qui sap si seré el nou Ettien del Llevant…
Per cert, vaig camí de convertir-me en el culebró de l'estiu tipo Saviola, perquè a pesar de que la web oficial del Sueca United donen per fet el meu fitxatge, tinc una altra oferta per ahi...
Seguiré informant... jijijijijijijij
-
Aixo si q es moral @1aayg3g0:
Acaba una de les temporades que passarà a la historia
La visita del Carcer al Municipal Vicent Vera va servir com a cloenda del Campionat de Lliga, on l'equip de la Vall va conseguir vencer per 1-9. El gol de Panxo va sgnificar el nové gol del club a la temporada, un resultat pobre, pero que supera els set gols de fa dues temporades. Un altra xifra que el club ha superat ha sigut la de gols en contra, ja que el club ha conseguit la seua millor marca de tota la seua historia havent recibit només 233 gols en contra, destronant la marca de la primera temporada que estaba en 256 i molt mes lluny de la segona i record absolut on es van recibir fins a 312 gols. L'equip cada volta va a més i aixo es nota! El club ja esta començant a negociar les renovacions de cara a la propera temporada i esperem que poc a poc comencen a desfilar els noms dels nous fitxatges per a assaltar per quinta vegada els camps de la Segona Regional.
-
Tengo mi casa en Mareny de Barraquetes que de momento es termino municipal de Sueca.Hablare con el Alcalde para que medie para acelerar las negociaciones y se culmine el fichaje del crack de la Ribera!!!!.
-
Jo estic seguint les negociacions per la CNN, on es destacava la pugna del Liverpool de beitez amb el Sueca United per fer-se amb els serveis del jugador al qual les afeccionades l'animen al crit "d'Oli pa totes", bo les afeccionades i algun que altre afeccionat.
Com el Maulet va amb la carta de llibertat…. ja podria... així si que es fàcil negociar el fitxatge ¡¡¡¡
-
-
Ufff, com esta el pati.
-
Tengo mi casa en Mareny de Barraquetes que de momento es termino municipal de Sueca.Hablare con el Alcalde para que medie para acelerar las negociaciones y se culmine el fichaje del crack de la Ribera!!!!.
Lancas, ets el de roig del mig?.
-
Foto del primer entrenament de Maulet
Per si queden dubtes ell es el que queda a l´esquerra del de la camiseta d´argentina amb la camisa de "Panamá"
-
Xe Joan, ja està bé de desestabilitzar que no ho vas a aconseguir. El bloc està en marxa i anem a per l'ascens tio, estem fent un equip molt competitiu per a aspirar a tot.
I ves callant que a tu no et fitxen ni pa jugar en un equip de monges, que no saps ni pegar-li al baló…
Ronaldinho!! (t'ho dic per la cara, eh, no pel futbol)
-
Bueno, el Sueca United ha començat la pretemporada amb èxit i a pesar de les agujetes i les panxes cerveseres els membres de la plantilla van agafant la forma.
L'únic que pareix que va un poc retrassat és Panxo, però al menys no tenim que passar control antidoping…
Maulet s'ha exercitat a banda del grup per una sobrecàrrega en els abductors.
Per a l'inici de temporada proposaré un hermanamiento com deu mana i seguirem l'actualitat del Sueca United tots junts, segur que trobem algun valor per a la tornada del Llevant a Primera...
jajajajajajajajaj
-
Ieee Joan, torne a cambiar de aires este estiu i ningú diu res per aci???
Ara vestiré de groguet!!!!!
-
@maulet78:
Crack como vais en la liga ?? Informanos.
-
@maulet78:
Crack como vais en la liga ?? Informanos.
Empezamos fatal, nos costó acoplarnos y perdimos partidos muy fáciles, pero de los últimos 6 partidos hemos conseguido 4 victorias, 1 empate y sólo 1 derrota. Hemos vencido a dos equipos de los más fuertes (a uno en casa y al otro fuera, cosa que les picó mucho) y empatamos en el campo del segundo clasificado, bueno nos empataron en el minuto 85 después de ir todo el partido ganandoles.
Con esta racha hemos subido a la mitad de la tabla y esperamos acercarnos a los puestos de arriba en la segunda vuelta.
Ahora jugamos fuera contra unos que van detrás de nosotros y después nos tocan 2 partidos seguidos en casa. Así que es una buena oportunidad de sumar como minimo 7 puntitos que nos pondrian mas arriba porque hay mucho enfrentamiento directo… A ver que pasa.
Si no hubieramos empezado tan mal estariamos arriba, pero bien, queda mucha liga por delante...
Estamos en el grupo 11 de 2ª Regional, para quien le interese.
Habia un post aqui de 2ª Regional, pero la peña dejó de escribir así que yo tb... Si alguien se anima yo seguiré poniendo lo mio para ver los 'foreros futbolistas' que tal nos va.