UN DELANTERO CENTRO… QUIERO!
-
Jo veig que la secretaría tècnica del club va fer una plantilla amb la gent del filial (2ª B) i els fitxatges de Courtois i Riga (de 2ª francesa i holandesa), Carmelo i Tello (de 2ª B espanyola) i ha vist clarament que falta nivell. Una mostra més d'incompetència de la nostra secretaría tècnica.
El que està clar és que la 2ª Divisió "is different" i pot complicar-te la vida qualsevol equip. Per exemple el Castelló té un equip 'de batalla' i dalt a Jonan Garcia i Epitié i algun tio ràpid per banda i et fa un gol a la contra i es tanca darrere i no pots amb ells. Així l'Eibar, el Ferrol o qualsevol altre equipet.
Per tant veig que havent fitxat a Nagore es necessita més un davanter centre que un defensa central. Un tio que tinga gol de veritat, perquè a mi no m'inspiren confiança ni Reggi, ni Manchev, ni molt menys Congo.
La prova és l'any passat, de ser un colador amb Schuster vam passar a tindre certa consistència amb Oltra, mostrant una defensa segura amb els mateixos homes. En canvi no marcavem un gol ni a porteria buida.
Per tant, veient que Courtois, o gent com Saizar, Riga o Carmelo (supose), són tios que veuen portería necessitem tindre un 'ariete' que marque gols perquè cedir tota la responsabilitat golejadora a gent del mig del camp seria una temeritat. Tampoc cal fitxar a Ronaldo, crec que qualsevol Mario Bermejo, Llorente o Nino ens serviria.
-
Sólo una puntualización, Courtois viene de la Primera francesa. Estoy de acuerdo en que hace falta un delantero centro, y vendrá.
-
maulet creo que te engañas
los 4 partidos de oltra fueron tres el albacete
que no se los metio a nadie
4 el villarreal jugandote el descenso
uno el barca porque no apreto los 15 ultimos minutos
y cero el peor valencia de hace años
-
@misterpaco:
Eso es lo que más está trabajando el entrenador, defender, defender y defender. Es la clave en la que se basan sus equipos y siempre ha tenido éxito. Pero tenemos que tener uno que las meta delante, mantener el 0 en la portería y luego que siempre haya gente con gol para que si un dia no está bien uno, que lo esté otro.
-
@Antixotos:
@misterpaco:
Eso es lo que más está trabajando el entrenador, defender, defender y defender. Es la clave en la que se basan sus equipos y siempre ha tenido éxito. Pero tenemos que tener uno que las meta delante, mantener el 0 en la portería y luego que siempre haya gente con gol para que si un dia no está bien uno, que lo esté otro.
Totalmente de acuerdo con tu analisis.Tenemos que construir el equipo desde atras haciendonos fuertes defensivamente.
-
@misterpaco:
Pues jo crec que no mister, el Barça es el campio de Lliga amb Eto'o, Deco, Giuly, Ronaldinho…
Molt simple per la teua part fixar-te en el resultat del partit contra el Vila-Real.
En el minut 85 anavem 2-1 i donant image de solidesa, ara sí, en el minut 88 va marcar Forlán i això va deixar als jugadors (com es normal) morts, sense poder ni correr.
Només començar la segona part va entrar Manchev per Descarga i Pinillos va passar a la dreta i Jofre es va quedar amb tota la banda esquerre per a ell. Així i tot vam donar envestides, i clar, no vam marcar amb gent com Congo, Reggi o Manchev dalt no se li marca ni a l'arco iris. Resultat? 4-1 i descens, si descens.
Però jo parlava d'image, i la image era sòlida, canvia a el todopoderoso Congo (intocable per a alguns), Manchev i Reggi per qualsevol altre davanter de la zona mitja de la Lliga, el que siga, i voras...