A mi aquest planter m'il·lusiona
-
Ja m'agradava sense els últims fitxatges. Però amb Nagore, N'Diaye, Lombardi i el davanter centre que contracten (si Saizar se'n va al B és precís) el nostre potencial s'incrementa amb jugadors experimentats i pel sembla, amb il·lusió per pujar a primera -a més de ser experts a l'Estat i a França en eixos afers-.
Crec que s'ha encertat plenament amb Courtois i Carmelo. Riga i Tello em transmeten bones sensacions i crec que s'aniran consolidant a mesura que avance la temporada. Dels nous fitxatges crec que donaran el rendiment que s'espera encara que de segur algun punxarà (és inevitable cagar-la sempre).
En resum, pense que s'ha fitxat millor que l'any passat -tenint en compte que estem en segona-. A mi m'agrada molt aquest equip!
-
Ojalá no te equivoques , aunque…
-
Jo pense igual que terragranota. La pretemporada està per a trobar posibles defectes en una plantilla que va a lluitar per l'ascens i crec que s'estan reforçant bé totes les línies a falta del davanter, que amb els noms que estan donant i sembla que no van de fantasmanda, segur que també millorarà el que tenim.
-
A mi a finals de juliol no m'agradava la plantilla, però si finalment arriba el central brasiler i el davanter ja em pareix una plantilla de garantíes.
Nagore, N'Diaye, un central com Lombardi i un davanter centre amb experiència europea com Frankowski (encara que Manchev també en tenia) em pareix que completen una bona plantilla.
Però veig imprescindible desfer-se de:
-Congo,
-Ettien (Juanma i Riga són suficients),
-Sandro (Nagore, N'Diaye, Tello, Valdi i en tot cas Carmelo anirien davant d'ell en este ordre)
-i algun central (Lombardi és teòric titular indiscutible i amb un acompanyant i 2 suplents sobra).La porteria la veig ben coberta amb Cavallero.
La defensa quedarà molt bé amb 'cracks' com Deskarga o Harte (confie molt en ells per a enguany), Lombardi deu ser bon central (si no apaga y vamonos) i té bons acompanyants crec que Culebras pot resurgir enguany i a Mansilla hem de donar-li temps. Crec que sobra Jesule que té 33 anys i amb 4 centrals anem més que sobrats, inclús Deskarga en cas de catàstrofe i lesions massives podria acoplar-se.
N'Diaye i Nagore pot ser la parella de migcentres més sòlida de la categoria i contem amb el recolzament d'aparicions de Tello o Carmelo (que pot ser mitja punta) com a creadors o Vladimir com a defensiu.
Juanma, Riga, Courtois i Loro em donen garanties per les bandes. Gent amb qualitat, que desequilibra, ademés Juanma i Courtois són prou golejadors (ja vorem si Riga marca tants gols ací com en Holanda).
I amb l'arribada de Frankowski o Giménez són (teòricament) bons davanters amb bons reserves com Reggi, Manchev o Saizar si cal.
ARA SI XIKETS I XIKETES!!
-
Temporada cagallo habemus.
-
A VER SI TE ENTERÁS QUE JUGADORES COMO ETTIEN Y CONGO HAY MUY POCOS EN 2ª,PERO COMO TELLO,CARMELO,RIGA,JUANMA,L LORO,ETC,LOS HAY PORRILLO.
PARA TRAERTE AL LEVANTE ALGUIEN DE SIMILARES AETTIEN O CONGO,CARACTERISTICAS TIENES QUE IRTE A BUSCAR A LA 1ª DIVISIÓN,ESPAÑOLA,ITALIANA,INGLESA,BRASILEÑA O ARGENTINA,Y CASI SEGURO QUE METES LA UÑA COMO FUÉ MANCHEV Y AHORA YA SE VE POR EL MISMO CAMINO A RIGA.
MADRESITA,MADRESITA,DEJAME COMO ESTOY.
SI SE LE CUIDARAN Y RESPETASEN COMO A CUALQUIER OTRO JUGADOR DE LA PLANTILLA, SERÍA TODO UN LUJO VERLOS GOLEAR, Y A NOSOTROS CAYENDONOS LA BABA DE GUSTO.
OJALA TRAIGAN A ALGUIEN DE LA CATEGORIA RONALDO,VIERI,VAN NISTELROY,RONALDHINO,MORIENTES,VILLA,REGGI Ó CONGO.
METEROS EN EL COCO, QUE DE TODO LO QUE SE HA IDO, SOLO HEMOS CAMBIADO UN CROMO,EL DE COURTOIS,EL RESTO SON UNA INCOGNITA,Y SI LOS QUE VIENEN NO NOS LAVAN LA CARA DEL EQUIPO, VAMOS A VER AL LEVANTE VAGANDO POR EL PURGATORIO COMO UN "ALMA EN PENA".
SANT LLEVANT ESTÁ DESDE HACE 2 SEMANAS REZANDO Y SUPLICANDO PARA QUE GANEMOS AL POLI…......¿YA VEREMOS SI ES SUFICIENTE.?
SALUDOS.
M Y H LEVANTE.
-
Yo ya soy más rintiniano que Rinti.
-
Faltaban delantero, defensa lateral y centrocampista ofensiva,.. y se han traido a un defensa central y a un centrocampista defensivo.
-
@Antinacionalista:
Faltaban delantero, defensa lateral y centrocampista ofensiva,.. y se han traido a un defensa central y a un centrocampista defensivo.
Totalment en desacord amb tu tio…
Laterals: Deskarga, Ceballos, Harte i en desembre Rubiales.
Pa pasar d'ací a setembre sobra amb estes combinacions:
-Deskarga-Harte (titulars)
-Ceballos-Harte (sense Deskarga)
-Deballos-Deskarga (sense HArte)Mitjos ofensius: Sandro, Carmelo i Tello i Luismi Loro tambe pot jugar ahi que te molta calitat
Mitjos defensius: Camacho, i ara Nagore i N'Diaye.Pensa que la segona es molt dura i necessitavem un doble pivot fort i consistent com Nagore i N'Diaye i despres ja afegir variacions si fa falta mes calitat pues Tello o Carmelo.
El fitxatge de central en principi sobrava, pero crec que està bé perque Jesule te 33 tacos i igual ens portem una sorpresa negativa com Sandro.