¿QUE PASSA AMB LA VUELTA A ESPAÑA? ¿NINGÚ LA SEGUIX?
-
La verdad es que suelo seguirla, aunque las etapas que a habido hasta ahora han sido todas llanas y son una merda, a ver si hoy que empieza la montaña la sigo, aunque sea por la radio, porque hoy e empezado a currar de nuevo
-
La etapa de Valdelinares la a ganado Roberto Heras y se a puesto lider de la general.
-
Definitivament això és una Volta de culs-cagats. Per a mi qualsevol que quede entre els 15 o 20 primers del Tour és millor que el guanyador de la Volta.
-
La vuelta esta muy devaluada, ademas de aburrida, porque aqui los unicos que vienen un poco a competirla son los dos o tres españoles de siempre. Luego llegan los españoles al tour (caso de Heras) y se caga en los pantalones.
-
@maulet78:
Definitivament això és una Volta de culs-cagats. Per a mi qualsevol que quede entre els 15 o 20 primers del Tour és millor que el guanyador de la Volta.
Ya te digo
-
Si podeis ver las etapas del lunes y martes, ya vereis como os divertis!!!
-
De momento las siestas están ganando a las etapas. Habrá que verlo q pasa esta tarde.
De cualquier manera, Heras (un desconocido en el Tour) es el rey en el país de los ciegos.
-
De momento las siestas están ganando a las etapas. Habrá que verlo q pasa esta tarde.
De cualquier manera, Heras (un desconocido en el Tour) es el rey en el país de los ciegos.Pues yo ayer me puse a ver la contrarreloj y la siesta que me pegue fue de escandalo. Viva la vueltaaaaaa .
-
Bueno, pues ara venen dos etapes bones:
Vall d'en Bas-Ordino Arcalís
Andorra-Aramón Cerler (el Cerler de tota la vida)
Aquesta etapa molava més quan posaven el port de la Bonaigua pel mig que crec que no el pujen.
Així estan els 30 primers de la general…
1º MENCHOV, Denis RUS RAB 34:23:53
2º HERAS, Roberto ESP LSW a 37
3º SASTRE, Carlos ESP CSC a 1:36
4º MANCEBO, Francisco ESP IBA a 1:51
5º DANIELSON, Tom USA DSC a 3:07
6º BLANCO, David ESP ECV a 3:23
7º GARCIA QUESADA, Carlos ESP ECV a 3:29
8º GONZALEZ, Santos ESP PHO a 3:38
9º SCARPONI, Michele ITA LSW a 3:46
10º BELTRAN, Manuel ESP DSC a 4:11
11º PLAZA, Ruben ESP ECV a 4:11
12º PIIL, Jakob DEN CSC a 4:32
13º MERCADO, Juan Miguel ESP QST a 4:57
14º BERNABEU, David ESP ECV a 5:31
15º VANDEVELDE, Christian USA CSC a 5:40
16º SEVILLA, Oscar ESP TMO a 5:41
17º YUS, Unai ESP BTL a 5:49
18º SERRANO, Marcos ESP LSW a 6:02
19º PEREZ, Luis ESP COF a 6:45
20º SIMONI, Gilberto ITA LAM a 6:46
21º JUFRE, Josep ESP REF a 6:47
22º RODRIGUEZ, Joaquin ESP SDV a 6:51
23º VILA, Francisco Javier ESP LAM a 7:00
24º BELOKI, Joseba ESP LSW a 7:37
25º ARDILA, Mauricio COL DVL a 7:41
26º MARTIN PERDIGUERO, M. A. ESP PHO a 7:43
27º SANCHEZ, Samuel ESP EUS a 8:05
28º GARCIA QUESADA, Adolfo ESP ECV a 8:24
29º BERTAGNOLLI, Leonardo ITA COF a 8:29
30º GONZALEZ, Aitor ESP EUS a 8:58En la prensa esperen un duelo entre Vladimir Manchev (que va lider ara ), Heras, Sastre i Mancebo i que el Comunitat Valenciana siga el gran animador de la muntanya amb David Blanco, Carlos Garcia Quesada, Ruben Plaza i David Bernabeu.
-
Precisamente empieza la montaña entre semana que me toca currar y no la puedo ver, pero bueno, la escuchare por la radio mientras curro.
-
Yo voy con Sastre y con el Perdi.
-
Yo tambien voy con Carlitos Sastre, es que Heras no me acaba de caer nada simpatico.
-
…es que Heras no me acaba de caer nada simpatico.
Ja som 2. A mi des de que va renunciar a ser lider d'un equip i tindre aspiracions de victòria en el tour per a ser llepacul de Armstrong no el trague. Va desperdiciar el millor moment de la seua carrera en pujar a Armstrong en les etapes de montanya.
-
…es que Heras no me acaba de caer nada simpatico.
Ja som 2. A mi des de que va renunciar a ser lider d'un equip i tindre aspiracions de victòria en el tour per a ser llepacul de Armstrong no el trague. Va desperdiciar el millor moment de la seua carrera en pujar a Armstrong en les etapes de montanya.
Efectivamente, me empezo a caer gordo cuando se paso al equipo del americano, porque era un mas que posible rival para Amstrong en el tour y se conformo con hacerle la faena.
-
Yo voy con Sastre y con el Perdi.
Home, aniràs amb el Perdi per a que guanye alguna etapa no? Perquè pa la general 'cero patatero'.
Pues jo vaig amb Paquito Mancebo!
Em cau de pvta mare perquè se'l veu un tio constant i currante 100%.Crec que és l'únic espanyol que està donant la talla en els últims Tours, no com gent tipo Heras, Aitor Gonzalez, Angel Casero que molt de guanyar la Vuelta però en el Tour es caguen damunt. No ha conseguit mai pujar al podium del Tour però sempre està ahi, donant el callo en la muntanya i fent bones cronos.
Tampoc és un tio espectacular que solte un atac i es deixe a tot el mon, però m'agrada com escalador i em recorda a un parell d'anys bons d'Escartín que tampoc atacava però ahi estava.
Amunt Mancebo!
-
Jo estic amb el Mau, i Mancebo també em recorda molt a Escartín, son d'un estil "gas-oil". Es gent que per la seua capacitat de sacrifici, es mereix el reconeiximent i respecte de l'afició.
Respecte a Heras, jo crec que es un bon corredor, però el seu problema es de "perol", més que de cames. Ell ja ha demostrat en el Tour (quant corria en el US Postal), que pot perfectament plantejar batalla en l'alta montanya, i deixar sentat a més d'un. Però no ha tingut continuitat en les etapes posteriors. Este em recorda molt a Cubino, que et feia una etapa deslumbrant, i a l'endemà pegava una "espantà"…..
-
Tomaaaaaaa!!
Jodete cacaito Heras!!
-
Que ha pasat?????
-
Mancebo ha guanyat la etapa a l'esprint a Heras i Menchov i han entrat uns metres mes arrere Garcia Quesada i altre.
Per a mi just guanyador, Heras i Menchov tot el rato parlant, que si jo no tire tira tu i Mancebo l'únic que ha estat ahi donant el callo.
-
A ganado la etapa Mancebo, de lo cual me alegro
-
Un hurra per Paquito!!!!!!
-
Me quedo con Belda y su Comuniad Valenciana-Puertas Castalia.
Sin ellos, la etapa de hoy y la vuelta en General, seria una mierda.
-
@Noirot:
Me quedo con Belda y su Comuniad Valenciana-Puertas Castalia.
Esta sí que em sorpren. L'estil rata de Belda i la sobreexplotació dels corredors al seu càrrec no imaginava que agradarien a Noirot.
-
SObreexplotacion a sus corredores?
Cuanto le deben a Belda corredores mediocres como Casero, Sevilla, Botero, Aitor Gonzalez, Rubiera, Heras, y un largo etc. haber firmado el contrato de su vida, estando sobrepagados en todos los casos por haber sido sobreexplotados por Belda.
Tras dejar a Belda se ha demostrado ser lo que son, las grandes mentiras del ciclismo español.
Por cierto, cuando hablo de Belda, logicamente, es el tandem Belda - "Esfumino".
-
@Noirot:
SObreexplotacion a sus corredores?
Cuanto le deben a Belda corredores mediocres como Casero, Sevilla, Botero, Aitor Gonzalez, Rubiera, Heras, y un largo etc. haber firmado el contrato de su vida, estando sobrepagados en todos los casos por haber sido sobreexplotados por Belda.
Tras dejar a Belda se ha demostrado ser lo que son, las grandes mentiras del ciclismo español.
Por cierto, cuando hablo de Belda, logicamente, es el tandem Belda - "Esfumino".
Botero es colombiano
-
Si, y?
Botero es un corredor formado en la cantera del Selle Italia, vamos…
-
A mi sempre m'ha agradat el Kelme, algo té eixe equip perquè Álvaro Pino ho va fer igual o millor que Belda abans d'anar-se'n i després no se quin equip va montar si el Coast o no se quin i no va fer res de bò.
Per cert Noi, Casero no crec que tinga res que agrair-li a Belda perquè es va formar al Banesto (on dien que era un de tants sucesors d'Indurain) i després va passar al Festina on va fer alguna coseta bé però ni molt menys va cumplir les expectatives creades.
Enguany ha sigut un fitxatge personal de Paco Camps de Golf i Zaplana per ser el ciclista més 'valencià' del moment. Així ha anat…
-
@maulet78:
Per cert Noi, Casero no crec que tinga res que agrair-li a Belda perquè es va formar al Banesto (on dien que era un de tants sucesors d'Indurain) i després va passar al Festina on va fer alguna coseta bé però ni molt menys va cumplir les expectatives creades.
Tienes razon, Casero gano la Vuelta del 2001 con el Festina. Me confundi con la vuelta que gano Aitor Gonzalez en el 2002.
De todas formas, tras ganar esa Vuelta tambien pego un braguetazo con el Coach que duro bastante poco.Por cierto, en el ultimo equipo de Pino estan los escandalos Hamilton - Perez…
-
Noi, certament a alguns corredors mediocres la estrategia Belda els hi ha fet molt de profit. Però a altres (cas Sevilla) els ha espatllat, rebentant-los a curses, fent-los córrer en bones o males condicions fins la patxanga més crua del calendari.
N'hi ha que han eixit del Kelme completament cremats: natural que després no hagin fet res.
-
A ganado la etapa de hoy Roberto Laiseka, los "favoritos" han llegado todos juntos.