¿QUE PASA CON LOMBARDI?
-
Jo m'ho espere tot!
Vull recolzar al màxim als fitxatges, però no crec que hagen sigut fitxatges a l'altura de les circumstàncies. Són el rebuig que hi ha per ahi, crec que la nostra directiva i cos tècnic son incapaces d'anticipar-se aningu ni de fer un fitxatge que es convertisca en revelacio...
-
Després dels grans encerts de Riga i Courtois(i diuen que N'Diaye també) alguno hauria de fallar,no? De totes formes encara no ha jugat i ja estem jutjant
-
A mi me han hablado muy bien de él como ya dije en otro post el dia q se supo q venia al Levante.
Otra cosa es q siga lesionado q esperemos q no -
Després dels grans encerts de Riga i Courtois(i diuen que N'Diaye també) alguno hauria de fallar,no? De totes formes encara no ha jugat i ja estem jutjant
Però la diferència és que a eixos si que se li ha fet un seguiment i al Lombardi els informes que es tenien sembla que dugueren al Secretari Tècnic a desaconsellar el fitxatge, i malgrat això, i no haver-lo vist NI PER VIDEO, es fitxà. En el mon del futbol hi han moviments de jugadors que són sospitosos. Que conste que només parle de Lombardi.
-
Home mandrake, jo crec que et precipites…
Sols han disputat dos partits, i pesar d'haver marcat, falta vore com son durant tota la temporada.
Jo a Riga el veig molt torpot i va per ahi tot perdut, no se, i si Courtois ho fa tan be però no es capaç de controlar els seus impulsos de mala llet i això pues tio... Està be tindre mala llet però has de ser listo i saber com i on posar-la.
En N'Diaye si que cofie molt i crec que serà el millor fitxatge, per experiència, qualitat deu de tindre'n... Eixe crec que si li donem temps pot ser un bon Mauro Silva per a enguany i per a la tornada a Primera. Dels altres en canvi no espere tant...
-
Que casualitat ¡¡¡¡ Hui a Las Provincias es reconeix que a Lombardi se li ha fitxat per un video sense cap seguiment.
-
@Vinatea:
Que casualitat ¡¡¡¡ Hui a Las Provincias es reconeix que a Lombardi se li ha fitxat per un video sense cap seguiment.
Ah! Pero el gran Vinatea tambien lee Las Provincias??? jeje
-
Me gustaría saber si alguien del foro tuvo conocimiento del exámen medico de la rodilla de Lombardi. Yo no lo he visto ni siquiera comentado en prensa.
-
@Vinatea:
Perdó, i recitifique, ha segut al Levante-EMV, i si, llig també Las Provincias tot i que ocasionalment.
-
@Vinatea:
@Vinatea:
Perdó, i recitifique, ha segut al Levante-EMV, i si, llig també Las Provincias tot i que ocasionalment.
Ya sabia yo que habria sido un lapsus