A l'Elx l'hem de fer pols
-
Després de la mala passada amb Frankowski -amb la col·laboració inequívoca del jugador- toca encabronar-se amb ells. Què sàpiguen qui som! Omplim el camp! I sobre la gespa, un 3 a 0 com el Llorca, se'l mereixem i se'l mereixen. Força Llevant! No baixem els ànims per continuar amb el ritme amb que hem començat!
-
si, todos al campo, a ganarles!!
Força Llevant!
-
Algunos ya parecen Villarroel con su frase del Mallorca es carne de Segunda¡¡
Modestia foreros modestia¡¡¡
Que nos pueden tapar la boca el Elche perfectamente como cualquier equipo.Que no somos el Liverpool.
-
a mi como lo nuestro con frankowsky me recuerda alo que le pasó a mijatovic con el terrassa, pues como k me da lo mismo el elche su presidente y todo. a mi con que ganemos y la defensa esté centradita en lo suyo….
-
Berliner, estic convençut que ens sobra equip per guanyar-los. Villaroel va parlar del Mallorca i hagués fet millor ficant-se la llengua al cul. Jo no desmereisc l'Elx, simplement entenc que tenim millor equip i anime a fer-los pols, res més. Parle dels meus, no dels frankistes
-
Contra el Elche sera dificil hacerlos polvo , tenemos muchas bajas y el Elche no es un equipo facil.
-
@Antinacionalista:
Contra el Elche sera dificil hacerlos polvo , tenemos muchas bajas y el Elche no es un equipo facil.
Ellos tienen bajas en la defensa, creo que faltan Bernaus y Mario, ambos laterales y tendrán que "intentarse" un poco los laterales para el domingo, o sea que yo creo que vamos a ganarles, pero OJALÁ JUEGUE COURTOIS!!!!! Que está impresionante el tio. Lo de Diego Camacho, habrá que darle la oportunidad a N´Diaye que lo hará bien
-
Podem tirar "alguna cosa" en els seus pots d'aigua…
-
@Cullerot:
Podem tirar "alguna cosa" en els seus pots d'aigua…
bilardista
p.d.Menotti gilipollas