Videomarcador 1 año despues….esta cerca!!
-
@Groc1985:
Al Madrigal passa igual, el videomarcador que tenim és un poc antic. Haurien de ficar un videomarcador a cada costat del camp, i ben modernets!
A vore si és veritat i vos fiquen el videomarcador!
Un poc antic????
Comparar el videomarcador del madrigal amb el del nostre estadi es com comparar una pantalla de plasma amb un rellontge CASIO.
Si l'haveu de tirar ens el regaleu que som probres.
-
Però al Nou Estadi no teniu marcador? Jo pensava que en tenieu un però vell. I a que esperen per a comprar-ne un?
-
@Groc1985:
Però al Nou Estadi no teniu marcador? Jo pensava que en tenieu un però vell. I a que esperen per a comprar-ne un?
Si tenim un marcador.
Un marcador o rotulador fosfi, color groc per a subrallar els noms dels equips i poder recordarlos.
-
@Groc1985:
Si, tenemos uno y bien bonito, lo que pasa es que la aficion del Levante se esta aburguesando desde que pusieron asientos en el campo
-
Jo trobe a faltar l'anterior, el de les fustes amb els numeros retolats que s'enganxaven als claus. Tampoc no hi ha tanta diferència. Si a més poses al costat un encerat d'eixos de vileda i un retolador….igualet que el que tenim.
-
Jo trobe a faltar l'anterior, el de les fustes amb els numeros retolats que s'enganxaven als claus. Tampoc no hi ha tanta diferència. Si a més poses al costat un encerat d'eixos de vileda i un retolador….igualet que el que tenim.
¿ On posariem "el gol de Reggi ha sido gol"?
-
Si al final se hace el estadio nuevo , ¿creeis que hace falta comprar un videomarcador para un año o dos como mucho?
-
@Granota Gol:
Si al final se hace el estadio nuevo , ¿creeis que hace falta comprar un videomarcador para un año o dos como mucho?
PERO QUE NI VAN A PONER MARCADOR NUEVO NI VAN HACER ESTADIO!! ENGAÑAOS!!! Y MENOS EN DOS AÑOS!!
-
Segun Manuel Vinaexa, consejero del Levante, antes de final de año "TENDREMOS MARCADOR NUEVO"
-
En menos menos de 2 años estos se han cargado al LEVANTE y ya no nos hara falta ni marcador , ni estadio ni ostias
-
Habeis visto la prensa dice que en la reunion de esta semana de los consejeros se hablo del videomarcador y que se supone que lo solicitan ahora pa que elk año que viene este ya .
Como juegan con nosotros esto es 1 verguenza
-
Ponemos un euro cada abonado y compramos una pantalla de plasma
-
Yo antes pongo un euro para que terminen de pintar las escaleras y adecenten un poco mas las gradas.
-
Ponemos un euro cada abonado y compramos una pantalla de plasma
i amb un cèntim tenim una vileda d'eixes amb fosfos
-
Segun el responsable de Marketing va ser único,y muy grande.
Y tambien dice que va a estar funcionando los 365 dias del año.
Eso sí,lo que dijo el consejero de que antes de Navidad,pues será que no.
-
Segun el responsable de Marketing va ser único,y muy grande.
Y tambien dice que va a estar funcionando los 365 dias del año.
Eso sí,lo que dijo el consejero de que antes de Navidad,pues será que no.Ja seria hora de netejar en part la imatge del nostre estadi amb un bon videomarcador.Recorde l'any que pujarem:el getafe remodelà els accessos a l'estadi i comprà un videomarcador més acorde amb un projecte de futur mentre villarroel se rascaba la butxaca amb els beneficis que donaven les tv,els nous socis o la nova tenda granota,únic símptoma de progrés que visquérem.espere que es complisca de veritat lo del videomarcador!
-
Yo he oido algo también pero hasta que no lo vea ….
-
Esta vez lo tendremos pues Antonio Descalzo,que siempre esta bien informado,lo ha confirmado en su programa "La voz granota".
-
Yo, que siempre me "creo" todo, ahora ya, !!hasta que no lo vea!!!
-
NO M´HO CREC!!!!
-
NO M'HO CREC
-
jo tampoc.
-
Y…...Por fin en el 2011, esta es una instantanea del videomarcador en un partido mas, de competición Europea.
-
Recordeu que aquest estiu, segons Villarroel, es canviava la gespa?. Recordeu que l'any passat, segons Martinez Pujalte, ja tindríem la Copa?. Recordeu que deien que els consulats pagaven la meitat dels abonaments d'immigrants? A vore si per una vegada s'equivoquen i no mentiexen a la seua afició.
Ah,sí! Martinez Pujalte el conseller o el diputat del pp? És que com el PP no vol reconéixer cap fet del període republicà… Pot ser Martínez Pujalte patisca una personalitat bipolar o quelcom
-
@Levante1909:
volem videomarcador, volem xespa nova, volem la kopa, volem netejat de cara de l'estadi (i rodalíes), volem les presentacions dels fitxajes a l'estadi, volem les noves equipacions(al menys vorelas)… tindrem alguna cossa ???
Sí, Espanya per tot arreu i "no mos fareu no se què"
-
Cuantas veces habran hablado del videomarcador los consejeros.. hasta que no lo vea,no me lo creo.
-
NO ME LO CREO NO HACEN MAS QUE DECIR QUE LO CAMBIARAN ANTES DE NAVIDAD Y NO PUEDE SER VAYA TELA ENTRE EL MARKETING EL MERCHAINDISING ESE PAREIXM 1 CLUB DE REGIONAL PREFERENT
-
En una reciente entrevista al director de marketing del levante se puede leer que ya esta comprado el videomarcador pero que hasta marzo del 2007 no estará fabricado e instalado, por otro lado dijo que tendrá 48 metros cuadrados y cuando no haya partido se auto-girara hacia la parte de fuera del estadio para que se pueda usar de videopublicidad.
Noticia de superdeporte dia 15Dic2006
–
http://www.estandart.es
EstanArt Disseny Gràfic
-
Si no lo veo….......
-
Xo no q nos van hacer 1 estadio nuevo?